Szukaj

Lista ocen Mazda 323 V S (45) - Całokształt

Na liście zabraknie 31 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~EmJ
Mazda 323 V
S 1.5 i 16V 88KM 65kW
To jest nie do pomyślenia!!! Miałem Mazdę 323 sedan 1995r. Przejechałem tym samochodem jako kurier 45000km w ciągu 1,5 roku - połowę w trasie, połowę we Wrocławskich korkach. Jedyne co naprawiałem w tym samochodzie to: klocki i wymiana opon. No i ok. 1l. oleju silnikowego na 1000km. (z beczki litr kosztował mnie 8zł.) jeździłem, jeździłem i jeździłem... I nic! Nigdy tym samochodem nie byłem u mechanika a nie było to najlepsze auto pod...
5,0
~Kuba
Mazda 323 V
S 1.5 i 16V 88KM 65kW
Mazda 323 BA to naprawdę udane i trwałe auto. W środku jest sporo miejsca, wersja sedan dysponuje dodatkowo sporym bagażnikiem. Zawsze słyszałem że mazdy należą do trwałych aut i ten model wydaje się to potwierdzać. Z zewnątrz mimo swoich lat auto może się podobać i nie zdradza aż tak bardzo swojego wieku. W środku jest troszkę gorzej ale i tak nie narzekam. Niektórzy narzekają na silniki 1,5 ale ja ze swojego jestem zadowolony. Olej wymieniam...
4,0
~muqdisho
Mazda 323 V
S 1.5 i 16V 88KM 65kW
Z mazdy 323 f w specyfikacji nadwozia BA jestem bardzo zadowolony. Przebieg i rocznik spory więc nie należałoby się spodziewać jakiś rewelacji, natomiast pewne rewelacjacje są. Auto ma jak na swój wiek \"świeży\" wygląd, jest niezawodne, choć drobne usterki się zdażają. Wbrew obiegowym opiniom koszty utrzymania jak i części nie są wysokie. Nie rozumiem jednego z poprzedników, który pisał o tym samochodzie że jest \"porażką\". Fakt jest taki,...
5,0
~lechutek
Mazda 323 V
S 1.7 TD 82KM 60kW
Najlepszy mój samochód,kupiony jako nówka w salonie w Berlinie,absolutnie niezawodny, nie holowany, bezawaryjny, dziś takich juz nie ma! Wymiana klocków co 90 tyś ! Ale takiej karoserii jak moja/fabrycznej/ nie publikujecie! To był ala subaru Impreza wlot na masce!Mam zdjęcia- na ulicy ludzie go ogladali, a w WLK. Brytanii-stały tłumy, bo miał jeszcze duzy fabryczny spojler! Kolor-srebrno-złoty metalik i na dodatek miał-niepalna tapicerkę i...
5,0
~lechutek
Mazda 323 V
S 1.7 TD 82KM 60kW
Najlepszy mój samochód,kupiony jako nówka w salonie w Berlinie,absolutnie niezawodny, nie holowany, bezawaryjny, dziś takich juz nie ma! Wymiana klocków co 90 tyś ! Ale takiej karoserii jak moja/fabrycznej/ nie publikujecie! To był ala subaru Impreza wlot na masce!Mam zdjęcia- na ulicy ludzie go ogladali, a w WLK. Brytanii-stały tłumy, bo miał jeszcze duzy fabryczny spojler! Kolor-srebrno-złoty metalik i na dodatek miał-niepalna tapicerkę i...
3,0
~zag
Mazda 323 V
S 1.5 i 16V 88KM 65kW
auto ladne w kazdej z trzech wersji, dobrze sie prowadzi, niedrogie w zakupie, wyglada mlodziej niz w rzeczywistosci. ale...... silniki 1,5 to tragedia, czesci mimo ze uzywane drozsze niz orginalne nowe do np. lanosa malo mechanikow wie tak na prawde jak sie do niego zabrac. moj np rozlozyl rece. auto delikatne, dlatego uzywane tanie na zachodzie. krotko mowiac nie polecam. moje kupione od prywatnej osoby w niemczech dobrze chodzilo...
5,0
~domel
Mazda 323 V
S 1.7 TD 82KM 60kW
Polecam Polecam i jeszcze raz polecam. Jest to jedyna mazda z silnikiem TD 82 KM. Silniki 2000cm diesel miały tylko 70 koni. Ten sam silnik był podobno montowany w oplach astra vectra. Tam doczekał się bardzo dobrych opinii. Dość rzadko spotykana wersja. Obecnie z 1995-6 roku taka Mazda to koszt 6500-7500 tys. Na silniku widnieje czerwony napis TURBO. Po tym poznacie ten silnik. Charakterystyczny wlot na interkuler daje do myślenia co to...
4,0
~Zukero
Mazda 323 V
S 1.5 i 16V 88KM 65kW
Jako moje pierwsze osobiste autko bardzo dobrze je oceniam. Bardzo ładnie wygląda jak na swój rocznik. Kupiłem troszke zaniedbaną i doprowadzam ją powoli do jak najlepszego stanu. Auto super dla młodego kierowcy. Silnik wystarczająco mocny, aby smigać po mieście i krótsze trasy. Na dłuższe przydałby się mocniejszy. Nie ma problemu z dostępnością części i ich ceny są przystępne. Wielkość bagażnika w sedanie też jest zadowalająca.
5,0
~AndrzejB
Mazda 323 V
S 1.3 i 16V 73KM 54kW
bardzo dobry samochód, za dobre pieniądze, w zasadzie jakby nie gaz to auto bezawaryjne. Zawieszenie dopiero po 250 tys km siada i to drobiazgi, zmiana paska rozrządu koszt 200zl. lać olej i jeździć ile dusza zapragnie. częsci tańsze w porównaniu np. do forda eskorta, można powiedzieć że to odpowiednik 323. jakby to było kombi to nie zmieniłbym tego auto za nic, poprostu rodzina sie powiekszyła i potrzeby są wieksze
4,0
~dan
Mazda 323 V
S 1.5 i 16V 88KM 65kW
posiada już trzecią mazdę 323 i prawdopodobnie dalej będę jezdził mazdami. spalanie w trasie 6 l w mieście max do 8 l. normalne ze przy polskich drogach trzeba czasem wymienić jakąś końcówkę ale to raczek problem każdego auta.w starszych modelach można zauważyć problem z korozją ale jak widzę zardzewiałe nadwozie w fordzie z 2002r to niema raczej o czym gadać. Polecam niezawodne
Mazda 323 V S