Szukaj

Lista ocen Mazda 6 II Hatchback (61) - Silnik

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Marcin Sz.
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Diesel 2.0 nadaje się na chipowanie. Ze 140 KM robi się ponad 170 i 400 Nm momentu obrotowego. To już w zupełności wystarcza do jazdy autostradowej. Bez problemu można osiągnąć 200 km/h na niemieckiej autostradzie. Da się wyprzedzać nawet na 6. biegu. Co do silnika, to jest on na pasku rozrządu (co jest w sumie lepszym rozwiązaniem niż łańcuch). Trzeba pamiętać , żeby od czasu do czasu zdjąć miskę olejową i sprawdzić stan smoka olejowego....
5,0
~Slavoo
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
147KM wystarcza do całkiem sprawnego poruszania się. Jak każdy japoński benzyniak lubi wysokie obroty, wyraźnie ożywa dopiero powyżej 3,5-4 tys. W mieście jest dosyć paliwożerny, ale wynika to raczej z pracy automatu, niż z samej charakterystyki silnika. Za to poza miastem ostatni bieg ma takie przełożenie, że spalanie jest naprawdę w rozsądnych granicach. Silnik bardzo ładnie brzmi, aż miło posłuchać. Rozrząd napędzany łańcuchem, więc...
4,0
~MACIEK
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Największa zaleta silnika to cisza... jak na diesla. Inaczej niż w TDI, bliżej mu do diesla BMW. To mój pierwszy diesel... po przesiadce z Subaru na turbinie... więc dynamika nie powala :). Natomiast jestem pozytywnie zaskoczony. Silniczek radzi sobie, szczególnie w trasie. Ciągnie raczej dopiero od 2000 obr. ale płynnie rozwija moc, a turbodziura jest prawie niewyczuwalna. Z pewnością moduł / chip poprawiłby przebieg momentu, ale póki co......
3,0
~Patryk
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Nie ma co oszukiwac. Dwulitrowy diesel srednio sobie radzi. Czuc turbodziure, a podczas dynamicznej jazdy nie mozemy zejsc ponizej 2000 obrotow/min. Samochod na szostym biegu nie chce przyspieszac. Ponad to motor ten nie jest zalecany do jazdy po zatloczonym miescie ze wzgledu na uciazliwy filtr czasteczek stalych. Z drugiej strony kusi cena. Modele z tym silnikiem sa zdecydowanie tansze na rynku wtornym. Kultura pracy stoi na akceptowalnym...
4,0
~mat
Mazda 6 II
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
jestem zwolennikiem silników bezynowych, wybór 1,8 absolutnie świadomy,cichy ,oszczędny,sprawdzony ocena dobra ,a nie doskonała za moc- zapewne byłoby przyjemniej mieć 147 koni pod maską,ale mnie 1,8 absolutnie wystarcza- w razie potrzeby spokojnie można go wkręcić na obroty. Przejechałem kilka tys km z pełnym obciązeniem po autostradach Europy-bez jakichkolwiek kłopotów.Z resztą w Europie zbyt szybko już się nie jeździ,w Polsce tym bardziej.
4,0
~Mirek
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Silnik jak na diesla bardzo cichy, słyszalny we wnętrzu auta dopiero ok. 150 km/h. Niestety na biegu jałowym zdarza się, że faluje (co moim zdaniem nie powinno mieć miejsca w silniku diesla) - w Fordzie tego nie było. Bardzo mała dynamika na 5 i 6 biegu poniżej 2000 obrotów, potem też nie lepiej. Szybkie wyprzedzanie tylko na biegach 3 i 4. Poprzednia wersja Mazdy 6 ma lepszy silnik diesla pod względem osiągów.
4,0
~michal
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
fajny silnik cichy przy normalnej jezdzie nieslyszalny na wolnych obrotach.przy ostrej jezdzie slychac piekny dzwiek auta sportowego.silnik naprawde duzo potrafi ale po przekroczeniu 4tys obr.wtedy troche wiecej pali ale jak kogos niestac to niech se kupi diesla.mialem i dziekuje za ta oszczednosc.turbina wtryskiwacze7tys zl.tu tego niemam niech troche wiecej spali ale jest bezawaryjnie
4,0
~SSL
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Silnik bardzo żwawy. Dotąd nie wymieniałem nic z osprzętu (sprzęgło, dpf, wtryski itd). Wszystko działa. Nie wiem jak jest z legendarnymi podkładkami pod wtryski, czy producent je w trakcie produkcji poprawiał (rocznik 2009)? W każdym razie u mnie nie ma żadnych niepokojących objawów. Silnik słyszalny na postoju. Jednak odgłosy nie są jakoś uciążliwe.
5,0
~strzelec
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Silnik pracuje idealnie, w kokpicie przyy obroach powyzej 2,5 slychac przyjemne warczenie... Auto chce powiedziec \"docisnij mocniej pedal, chce jechac do 5 tys obrotoe!\" Przyspieszanie jest takie, ze naciskajac pedal gazu momentalnie odczuwamy przyplyw mocy, do tego mazda trzyma moc i przyspieszenie w calym zakresie obrotow ( dobra turbina )
Dziennik kosztów dla Mazda 6 II Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
7,0
l/100km
8,7
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Tomaszek
Mazda 6 II
Hatchback 2.2 MZR-CD 163KM 120kW
majstersztyk, pali 6,5 litra a jest bardzo mocny i szybki, mialem juz wiele diesli i TEN silnik jest najlepszy jaki mialem, ma fajny pomruk i ciąg lepszy niz TDI cy HDI-tdci. Zaloze sie rowniez, ze najlepsza bezawaryjnosc i bezobslugowosc (bo mialem juz Mazdy, a tu nie ma wymiany rozdzadu bo jest lancuch, itp itd)
Mazda 6 II Hatchback