Szukaj

Lista ocen Mazda 323 V S (44) - Silnik

Na liście zabraknie 32 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kierownik Mazdy
Mazda 323 V
S 1.8 i 16V 114KM 84kW
Zrywny, lubi obroty, maksymalny moment przy 4tys, maksymalna moc przy 6tys. Jeśli chcesz przyśpieszyć, redukujesz o 1 bieg. Jeśli gwałtownie przyspieszyć to o 2 biegi. Jadąc 60 na 4 redukuję na 2 i ciągnę do 100km/h. W zakresie 80-120 świetnie sprawuje się trójka. W trasie możesz przy 160 zredukować na 4 i auto jeszcze zacznie wyprzedzać (choć rewelacji już wtedy nie ma). Tym silnikiem da się także jeździć zupełnie spokojnie. Minus za...
4,0
~Dreamer
Mazda 323 V
S 1.5 i 16V 88KM 65kW
Silnik niesamowicie elastyczny. Potrafiłem od 40km/h rozpędzać się na piątym biegu i autko rzeczywiście przyspieszało. Co ciekawe, kiedyś, po bodaj 25tys km skończył mi się olej (zapomniałem o sprawdzaniu...) i niestety silnik zamarł. Okazało się, że tylko na panewce rozrządu się zatarł. koszt naprawy 700pln i auto śmiga dalej. Generalnie lubię wdepnąć w gaz od czasu do czasu, więc obroty nie schodziły poniżej 5tys/min i przy mniej więcej...
4,0
~domel
Mazda 323 V
S 1.7 TD 82KM 60kW
Wyścigówka to to nie jest. W pracy jeżdżę Pandą (gaz) wcześniej seicentem 1100. W domu mam jeszcze cinquecento 700 (1995 rok). Na turbo trzeba niestety uważać, ciężko się przestawić, że pod butem nie ma wciskania i jedzie. Mazda 323 1,7 TD ISUZU ma to do siebie że dopiero powyżej 2400 czuć moc. A już miałem przyjemność sprawdzić jak samochody zostają w tyle. Na 3 powyżej 2,5 tys obrotów odlot (dosłownie) 4 bieg i 3 tys obrotów o już jakieś 100...
3,0
~ace4
Mazda 323 V
S 1.5 i 16V 88KM 65kW
PO 2 LATACH UŻYTKOWANIA POJAZDU MOGĘ WYSTAWIC OBIEKTYWNĄ OCENĘ. Z SILNIKIEM MIAŁEM KILKA PROBLEMÓW ALE ZE STRONY ESTETYCZNEJ. CHODZI DOKŁADNIE O KULTURĘ PRACY. SILNIK JEST GLOSNY. JEDNAK PO PRZETESTOWANIU KILKU OLEJÓW WYBRAŁEM ZŁOTY ŚRODEK CASTROL MAGNATEC 10W40. ODRADZAM MOBILA SUPER S-SYF. PO ZA TYM SILNIK JEST SŁABY, NIE WYSTARCZAJĄCY DO TEJ BUDY. NAD MIENIE ŻE NIE MIAŁEM PROBLEMÓW Z KOPCENIEM CZY BRANIEM JAKIEGO KOLWIEK OLEJU
5,0
~Kuba
Mazda 323 V
S 1.5 i 16V 88KM 65kW
Wadą tego silnika jest dosyć spore spalanie. Część osób skarży się też na falujące obroty i wycieki oleju. Ja u siebie takich problemów nie mam. Silnik jest suchutki, nie bierze grama oleju i jest zrywny. Wiele zależy od tego w jakim stanie kupi się auto. Jeśli trafimy na zadbany egzemplarz możemy o nic się nie martwić. Lać paliwo i jeździć.
4,0
~cyku_25
Mazda 323 V
S 1.3 i 16V 73KM 54kW
Silnik pracuje bardzo równo,szybko sie rozgrzewa,w ciągu 24h przejechał z polski do włoch bez odpoczynku z 3-ma osobami i bagażem bez zadyszki i grama oleju dolewki,olej -półsyntetyk helix
4,0
~lechutek
Mazda 323 V
S 1.7 TD 82KM 60kW
Głosny i słaby , ale trwały! Stary ,zeliwny silnik o duzej masie miał ogromna zalete; srodek cięzkosci przesuniety do przodu i waga powodowały, ze samochód sam hamował!!!!
4,0
~Konrad
Mazda 323 V
S 1.5 i 16V 88KM 65kW
Silnik ekstra. DOHC 1,5 88KM daje rade z niemieckimi nawet 120 konnymi kompaktami. Nie doskonale tylko i wylacznie dlatego ze mam w tym momencie problemy ze spalaniem.
4,0
~jackrak
Mazda 323 V
S 1.7 TD 82KM 60kW
Wdzięczny silnik ale nie rakieta. pomimo tego bardzo dzielnie sobie radzi w rodzinnym sedanie. Jak załączy się turbo to \"idzie\" sympatycznie. Jak zimny to trochę głośny.
5,0
~davrob
Mazda 323 V
S 1.5 i 16V 88KM 65kW
silnik jak na pojemnośc 1,5 jest elastyczny i dynamiczny umożliwia sprawne wyprzedzanie w trasie na 4 biegu kultura pracy jest dobra lubi wysokie obroty pow. 3tys.
Mazda 323 V S