Szukaj

Lista ocen Mazda 3 II (59) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~PanSamochodzik
Mazda 3 II
Hatchback 2.0 MZR 151KM 111kW
Generalnie bardzo dobry. Zabawa zaczyna się od świetnego układu kierowniczego (mechaniczne wspomaganie i świetne wyważenie sprawia, że doskonale czujesz, co się dzieje z autem i każdy ruch kierownicy od razu przekłada się na zmianę kierunku). Zawieszenie na początku było bardzo twarde i nie do końca dawało poczucie pewności na szybko pokonywanych zakrętach (szczególnie przy nierównej, dziurawej drodze). Teraz jednak się wyrobiło i zapewnia...
5,0
~kermit
Mazda 3 II
Hatchback 2.0 MZR 151KM 111kW
Jestem człowiekiem, który lubi zwarte precyzyjne układy. Sztywność zawieszenia (z przodu fabryczna rozpórka) w połączeniu z sprężystym zawieszeniem, czułą kierownicą i kołami 17\" dają dobry efekt. Auto jest precyzyjne i wymaga tego od kierowcy. Tym autem należy nauczyć się jeździć. Fajna reakcja na puszczenie gwałtownie gazu w zakręcie. Dohamowanie lewą nogą też pożądane. Tym samochodem można przejechać bardzo szybko naprzemienne zakręty....
3,0
~b0rderline
Mazda 3 II
Hatchback 2.0 MZR 151KM 111kW
Największe rozczarowanie. Miał być najlepszy w klasie i faktycznie, gdy droga jet równa, to auto jedzie jak po szynach. Ale nie daj boże pojawi się więcej wybojów, a auto przy większej prędkości zaczyna nerwowo podskakiwać wpadając w nieprzyjemne bujanie się. Na prostej dyskomfort i brak pewności auta potęgowany jest dodatkowo przez precyzyjny, ale niestety zbyt czuły układ kierowniczy, który każdy nawet najmniejszy ruch przenosi na koła...
5,0
~Robert
Mazda 3 II
Hatchback 2.0 MZR 151KM 111kW
Jak dla mnie 5, bo lubię sztywne, twarde zawieszenia. Jest pewnie, precyzyjnie i po "sportowemu", ale też nie ma niepokojących stuków z zawieszenia podczas jazdy po gorszej drodze. Układ kierowniczy jest dopełnieniem skrzyni, bardzo przewidywalny i czuły, daje dużo frajdy z jazdy, szczególnie na krętych drogach. W odniesieniu do charakterystyki auta - 5. Jeśli ktoś szuka przede wszystkim komfortu, to już na samym wstępie to auto nie jest dla...
5,0
~Wojtek2009
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Kolejny ogromny plus!Auto daje mi taki margines bezpieczenstwa o ktorym nie marzylem.Naturalnie maja tez znaczenie opony(letnie TOYA 205/50 R17, zimowe Michelin Alpin 195/65 R15).Auto przyjemnie sprezyste,ladnie wybiera nierownosci,nie buja sie,nie ma przechylow na zakretach.Pokonywanie zakretow to czysta frajda.ESP dziala z malym opoznieniem wiec wiesz kiedy przegniesz (zapala sie tez kontrolka).
5,0
~monkahead
Mazda 3 II
Hatchback 2.0 MZR 151KM 111kW
Bardzo dobre właściwości jezdne. Zawieszenie z platformy Forda C1 MCA, także jedno z lepszych w klasie kompakt, o ile nie najlepsze. Auto prowadzi się pewnie zarówno na prostej jak i w zakrętach. Dobra stabilizacja nadwozia. Zawieszenie jest komfortowe ale nie miękkie, mam auto w pakiecie wyposażenia "Sport" i prowadzi się doskonale. Tutaj zdecydowany plus.
4,0
~Tomek Ż
Mazda 3 II
Hatchback Facelifting 1.6 MZR 105KM 77kW
Zawieszenie świetnie sprawuje się na zakrętach zarówno tych szybszych jak i spokojniejszych. Czuć wyraźną twardość, więc dla tych którzy lubią jeździć "wygodnymi kanapowcami" może być zbyt twarde. Niestety dziury polskich dróg czuć, ale to kwestia przyzwyczajenia, w szczególności jak użytkownik woli szanować swoje alufelgi :)
5,0
~duffy
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Zawieszenie to zmodyfikowana wersja Forda Focusa. Więc co tu dużo się rozpisywać, jest bardzo dobrze. Jestem młodą osobą i lubie sztywniejsze zawieszenie, tutaj właśnie tak jest. Z pewnością nie jest to miękko amortyzujące zawieszenie. Na wybojach i zakręcie + spora szybkość - Mazda 3 potrafi troszkę się pogubić.
5,0
~MK
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZ-CD 115KM 85kW
Zawieszenie jest jędrne, ale nie przesadnie twarde. Auto świetnie zachowuje się w zakrętach, czuć dokładnie co dzieje się z samochodem i na ile możemy sobie pozwolić. Tym bardziej dziwi fakt, że samochód jest bardzo mało zwrotny przy niskich prędkościach - parkowanie na ciasnym parkingu wymaga cierpliwości.
Dziennik kosztów dla Mazda 3 II
Średni koszt przejechania 100 km
71,00 zł
6,5
l/100km
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Daniel
Mazda 3 II
Hatchback 2.0 MZR 151KM 111kW
Wiele zależy od kół. Na 17calach precyzyjne prowadzenie ale mały komfort. Świetnie sprawdza się na górskich odcinkach. Na 16 calach (bo na takie zmieniłem) jest większy komfort ale traci się precyzję. Prowadząc to auto trzeba się skupić b y go upilnować na drodze. I na 16 calach lepiej przyśpiesza.
Mazda 3 II