Szukaj

Lista ocen Mazda 3 IV Sedan (25) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Palmer
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Na pochwałę zasługuje precyzyjny układ kierowniczy, dzięki czemu bardzo dobrze czujemy zachowanie samochodu podczas jazdy. Zawieszenie, mimo wszystko, zestrojone zostało zbyt twardo do komfortowego przemieszczania się, w szczególności "wokół komina". Ale to podobno domena większości japońskich marek. Wyczuwa się każdą nierówność i niedoskonałość nawierzchni. Niewątpliwym plusem takiego zawieszenia jest za to bardzo dobra przyczepność kół, co...
4,0
~Łukasz
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SkyActiv-X 186KM 137kW
Największy minus jak dla mnie to belka skrętna z tyłu. Niestety zrobił się już z tego standard i większość producentów w tej klasie oferuje belkę skrętną. Nie wiem czy wynika to z oszczędności czy po prostu z tego, że więcej przestrzeni można wygospodarować na bagażnik. Gdybym miał wybór wolałbym niezależne zawieszenie szczególnie w opcji z 18" felgami. Auto ogólnie rzecz biorąc prowadzi się bardzo dobrze ale fizyki się nie oszuka i są takie...
5,0
~Piotr Seb
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Sztywno, normalnie, bezpiecznie. Super na drogi ekspresowe. Na innych bardziej "normalnych" drogach lepiej omijać studzienki i nierówności. Trochę to wina kół 18cali i oponek z niskim profilem. Wygląda ładnie, ale odbiera komfort. Ostatecznie wybieram ładnie. Dlaczego 5 gwiazdek? To nie wina mazdy, że mamy taką infrastrukturę drogową...
4,0
~pawgro1
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Prowadzenie wyśmienite, trzymanie w zakrętach również, uczucie bezpieczeństwa podczas jazdy porównywalne z markami premium. Jedynym negatywnym zaskoczeniem dla mnie jest dość twarde zawieszanie, które dość mocno przenosi nierówności do wnętrza. Mimo wszystko Mazda wypada tutaj porównywalnie z konkurencją - a szkoda.
4,0
~Ziggy
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Jest dobrze, ale jednak nie aż tak dobrze jak w np. BMW 3 (2016). Trochę irytuje domyślne włączanie asystenta pasów, który chce poprawiać kierowcę. Po jeździe focusem, bmw 3, skodą superb nie jestem rozczarowany, ale też nie ma jakiegoś wielkiego zachwytu. Przydałby się prześwit wyższy o 1-2 cm.
4,0
~EdDept
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SkyActiv-X 186KM 137kW
Z tyłu belka skrętna zamiast wielowahacza, ale i tak prowadzi się dość przyjemnie i pewnie. Od nowości lekko skrzywiona kierownica, czego nie udało się skorygować ustawieniem geometrii.
5,0
~Cezary Kowalski
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mazda 3 ma bardziej sztywne i twardsze zawieszenie niż się spodziewałem …. Porównując z cx3 lub CX5. Na ciasnych zakrętach można poszaleć … koniecznie na 18” felgach.
5,0
~Cezary Kowalski
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mazda 3 ma bardziej sztywne i twardsze zawieszenie niż się spodziewałem …. Porównując z cx3 lub CX5. Na ciasnych zakrętach można poszaleć … koniecznie na 18” felgach.
5,0
~Cezary Kowalski
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mazda 3 ma bardziej sztywne i twardsze zawieszenie niż się spodziewałem …. Porównując z cx3 lub CX5. Na ciasnych zakrętach można poszaleć … koniecznie na 18” felgach.
Dziennik kosztów dla Mazda 3 IV Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
6,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~mhr
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Dobrze wchodzi w zakręty, niskie zawieszenie jednak powoduje, że absolutnie nie nadaje się na kiepskiej jakości drogi czy drogi polne. Trzeba uważać na krawężniki
Mazda 3 IV Sedan