Szukaj

Lista ocen Mazda 3 IV Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 (25) - Silnik

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Palmer
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Na plus słuszna, jak na dzisiejsze czasy, pojemność skokowa i cztery "gary", a poza tym brak filtra GPF, "dwumasy" i dodatkowego osprzętu w postaci turbosprężarki. Moc rozwijana jest wyraźnie liniowo, a tempo jej przyrostu jest praktycznie takie samo w całym zakresie obrotów. Peak momentu obrotowego przypada wysoko, bo przy 4.000 rpm, ale taki to już urok nieuturbionych "wolnossaków". Ten silnik uwielbia wysokie obroty, więc podczas...
4,0
~pawgro1
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Silnik Skyatcive G 150km jest dobry, ciężko mu cokolwiek poważnego zarzucić, ale tylko dobry i nic więcej. Z mojej perspektywy brakuje trochę dynamiki - szczególnie w trasach podczas wyprzedzania i tutaj konkurencja wypada lepiej. Choć dalej jest całkowicie wystarczający. Przy użytkowaniu samochodu w mieście sprawdza się idealnie. Nie testowałem alternatywy w postacie Skyactive X (dopłata ok 10 tys.) - mógłby on być rozwiązaniem wszystkich...
5,0
~Cezary Kowalski
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Bardzo cicha praca, bezawaryjny konstrukcyjnie. Ciężko porównać go z konkurencja …. Prawie nikt nie oferuje silników wolnossacych a jeśli tak to z CGR lub manualnym only. Jak dla mnie w ruchu miejskim i podmiejskim a także w trasie daje sobie świetnie radę. Nie jest demonem prędkości do serki. Nie o to chodzi w Magdzie. Dla osób które potrzebują wrażeń polecam inne marki.
5,0
~Cezary Kowalski
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Bardzo cicha praca, bezawaryjny konstrukcyjnie. Ciężko porównać go z konkurencja …. Prawie nikt nie oferuje silników wolnossacych a jeśli tak to z CGR lub manualnym only. Jak dla mnie w ruchu miejskim i podmiejskim a także w trasie daje sobie świetnie radę. Nie jest demonem prędkości do serki. Nie o to chodzi w Magdzie. Dla osób które potrzebują wrażeń polecam inne marki.
5,0
~Cezary Kowalski
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Bardzo cicha praca, bezawaryjny konstrukcyjnie. Ciężko porównać go z konkurencja …. Prawie nikt nie oferuje silników wolnossacych a jeśli tak to z CGR lub manualnym only. Jak dla mnie w ruchu miejskim i podmiejskim a także w trasie daje sobie świetnie radę. Nie jest demonem prędkości do serki. Nie o to chodzi w Magdzie. Dla osób które potrzebują wrażeń polecam inne marki.
5,0
~Ziggy
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Działa gładko, cicho, nie ma tego co się psuje - DPF, dwumasa, turbo. Wolę taką charakterystykę niż małe silniki z turbo, dające moc w małym zakresie obrotów. Myślę, że ta Mazda będzie trwała, to sprawdzona konstrukcja. Mocy na autostradzie jest dość, można jechać szybko i w komforcie.
5,0
~Piotr Seb
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Dlaczego tyle? Z sentymentu i tęsknoty za starym silnikiem z odpowiednią pojemnością. Brak turbo, brak filtra gpf, rozrząd na łańcuchu... Liczę na długą i bezawaryjną eksploatację. Bardzo przyjemny przy wkręcaniu na obroty, a i przy niskich obrotach nie ma czkawki. Zużycie paliwa bardzo rozsądne.
5,0
~kecup21
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
oszczędny silnik, w trasie przy prędkości od 120-140 km z 2 dorosłych i 2 dzieci mieści się 7 l. w mieście Warszawa jest gorzej, ale przy trasach powyżej 10km średnia 8 L, przy krótkich przebiegach poniżej 10 km spalanie około 10L, jeżdżę średnio dynamicznie.
5,0
~Pjoter
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Da radę jechać nim ekonomicznie, średnie na poziomie 5,6L na 100km w klasycznie trasie realne. Autostrada mocno jechana 7,5L. Miasto od 7 do 8L. Również jazda bardzo bardzo szybka, w Niemczech powyżej 200km/h nie sprawia problemu.
5,0
~Pjoter
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Da radę jechać nim ekonomicznie, średnie na poziomie 5,6L na 100km w klasycznie trasie realne. Autostrada mocno jechana 7,5L. Miasto od 7 do 8L. Również jazda bardzo bardzo szybka, w Niemczech powyżej 200km/h nie sprawia problemu.
Mazda 3 IV Sedan