Szukaj

Lista ocen Mazda 323 IV F (159) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 195 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~JCVD
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
W latach 90' wyciszenie Mazdy już odstawało od średniej w swojej klasie, w dzisiejszych czasach jest po prostu głośno, a dłuższa jazda z wysokimi prędkościami to gwarantowany ból głowy. Drzwi są bardzo cienkie, mało materiału tapicerskiego czy wygłuszeń, więc do wnętrza dociera zarówno szum powietrza, hałas opon, jak i dźwięk silnika. Oczywiście swoje dokładają podnoszone lampy. Silnik robi się bardzo głośny powyżej 4000 obrotów Z tego powodu...
5,0
~Pałkerson
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
nie wiem dokładnie o jakie wyciszenie chodzi czy silnika czy kabiny ale jeśli chodzi o kabine to jest chyba tak w normie ciężko mi cokolwiek powiezdzieć bo sam dodatkowwo go wyciszałem na potrzeby montowanego Audio w samochodzie ale w serii mojego ojca nie jest źle nicc nie buczy nie stuka nie silnika nie słychać a tłumik jeśli jest seryjny i jest katalizator to praktycznie cichuteńki :)
2,0
~Pablo
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Auto ma cienką blachę i słabe wytłumienie, stąd do środka wpada mnóstwo dźwięków. Powyżej 120km/h robi się nieprzyjemnie, dlatego dłuższa jazda z prędkościami autostradowymi męczy. O słuchaniu muzyki czy rozmowach bez podnoszenia głosu można zapomnieć, przez hałasy silnika, opon i powietrza przebije się tylko heavy-metal :)
4,0
~leon
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
do 100 km/h jest cicho, pozniej przy ok. 120 - 130 km/h jest glosno a pozniej przy ok. 150 km.h znowu robi sie przyjemnie ciszej. takie jest moje subiektywne odczucie. glosny silnik przy wysokich obrotach, ale o milym brzmieniu na szczescie. dochodza jeszcze szumy spod uszczelek w dzwiach.
3,0
~qbalo86
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
O ile podczas jazdy miejskiej jest całkiem dobrze, to przy prędkości 120 i wzwyż zaczyna doskwierać odgłos pracy silnika (ma wtedy koło 3,5tyś. obrotów); co skutkuje albo zgłośnieniem radia albo głośnymi rozmowami. Niestety wyciszenie komory silnika jest słabe.
4,0
~sarna
Mazda 323 IV
F 1.6 84KM 62kW
no powyżej 120-130 robi się troszkę głośno a po tym jak niedawno wymieniłem cały wydech i ostatni tłumik troche przyświrowałem to męki powyżej setki przezywam :P ale jak się ma łeb zryty to trzeba teraz słuchać \"sportowego\" ryku :)
4,0
~MyQeLL
Mazda 323 IV
F 1.8 16V GT 128KM 94kW
Silnik po przekroczeniu 2500-3000 obrotów zaczyna być wyraźnie słyszalny, ale jak dla mnie jest to zaletą :) Głośno w samochodzie zaczyna się robić przy jeździe powyżej 120-130 km/h, ale wystarczy podgłośnić radio i po sprawie :)
4,0
~KwL
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Przy jeździe po miescie, czy też podczas delikatnej jazdy po trasie zupełnie dobrze. Podczas podróży powyżej 130 km już głośno. Cieżko prowadzic dialog z pasażerem. Generalnie jednak jest ok.
4,0
~WOODPEKER
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
na niskich obrotach odczuwamy komfort jazdy, Lecz mazda lubi wyzsze obroty , wiec i w srodku bedzie glosniej, ale nie jest to uciazliwe tj. nie jest zbyt glosno :) mozna mowic szeptem:)
4,0
~lukasze1@op.pl
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Kultura pracy silnika, jego dźwięk jaki wydaje podczas jazdy w moim wypadku to muzyka dla ucha. Zamontowałem sportowy wydech więc trudno mi jest się wypowiadać w tym temacie. Lubię ten dźwięk :)
Mazda 323 IV F