Szukaj

Lista ocen Mazda 323 VI F 1.8 16V 114KM 84kW 1998-2001 (22) - Silnik

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~djdejvidczenko
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Silnik bezproblemowy w eksploatacji jedyne co w nim robiłem to wymiana oleju. Do 2.5 tys. Rpm w kabinie cichutko, powyżej 3 tys rpm słychać rasowe brzmienie, jednak powyżej 5 tys już zaczyna sie robić nieprzyjemnie głośno. Ogólnie uwielbia wysokie obroty, powyżej 4 tys. Zbiera sie jak marzenie
5,0
~djdejvidczenko
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
1.8l 114 koni zupełnie wystarcza na ten samochód i jego masę. Żeby odczuwać "wgniatanie" w fotel, trzeba go kręcić co najmniej do 5 tys RPM. Na szczęście, Japońskie samochody to lubią. Silnik daję radę, ostatnio przy dość sporym wzniesieniu, 5 bieg, 60 kmh, auto jedzie :)
5,0
~jajco
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Na gazie prawie bez różnicy w porównaniu z benzyną. Przy ok. 235 tys auto straciło trochę mocy, pojawiły się wahania obrotów i generalnie czkawka. Fachowiec od razu poznał, że należy wyregulowac zawory, bo są już podparte. Po tym zabiegu - druga młodość :)
5,0
~mlodyldz
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Silnik świetnie reaguje na nawet najmniejszy nacisk na pedał gazu, bardzo dynamiczny, powyżej 3000 obrotów 2 tchnienie i piękny dźwięk:)na 4 biegu można jechać i 30 i 130 jak to lubi, dźwięk silnika sprawia wrażenie, że auto ma za dużo mocy:)
5,0
~michal_lesicki@op.pl
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Sietny, dynamiczny motor, optymalny do tego nadwozia. Co ważne elastyczny i bardzo temperamentny. Uwielbiam patrzec w lusterko jak to niemieckie tałajstwo (Golf, Astra) zostaje w tyle...
5,0
~Ali Łódź
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Silnik 1.8 jest optymalnym wyborem do auta o takich gabarytach. Doskonała elastyczność jest zauważalna na każdym biegu. Najlepiej silnik zachowuje się jednak na wysokich obrotach, co powoduje wzrost spalania.
5,0
~rock
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Silnik pracuje przyjemnie szczegolnie na wyrzszych obrotach :) Przy rozruchu lubia troszke o sobie dac zawory czyli ich stukot. Silnik idealnie wkomponowany do takich gabarytów przy czym daje duzo wrażeń.
5,0
~PAWEŁ
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
NA TAKI PRZEBIEG PO PROSTU IDEAŁ. GAZ NA WTRYSKU ZAŁOŻONY OD NOWOŚCI W SALONIE MAZDY NIE SPOWODOWAŁ ŻADNYCH USZKODZEŃ W SILNIKU. A JAKA OSZCZĘDNOŚĆ I TA SAMA MOC. TROCHĘ TYLKO POTRZEBUJE OLEJU NA DOLEWKI.
4,0
~KAROL W.
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
NALEŻY UWAŻAĆ NA POLSKIE PALIWO, MOŻE WARIOWAĆ Z OBROTAMI NA BIEGU JAŁOWYM, AŻ DO ZGAŚNIĘCIA PO WYCZYSZCZENIU UKŁADU PALIWOWEGO KONIEC PROBLEMU; PPZY ROZRUCHU LEKKIE STUKANNIE ZWAORÓW PO 10 SEKUNDACH CISZA
4,0
~Ralphi
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
niezawodna jednostka, bardzo elastyczna jak na 16V, zużycie paliwa na normalnym dla tej pojemności poziomie, radzę częstą kontrolę poziomu oleju bo potrafi troszkę wypić
Mazda 323 VI F