Szukaj

Lista ocen Mazda 626 V Hatchback 2.0 115KM 85kW 1997-2002 (28) - Silnik

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Robert
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Silnik nie wyróżnia się niczym ani pozytywnie, ani negatywnie. Warto wspomnieć, że raczej nie lubi gazu. Instalacja musi być dobra. U mnie tuż po jej zamontowaniu okazało się, że do wymiany są przewody wysokiego napięcia (400zł) bo na starych szarpał. Miałem też wymienić świece. W tej chwili jeździ na platynowych (55 zł/szt), ale ponieważ co mechanik to inna wersja jakie te nowe mają być (platynowe czy zwykłe) zdenerwowałem się i po prostu nie...
5,0
~n.pawcio@yahoo.co.uk
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Nie ma sie czego przyczepic. Czasem lekko szarpnie, doskonale wchodzi na obroty. Po 2500 obr. zaczyna sie zabawa. Kreci sie do 6000, pomimo 115 koni(mialem wczesniej 150 konnego passata), nie czuc ze tylko tyle... od 4 tys obr. zaczyna byc glosno ale przyjemnie warczy, poprzedni passat chodzil jak kosiarka do trawy. Na wolnych obrotach jakby go nie bylo.. przy 160 na autobahnie w Niemczech plynie, ze mozna normalnie prowadzic rozmowe.
4,0
~Grzesiek
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Silnik o mocy 115 KM jest jak dla mnie trochę za słaby i często muszę wkręcać moja Madzię na wyższe obroty ale powiem ze nawet tu lubię :) Z samym silnikiem nie małem nigdy poważnych problemów, jedyne co mnie czasem denerwowało to kiepskie odpalanie w zimie przy temp minus 20 stopniach a mój poprzedni samochód odpalał bezproblemu nawet przy minus 30 stopniach, a nie wiem czy mazda by tak z łatwością odpaliła
3,0
~Piotr
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Silnik bezawaryjny i bardzo oszczędny. Niestety dynamika poniżej 3,500 -4,000 obrotów średnia. Do 3000 auto nie jedzie. od 4000 wgniata w fotel. Jeżeli chcesz poszaleć da się, ale przy dynamicznym wyprzedzaniu zawsze redukcja do 3. Problem z LPG - szarpanie - ale to kwestia regulacji i dobrego gazownika.
4,0
~Grzesiek
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Silnik pracuje brdzo równo nimo przebiegu ponad 360 tys km. Sam przez 3 lata zrobiłem nim 140 tys km. czasami może te 115 KM to trochę mało ale za to ekonomicznie w porównaniu do mojej toyoty Alvalon która spala ok 16 litrów w miescie heh
5,0
~kolo1989r
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Na postoju praktycznie nie slychac silnika. W trakcie jazdy halas niewielki. Silnik pracuje super, bardzo elastyczny i dynamiczny, zwlaszcza powyzej 3000rpm. Przy wymianie oleju trzeba uwazac, by nie wlac za duzo - wchodzi zaledwie niecale 3l.
5,0
~lampus@wp.pl
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
elastyczny.kosztem zuzycia paliwa brak przyspieszenia w parterze.przy 3000 obr idzie tak jak wyglada(elegancko).wydaje mi sie ze przy checi wcisniecia z impetem pedału gazu moga zagrac zawory.nie kupuje najdroższego paliwa.
4,0
~Scorponok86
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Nie jest to demon szybkości ale silnik praktycznie bezawaryjny o bardzo dobrej kulturze pracy. Jedyna bolączka to wycierające się z czasem pierścienie co skutkuje braniem oleju i białym dymkiem przy odpalaniu.
5,0
~brevo
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
bardzo dobra dynamika, lubi wkręcać się na obroty. DObrze przyśpiesza. Niestety po założeniu instalacji IV generacji stag 300+ zaczęły falować obroty. Sam silnik na benie jest naprawdę super
3,0
~artur.wiaderny@wp.pl
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Silnik 2.0 16V 116 km BENYZNA, ekonomiczny i dynamiczny, jedyne zastrzeżenie - dymi przy porannym rozruchu. Prawdpopodobnie uszczelniacze zaworów do wymiany. Zauważyłem, że to dośc częsta przydałość w maździe.
Mazda 626 V Hatchback