Szukaj

Lista ocen Mazda 626 V Hatchback (76) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 71 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~MecLuk
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 136KM 100kW
Na 150 tys. km zepsuła się jakaś uszczelka dolotowa do kolektora i łapał lewe powietrze wymiana 180 zł. Ostatnio po zimie chyba od mrozów siadły mi siłowniki od bagażnika. Dosyć często palą się żarówki świateł mijania tzn. co 6 mc. jedna - nie wiem o co chodzi może to wina żarówek? Żarówka podświetlenia klimatyzacji raz. TO WSZYSTKO NA ponad 200 TYS.
5,0
~n.pawcio@yahoo.co.uk
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Wymienilem: zacisk tylnego hamulca - £70, alternator uzywany £ 20, silniczek przedniej szyby £20. Robocizna ok. £ 60. Oprocz tego tylko wymiany eksploatacyjne - oleje , filtry, plyny, klocki hamulcowe po 140 tys km!!! Teraz czeka mnie wymiana amortyzatorow tylnej klapy. Planuje zalozenie LPG. Powinno byc o wiele taniej.
4,0
~Robert
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Kupiłem ten samochód ze Szwajcarii z przebiegiem 180 tys. Wnętrze wyglądało jak nowe i nadal tak wygląda. Przez rok spaliły mi się 4 żarówki w reflektorach, jedna od podświetlenia tablicy. W ostatnie mrozy zamarzły siłowniki od tylnej klapy co jest lekko irytujące. Zawieszenie - po 24 tys. po polskich drogach padły 3 końcówki stabilizatora.
4,0
~Kris
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Jeśli chodzi o drobiazgi to świecąca się kontrola od poduszki - podobno jakiś czujnik w siedzeniu za to odpowiedzialny (przywykłem do tego). Czujniki ABS. Niestety pojawiająca się rdza w paru miejscach, no ale nie mam pewności czy auto bezwypadkowe - chodź oczywiście sprzedawca zapewniał że tak :) Poza tym wszystko OK.
5,0
~Grzesiek
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Tu jestem bardzo miło zaskoczony miałem kilka samochodów i powiem ze tu mi sie tylko spaliły zarówki na desce rozdzielczej i ciagle wypalanie sie żarówek H7. Drugie co mnie denerwowało to częste wybijanie sie elementów przebubowych w zawieszeniu ale to moze nasze drogi heh
5,0
~kolo1989r
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Po zakupie czekalo mnie kilka napraw, ale to chyba z tego wzgledu, ze poprzedni wlasciciel przez 4 lata tego nie robil. A i wczesniej, w Niemczech, tez niewiele bylo robione np. przewody wn wytrzymaly 13lat, akumulator 11, a wiele z czesci jeszcze nie bylo wymienianych od nowosci:D
4,0
~Paweł
Mazda 626 V
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Jak narazie: zużyte siłowniki klapy bagażnika, przepalona żarówka kierunkowskazu i świateł mijania oraz podświetlenia panelu nawiewu- w sumie pierdoły. Denerwujące notoryczne świerszcze w desce rozdzielczej nie do zidentyfikowania (w GD było to samo, czyli mazda tak ma)
4,0
~Jasiu z dilny Byliny
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 DITD 90KM 66kW
Lecą pierdółki, problem z klimą, popsute dmuchawy - opornica nawiewów, ogólnie elektryka. Blachy słabiutkie rdzewieją nadkola, progi, maska, tylna klapa, przy uszczelkach szyb, drzwi - całe auto wpierdziela rdza. Koszt blacharki 3000PLN
3,0
~harsh
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW
u mnie padł sterownik pompy wtryskowej cena oryginału 2 tyś (kupiłem używkę za 300zł), rura od intercoolera jest nietrwała koszt oryginału 1300 zł ( udało mi się dobrać (chyba od kamaza) i przerobić .Części oryginalne bardzo drogie, a zamienników mało
4,0
~Tofcik_Rzeszów
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 136KM 100kW
Jeżdże zbyt krótko abym mógł się w sprawie awaryjności jakotakiej wypowiadać. Moja Madzia to rocznik \'98. Nie widać rdzy, żadne niepożądane odgłosy nie absorbują słuchu podczas jazdy. Wszystko działa. Po pierwszej zimię napewno będę mógł powiedzieć więcej.
Mazda 626 V Hatchback