Szukaj

Lista ocen Mazda 626 V Hatchback (82) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 65 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Bulgarien
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 DITD 90KM 66kW
Powiem tak. Czesci są drogawe w sumie to rozrząd bo popzostałe czści sa względnie w średniej cenie. Ale w Mazdzie praktycznie nie ma co sie psuć. Auto śmiga i nic się nie dzieje. Straszyli pompą wtryskową że się psuje i że droga, ale pozostałe elementy są niezniszczalne. W sumie mi pompa puki co nie nawaliła, tak że nie mam zdania w tej kwesti. Padłą mi czujnik ABS w Lewym tylnym kole koszt to 150 zł za czujnik plus wymiana. Poważniejszych...
3,0
~Tofcik_Rzeszów
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 136KM 100kW
No coż. To duży samochód i duży silnik. Nie można wymagać żeby palił osławioną \"piątkę\" jak niektóre diesle. Na trasie można fruwać wykorzystując pełnie mocy silnika ale liczyć się trzeba z szokującymi odczytami na komputerze:)Ja schodze do 6l/100km. Od razu mówię, że to jazda łączona, a na trasie średnia prędkośc to 90km/h.Jednak przyznaje, że tak duży silnik mimo obaw okazuje się i tak mniej łakomy niż myślałem. Astra 1,4, ósemka, paliła...
5,0
~CAR FREAK!
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Jak na takie gabaryty auta przyzwoicie. Komputer pokazuje bardzo dokładnie spalanie benzyny trzeba doliczyć jeszcze około 20 % i mamy lpg. Jak na swoje rozmiary i silnik autko bardzo ekonomiczne. W mieście jadąc normalnie w 10l LPG można się spokojnie zmieścić (jeżdżę cały czas z włączoną klimatyzacją). Dzięki długim przełożeniom w skrzyni w trasie diametralnie spalanie spada. Rekord: 6,5 - 7 L PB / 7,8 - 8,5 LPG jazda do 120 km/h/....
5,0
~iplap
Mazda 626 V
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Uważam, że jak na tak duże i wygodne auto, bardzo bobrze. Na pewno drożej niż w dieslu, ale można przeżyć. Nie zamierzam zakładać gazu, choć podobno te silniki bardzo dobrze pracują zagazowane. Za wymianę rozrządu, pozostałych pasków płynów i olejów trzeba trochę zapłacić bo około 700 zł (oczywiście za w miarę dobre zamienniki - zawsze można taniej, ale na dłuższą metę nie opłaca się). jeśli chodzi o spalanie to jeżdżę więcej po trasie niż po...
5,0
~MecLuk
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 136KM 100kW
Części tanie i dostępne a poza tym auto się nie psuje więc ich cena nie ma żadnego znaczenia. Materiały eksploatacyjne w normie, trochę ponad standard wystają tu świece ale to platyna więc starczają na 100 tys. Spalanie: benzyna trasa 7-8, miasto(Wawa) 9-10, gaz trasa 8, miasto (Wawa) do 10 l WYNIKI Z KLIMĄ!!! Wszystko co piszą o ekonomiczności tych silników to prawda. Na podstawie opinii z tego forum wybrałem ten model i NIE ŻAŁUJĘ
3,0
~TheMichcio
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Miało być osczędnie a tu nie ma się czym podniecać.Raz było 6,7 litra z klimą ale setki to nawet nie przekroczyłem i wszedzie hamowanie silnikie. Przy normalnej jeździe (100-120) nie schodzi poniżej 7,8 litra na trasie, w mieści e niewiele więcej. Gazu średnio 10(9 trasa,11 miasto)Naprawy normalna cena ale części to już inna bajka, byle g... kosztuje, czujnik abs 400-900 przód a tył 1400-do VW za 40 zł można kupić.Ogólnie jest droga w...
4,0
~Paweł
Mazda 626 V
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Myślałem, że będzie lepiej (przed zakupem auta czytałem takie opisy i wiele osób pisało o ponadprzeciętnej oszczędności silnika 1840), ale jest dobrze. Jeżdżę głównie na krótkich dystansach i średnio wychodzi ok. 8-9l/100km. Mam auto od niedawna i dokładnie nie miałem okazji sprawdzić spalania np. w trasie. Zresztą auto nie doi kieszeni na serwis i naprawy, więc jak się chce gdzieś jechać to się leje i jedzie nie patrząc na spalanie. Jest ok.
4,0
~n.pawcio@yahoo.co.uk
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Na trasie z GB do Polski spalila 7,5l. Nie mam lekkiej nogi i zdarzalo sie 180 km/h. ale srednio 140. Nie mam pojecia jakie ceny przegladow i napraw. Wymienilem niewiele. Poprzedni passat to skarbonka bez dna. Ludzie nie kupujcie niemcow. To nie to samo co 10 lat temu.dziadostwo.. O tym co wymienilem przez 2 lata (40 tys km), ponizej. Pali niewiele, jedyna rzecz to to ze kazdym samochodem trzeba sie nauczyc jezdzic!!!
4,0
~Dentysta
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Mam zamontowany gaz sekwencyjny, pali ok 12l w mieście i 8-9 na trasie (przy dynamicznej jeździe). Ceny napraw: hm... nie bardzo wiem co napisać, bo napraw jako takich ten wóz nie potrzebuje. Zwykłe przeglądy, wymiany płynów, filtrów, klimy to raczej standard. Ogólnie: duże, komfortowe auto a do tego ekonomiczne. Teraz myślę o wymianie 626 na mazdę 5 (jeszcze bardziej przestronne)
Dziennik kosztów dla Mazda 626 V Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
18,67 zł
7,5
l/100km
8,6
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Marcin
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW
bardzo oszczędne, W-wa w korkach 6,8 do 7,0, jazda w mieście na kropelce (6,2-6,3) trasa zależy od stylu jazdy od 5,2 (do 120 delikatnie bez wyprzedzania) do 6,0 (duży ruch, dużo wyprzedzania prędkość 140-150). przeglądy tanie, tylko rozrząd to porażka 2500 z pompą wody!, ale ostatnio ceny oryginalnych części spadły, więc następny będzie z 30% taniej.
Mazda 626 V Hatchback