Szukaj

Lista ocen Mazda 626 V Hatchback (69) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 78 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Paweł
Mazda 626 V
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Jak napisałem mam auto krótko, ale NIC! I mam nadzieję, że tak będzie, bo właśnie dlatego kupiłem ten samochód (muszę się trochę odkuć po poprzednim pojeździe-Alfa 156 ). Należy pamiętać, że o każde auto trzeba dbać (przeglądy, wymiany eksploatacyjne) bo żadne bez wkładu nie będzie jeździć wiecznie. Ale szczerze mówiąc pozbyłem się już podłego uczucia, że z autem ciągle jest coś nie tak. Przy...
3,0
~Grzegorz
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW
Musiałem wymienić regulator konta wtrysku ponieważ przeciekał, oczywiście wszystko działało ale czuć w kabinie zapach ropy no i na parkingu zostawały plamy. Podobno w tych dieslach dosyć częsta usterka i przy kupnie trzeba na to zwracać uwagę. Koszt sromotny w maździe 1000 zł, mi w sklepie udało się zamówić za 800 zł, używane chodzą po 500. Na pompy paliwa trzeba uważać-wrażliwe na paliwo.
5,0
~iplap
Mazda 626 V
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Żadnej awarii. Oryginalne zawieszenie i amortyzatory (sprawność po 80-81% więc jak nowe). Przejechałem od marca zeszłego roku 20 tys. Na przeglądzie po 15 tys. wymieniono tylko świece i wyczyszczono gaźnik. W porównaniu do Vectry to super auto. Tam po 7 tys. awaria pompy paliwa i 3000 poszło ....., po kolejnych 7 tyś. powtórka z rozrywki - na dwa dni przed Wigilią bez auta.
4,0
~Bulgarien
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 DITD 90KM 66kW
Nie daje mi spokoju ten sterownik silnika i diagnostyka silnika. Z pozostałych rzeczy jest ok. A tak to poważnych usterek brak. No chyba że poduszki powietrzne które są nie sprawne przez czujnik zajetosci fotela . Mazda ma coś takiego i lubi se to popsuć koszt jest duży , ale da sie to obejść. Ja jestem w trakcie przywrócenia sprawności tych poduch.
4,0
~TheMichcio
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Dzisiaj zauważyłem, że coś cieknie chyba spod rozrządu- tydzień temu było sucho!Dzisiaj już kolejny raz byłe u znachora z ABS-em, w przeciągu dwóch tygodni już drugi czujnik abs do wymiany(będzie już cała lewa strona) za tydzień jadę z klimą i znowu kasa i jeszcze rdza bierze nadkola z tyłu- 11 letnie auto, śmiech na sali!
5,0
~kolo1989r
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Czasami kontrolka ABS sie swieci podczas jazdy. Prawdopodobnie czujnik zabrudzony, problem z przewodami lub nawet uszkodzony sam czujnik. W moim odczuciu tez hamuje troche slabo. Powaznym i powszechnie spotykanym problemem jest rdza na tylnych nadkolach, klapie bagaznika i pod maska w lewym nadkolu.
4,0
~Jasiu z dilny Byliny
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 DITD 90KM 66kW
Miałem problem z elektryką, popaliło wiązki, auto uziemione wtedy kiedy najbardziej potrzebne. Silnik jak do tej pory bez zarzutów. Ostatnio wypięło się zasilanie od rozrusznika, gdybym nie otworzył maski i zlokalizował przyczyny to pewnie laweta by mnie czekała.
0,0
~Piotr
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Z poważniejszych usterek to hamulce, zaciski ciągle się zapiekały. Dwukrotna wymiana uszczelniaczy, czyszczenie, smarowanie nie pomagało (koszt regeneracji jednego zacisku około 500zł). Reszta bdb, nigdy nic nie zatrzymało mnie na trasie, ani nie pozwoliło odjechać spod domu.
4,0
~Kuba
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
W przeciągu eksploatacji wymieniłem tylko filtry (i to nie wszystkie) i olej. Mimo 90tys przebiegu (przynajmniej na liczniku) rozrząd wciąż nie wymaga wymiany. Kłopotów przysparzają tylko tylne nadkola - po pierwszej zimie wyszło sporo pryszczy, które wymagały interwencji lakiernika.
3,0
~Łukasz
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 136KM 100kW
Auto mam pół roku więc trudno już wyrobić sobie o nim opinie. Jedno wiem na pewno - aut beznadziejnie zabezpieczone przed korozją i tragiczna wręcz jakość układu hamulcowego - rdzewieje. Podczas 20 tys. km awarii uległy tylko wycieraczki - pękł uchwyt mocujący prowadnicę.
Mazda 626 V Hatchback