Szukaj

Lista ocen Mazda 626 V Sedan 2.0 115KM 85kW 1997-2002 (28) - Silnik

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~zz
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Silnik prosty, niby niewysilony, niby bezkolizyjny. 115 KM z 2 litrów, mi od przebiegu 105 tys do sprzedaży przy 145 nie sprawiał problemów. Niestety, kolejny właściciel zarżnął auto. Czy wynikało to z jego braku wiedzy technicznej, czy z ukrytej usterki - nie wiem. Wiem tylko, że auto nie było wcale takie szybkie, ale za to paliło stosunkowo niewiele. Oleju nie pobierał - a jeżeli już, to ilości minimalne, ja na bagnecie nie widziałem różnicy.
4,0
~VenoRuto
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Silnik cichy i bezawaryjny, przez 2 lata nic się z nim nie działo. Prawdziwa japońska bezawaryjna jednostka. Moc 115 km wystarcza do swobodnego i w miarę dynamicznego przemieszczania. Na gazie sekwencyjnym pracuje bez zarzutu. Na 1000 km pali ok 1L oleju. Rankami lubi puścić niebieskiego dymka - wada uszczelniaczy, można zmieniać lub jeździć i obserwować stan oleju
4,0
~youtobe
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Silnik delikatnie pomrukuje na wolnych obrotach ledwo go słychac dopiero przy przyspieszaniu jest dość głosno , moim zdaniem 2.0 /115 km jest zbyt mało aby można było sie pobawic :)/ przy normalnej spokojnej jazdy jest ok ale minimum jakie jest potrzebne na te gabaryty to 136 km!! Auto mam na lpg firmy Koltec i przyznam ze nie czuje różnicy miedzy lpg a PG
4,0
~widiath
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Moc 115KM jest wystarczająca przy przemieszczaniu się z A do B. Przy wyprzedzaniu auto nie zawiedzie, na 3. naprawdę daje radę. Jednak jeśli ktoś szuka \"pałera\" to proponuję rozejrzeć się za wersją 136-konną lub innym autem. Obsługa: cóż, silnik bezobsługowy, prosty więc nie ma co się zepsuć. Old-schoolowy japończyk.
4,0
~widiath
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Moc 115KM jest wystarczająca przy przemieszczaniu się z A do B. Przy wyprzedzaniu auto nie zawiedzie, na 3. naprawdę daje radę. Jednak jeśli ktoś szuka \"pałera\" to proponuję rozejrzeć się za wersją 136-konną lub innym autem. Obsługa: cóż, silnik bezobsługowy, prosty więc nie ma co się zepsuć. Old-schoolowy japończyk.
4,0
~tosman@tlen.pl
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Pomimo stosunkowo małej mocy i sporych rozmiarów auto sprawnie przyspiesza i niejednokrotnie zawstydza nowocześniejsze modele aut z porównywalnymi silnikami benzynowymi i turbodieslami. W trasie dosyć elastyczne i natychmiast reagujące na wcisnięcie pedalu gazu.
5,0
~Jerry
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Bajka, dol slabszy, ale po chwili....a jak mruczy po 4000, elastycznosc Diesla, zbiera sie z niskich obrotow tez jak Diesel, nawet nie brzeknie. Jezeli przydusze na starcie, to niestety opony nie zbieraja, i to nie wina opon. Ten silnik jest rewelacyjny.
3,0
~Broń Boże przed Mazdą
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Silnik to ma Toyota, Subaru, Mitsubishi. W Maździe to jest śmiech na sali! Jak normalne auto z przebiegiem niecałych 200 tysięcy może chlać 12 lirów benzyny a do tego 3 litry oleju silnikowego na 1000km? Straszne naprawdę...
5,0
~kk
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Silnik FS, który jest najmocniejszą stroną tego auta, jest przede wszystkim oszczędny. Po drugie - dobrze ciągnie auto już od 2000 obr / min co powoduje, że w mieście i w trasie auto nie jest zawalidrogą.
Dziennik kosztów dla Mazda 626 V Sedan 2.0 115KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,50 zł
6,8
l/100km
12,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Marcin
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
2,0 -115KM Niezniszczalna jednostka. Przy niemal 200 000km zero ubytku oleju między wymianami. Nie jest wysilona ani super dynamiczna, wystarczy do spokojnej jazdy na wiele lat.
Mazda 626 V Sedan