Szukaj

Lista ocen Mazda 323 IV F (152) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 202 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~sarna
Mazda 323 IV
F 1.6 84KM 62kW
no poza częściami exploatacyjnymi to mi się w sumie nic nie psuło... znaczy wysiadało to i tamto ale to raczej z racji takiego a innego użytkowania. poszły amorki z tyłu końcówki drążków i takie tam elementy zawieszenia ale jakby ktoś zobaczył pojakich drogach jeżdżę to by zapytał dlaczego ten samochód jeszcze jeździ :) to przeguby to tarcze to wydech ale nic mi się nie popsuło że stoi i nie jedzie no wybuchło takie coś plastikowe jakiś...
4,0
~MyQeLL
Mazda 323 IV
F 1.8 16V GT 128KM 94kW
Naprawdę drobne rzeczy - szyby dało się otwierać tylko przełącznikiem kierowcy, ale po rozebraniu go i podczepieniu kabelka od masy (ktoś widocznie kiedyś tam grzebał i zapomniał go podłączyć) wszystko wróciło do normy. Poza tym centralny zamek otwiera tylko drzwi kierowcy (na szczęście przy zamykaniu działa już na wszystkie drzwi). Nie działa też tylny spryskiwacz - skorodował silniczek, ale to chyba przez to że samochód ma po jakiejś...
5,0
~zbigniew.malachowski@neostrada.pl
Mazda 323 IV
F 1.7 D 56KM 41kW
To jest absolutny szczyt technologii japońskiej. Każdy najdrobniejszy element jest wykonany z najlepszych możliwych materiałów. Instalacja elektryczna - ideał. Wśród mazdziarzy panuje przekonanie, że już tak wykonanych aut nie będzie. Chyba tylko 626 była jeszcze lepsza. Ale trzeba autu dokładnie dać to co przewiduje książka serwisowa - wtedy wszystko idealnie funkcjonuje.
4,0
~KwL
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Raczej mnie nie zawodziła. Raz tylko w trasie pękły mi przewody hamulcowe idące pod autem. Efekt? 200 km jazdy tylko z ręcznym. Poważny extreme, ale jakoś to przeżyła. Radzę każdemu przyjrzec się swoim przewodom i wymienic je na miedziane jeżeli takich nie macie. Te oryginalne w tym wieku lubia się zepsuc :)
5,0
~Pałkerson
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
no to jest Japoński samochód wiec oni wiedzą jak dopieścić samochodzik i raczej nie pozostawiaja spraw niedokończonych jednak np, kołeczki wciskowe w boczkach czasem sie urywają, Pasy często tracą naciąg i ttrzeba je wymieniac bo prężyna traci swoje właściwości, czasem pojawiajaca się rdza na drzwiach w miejscach odprowadzacza wody,
5,0
~qbalo86
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Po 15 latach eksploatacji zaczęły się problemy z elektryką - a konkretnie z przekaźnikami. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Pojawiło się małe ognisko rdzy na nadkolu pod klapką zbiornika paliwa. Po zrobieniu zaprawki i polakierowaniu problem się nie pojawił (3 lata)
5,0
~hundzikus
Mazda 323 IV
F 1.8 16V GT 128KM 94kW
Drobiazgow psujacych sie brak. No moze poza tym ze szyberdach juz sie zuzyl. A no i ten szyber to rdzewieje strasznie! Tzn blachdach moze sie to powinno nazywac. Nie wiem... A... I regulacja lamp nie dzialala dobrze, i spryskiwacz na tyl sie psul ciagle..........
5,0
~Łukasz
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Wnętrze jest świetnie wykonane.Pomimo lat i przebiegu nic nie skrzypi ani nie stuka!!!Gorzej w bagażniku:plastiki maskujące lewarek i tylne lampy wypadają co chwilę.Ale nie wiem czy to złe wykonanie raczej robota poprzednich właścicieli :)
5,0
~Max Galewski
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Japonska! rzadnych drobiazgow, co wiecej. Podczas ostatnich mrozow (-25 w nocy) moja //Magda// niestety zostala zmuszona stac przez 3 dni na dworze, nie ruszana. Na 4-ty dzien z samego rana zpalila na cykniecie! Nawet sie nie zawachala!!!!!!
5,0
~mad_man
Mazda 323 IV
F 1.6 84KM 62kW
no i tutaj madzia dostaje 5. autko 14 lat do wymiany byly: klocki, tarcze, plyn spryskiwacza, plyn hamulcowy. wycieraczki, a tak z powazniejszych - rura laczaca kolektor z katalizatorem, i spawanie rury dochodzacej do tlumika (pojawilo sie pare dziurek)
Mazda 323 IV F