Szukaj

Oceny Mazda 3 III Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW 2016-2018

Podsumowanie 21 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Mazda 3 III Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
4,37
średnia ocena z 21 ocen
7% lepiej od średniej w segmencie
81%
użytkowników kupiłoby ponownie
Zwiń podsumowanie

Wady i zalety – Silnik (12)

4,9
~r2d2
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Jako entuzjasta turbodiesla brałem pod uwagę jedynie silniki diesla, potem sprawdzałem benzynowe z turbiną, sięgnąłem nawet po hondowski 2.0 Vtec, ale to absolutnie nie było to. Dopiero jak przejechałem się Mazdą zobaczyłem, że nie jestem skazany na wybór między turbodieslem, a turbobenzyną.
3,7
~Pablito
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
No w tej cenie i klasie nie ma moim zdaniem lepszego.
4,6
~lukluk84
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
4,8
~Sylwester
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Dynamiczny i oszczędny. A do tego cichy. Czuć, że są 2 litry pod maską i 210 Nm. Po redukcji potrafi wcisnąć w fotel.
4,8
~Olek
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
4,7
~Michał
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
4,7
~Kamil
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
4,7
~Santas
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Oszczędny, bezawaryjny i bezobsługowy (łańcuch rozrządu zamiast paska)
4,5
~James
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
4,5
~dariusz
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Silnik majstsersztyk bez turbiny,a pali tyle co w turbo,bardzo ochoczo się wkręca na oborty od samego dołu.Dla mnie bajka
Mazda 3 III Hatchback Facelifting