Szukaj

Lista ocen Mazda 323 V S (39) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 37 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kierownik Mazdy
Mazda 323 V
S 1.8 i 16V 114KM 84kW
Auto jeździ świetnie. Aż zachęca do coraz szybszego wchodzenia w zakręty. Po Octavii i Astrze przyjemna odmiana. Twarde niemiłosiernie, twardsze od Golfa IV. Tylko jeden mankament - okazało się, że poprzedni właściciel oniżył je, z czego jestem BARDZO niezadowolony (co drugi próg spowalniający zahaczam tłumikiem środkowym). Kupując to auto na 100% trzeba wymieniać tylne łączniki stabilizatora. Wcześniej, później, ale w końcu trzeba....
2,0
~Dreamer
Mazda 323 V
S 1.5 i 16V 88KM 65kW
O ile promień skrętu jest super, to cała reszta to masakra. wymieniłem już prawie całe zawieszenie i mimo wszystko auto stuka i puka. polecam właścicielom nie oszczędzać na częściach w temacie zawieszenia. zamienniki są fatalne. tuleje wahaczy przód padły po pół roku...
3,0
~ace4
Mazda 323 V
S 1.5 i 16V 88KM 65kW
NIBY ZE SPORTOWYMI ASPIRACJAMI, JEDNAK TROCHĘ ZBYT MAŁO PRECYZYJNY. OGÓLNIE TO PSUJĘ SIĘ TO CO WE WSZYSTKICH AUTACH: KOŃCÓWKI DRĄŻKÓW, ŁĄCZNIKI I GUMY STABILIZATORÓW. PRZY WIĘKSZYCH PRĘDKOŚCIACH AUTO ZACHOWUJĘ SIĘ TROSZKĘ PANICZNIE.
3,0
~07800
Mazda 323 V
S 1.5 i 16V 88KM 65kW
Poza rdzewiejącą karoserią, zawieszenie to najsłabsza strona mazdy. Średnio raz w roku lub co 15tyś.km trzeba coś wymienić, a to sworzeń, a to tuleja, nic poważnego, ani drogiego...
5,0
~lechutek
Mazda 323 V
S 1.7 TD 82KM 60kW
Jak czołg na drodze, bo miał przesuniety do przodu srodek cięzkosci i bardzo cięzki silnik diesla z żeliwa! Sam hamował , bez naciskania na pedał hamulca!
5,0
~lechutek
Mazda 323 V
S 1.7 TD 82KM 60kW
Jak czołg na drodze, bo miał przesuniety do przodu srodek cięzkosci i bardzo cięzki silnik diesla z żeliwa! Sam hamował , bez naciskania na pedał hamulca!
4,0
~davrob
Mazda 323 V
S 1.5 i 16V 88KM 65kW
układ jezdny pozwala na wchodzenie w zakręty z większą prędkością na wybojach niestety słychac pracę końcówek drążków skrętnych ale zamierzam je wymienic
4,0
~ace
Mazda 323 V
S 1.5 i 16V 88KM 65kW
Nic dodać nic ująć . Nie jest demonem ciasnych zakrętów, jednak pamiętajmy że to nie GTI przylepione do gleby. Plomby z zebów na pewno nie wypadną.
3,0
~Pawelo
Mazda 323 V
S 1.5 i 16V 88KM 65kW
Zawieszenie sztywne czuć każdą dziure przy większych prędkościach np. 150 km/h autko troche pływa nie wiem czy to jest tylko w moim modelu ?
Dziennik kosztów dla Mazda 323 V S
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
6,1
l/100km
9,2
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~jackrak
Mazda 323 V
S 1.7 TD 82KM 60kW
Bez zastrzeżeń. nawet w zimie czuje się pewnie go prowadząc. Zawieszenie trwałe na polskie drogi. Rewelacyjne wspomaganie kierownicy.
Mazda 323 V S