Szukaj

Lista ocen Mazda 323 IV F 1.6 16V 88KM 65kW 1991-1994 (89) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 89 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~JCVD
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Auto prowadzi się wybornie, czuć że aż chce wyrywać do przodu i prowokuje kierowcę do tańca po obrotomierzu. Zawieszenie zestrojone jest moim zdaniem w sam raz, tzn. jest dość sztywne i twarde, ale nie na tyle, żeby denerwowało podczas codziennej miejskiej jazdy, czy na wybojach. Mazda zawieszona jest stosunkowo nisko jak na hatchbacka, więc trzeba uważać na wysokie krawężniki. W trasie auto prowadzi się pewnie i chętnie bierze zakręty,...
5,0
~jasik5
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Auto trzyma się drogi rewelacyjnie. Pokonywanie zakrętów z prędkością ogólnie uznawaną za niemądrą to dla tego samochodu pestka. Zawieszenie nieco twarde, ale do samochodu z takim charakterem dopasowane idealnie. Gdy kupiłem to auto zawieszenie było jak nowe, zrobiłem ponad 50.000 po naszych polskich, dziurawych drogach bez żadnej naprawy, a zawieszenie jest dalej jak nowe. Podobnie jest z układem hamulcowym i kierowniczym. Wszystko działa...
5,0
~lukasze1@op.pl
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Mazda świetnie trzyma się w zakrętach, sprawia wrażenie przyklejonej, Spotykałem się z opinią że przy prostowaniu rury w zakretach ucieka tył. Być moze przy powypadkowych egzemplarzach. Preferuję ostrą jazdę, nie spotkałem się z takim zjawiskiem. Świetnie ułożony środek Ciężkości. Sportowe zawieszenie udało się zestroić w sposób twardy i jednoczesnie w miarę komfortowy...
5,0
~Tomek990
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Auto doskonale zachowuje się na drodze, jest \"zwinne\" a do tego łatwo utrzymać nad nim kontrolę w przypadku (nie)kontrolowanego poślizgu. Dobrze się je czuje w trakcie hamowania. Osobiście żałuję tylko tego niskiego zawieszenia choć jest też tu jeden plus - szybko uczymy się jak jeździć żeby się nie zakopać :-).
5,0
~Sebo
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Obok silnika kolejny b. mocny punkt! Moj egzemplarz jest akurat lekko obnizony i utwardzony: moze to niezbyt wygodne ale prowadzenie jak po szynach. Zreszta Mazda czesto na jakimkolwiek parkingu stoi nizej niz konkurencja, do tego autko jest w sumie szerokie. Pokonywanie zakretow to sama przyjemnosc!
4,0
~leon
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
jezdzilem juz lepszymi autami, ale prawde mowiac nic dodac, nic ujac. jest dosc sprezyste i mozna powiedziec " pewne" zadnych stukow ani luzow. przy 138 000 musialem wymienic tylne sprezyny( pekniete ) i amortyzatory. auto jest dosyc podatne na silny wiatr i jest lekko nadsterowne, ale poza tym ok.
5,0
~qbalo86
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Układ jezdny sprawuje się bardzo dobrze, można świetnie wyczuć drogę. Niektórych może drażnić to że część drgań na nierównościach przenoszona jest na kierownicę, ale nie jest to męczące. Przy ciasnych zakrętach mocno trzyma się drogi - za to my musimy mocno trzymać kierownicę=)
5,0
~Pablo
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Dobrze trzyma się nawierzchni, zwłaszcza na szerszych niż seryjnie oponach (w lecie jeżdżę na 15 calowych felgach i oopnach 195/50). Niski środek ciężkości ośmiela do wchodzenia w łuki na sporych prędkościach ;) Podsterowność tylko, gdy kierowca sporo przesadza :)
4,0
~Mike
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Jest dosyć sztywna ale nie twarda jak deska. JEdynie mam problem z tylnim zawieszeniem ponieważ bardzo tłucze. Myslalem ze to moze sa poduszki pod amortyzatorami, ale to nie to i nie wiem co to moze byc. Moze ktos wie??? prosze podpowiedz na adres: michalm320@wp.pl
5,0
~KwL
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Frajda z jazdy naprawdę ogromna, pod warunkiem zadbanego zawieszenie. Zakręty zbiera niczym sportowy roadster. Jeździłem wieloma autami, dużo młodszymi, nowszymi technologicznie, szybszymi, mocniejszymi itd, ale żadnym nie jechało się tak fajnie jak \"efką\".
Mazda 323 IV F