Szukaj

Lista ocen Lexus GS III 3.5 4.5h 344KM 253kW 2006-2011 (15) - Silnik

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Patryk
Lexus GS III
Sedan 3.5 4.5h 344KM 253kW
Kultura pracy V6 robi swoje. Silnik pracuje "z klasa", cicho a przy wyzszych obrotach daje o sobie znac jego wielkosc i typowy dla V6 lekko "cieżarówkowy" dzwiek jest przyjemny dla ucha, nieporownywalny z 2 litrowymi brzdącami. Ze wzgledu na skrzynie bezstopniowa obroty sa stale wiec dzwiek jest jednostajny, kwestia przyzwyczajenia bo na poczatku ciezko polaczyc te stale obroty z tym ze auto jednoczesnie przyspiesza ale po...
5,0
~Maciek
Lexus GS III
Sedan 3.5 4.5h 344KM 253kW
Silnik, w w zasadzie silniki, pawalily mnie na kolana. Dzieki polaczeniu 3,5 litrowego benzyniaka z silnikiem elektrycznym mamy ogromny zapas mocy i momentu. Przy niskich obrotach, gdzie benzyna nie osiagnie jeszcze swoich parametrow, mamy do dyspozycji ok. 200KM i 270Nm silnika elektrycznego. Od razu! Fantastyczne uczucie, piekne oddawanie mocy. Ale nie dla tych kierowcow ktorzy lubia czuc swoje auto wszystkimi zmyslami. Tu przyspieszenie...
5,0
~Mient
Lexus GS III
Sedan 3.5 4.5h 344KM 253kW
Silnik - bezawaryjny, wolnossący, nie wyżyłowany. Jednak wszystkie modele w Europie mają usterkę, która objawia się brzęczeniem koszyczków VTI po długim postoju. W USA uznano prawa konsumenta i była akcja serwisowa - u nas nic z tym nie zrobili, ponieważ brzęczenie nie miało mieć wpływu na eksploatacje. Przy zakupie trzeba uważać gdy nie brzęczy, bo mało kto to naprawiał a handlarz mógł zalać silnik gęstym olejem lub motodoctorem - pierwsze co...
5,0
~Adam
Lexus GS III
Sedan 3.5 4.5h 344KM 253kW
Wolnossący, na łańcuchu, bezobsługowy, na bagnecie nie ubywa ani milimetr oleju. Pomimo skrzyni CVT ładnie brzmi, nie potrzeba mu tricków w postaci "odgłos silnika przez głośniki". Szybko łapie temperaturę. Ideał. Silnik elektryczny znakomity. Spalinowy się naprawdę delikatnie (porównajcie do start-stopu BMW lub mercedesa). Baterie po 6 latach od wyjazdu samochodu z fabryki mają ponad 93% żywotności. Zespół napędowy w tym...
5,0
~Łukasz Ożga
Lexus GS III
Sedan 3.5 4.5h 344KM 253kW
Silniki pracują naprawdę przyjemnie. Na początku odczucia są nieco inne niż w przeciętnym samochodzie, ale po tygodniu nie chce się wsiadać do żadnego innego auta. Określenie "traktor" na diesla zaczyna nabierać sensu :) Szczególnie, że to auto mając 350KM spala tyle samo co mój poprzedni diesel 220KM (ciut więcej na trasie). Jest naprawdę fajny i zdaje się, że mało uciążliwy.
3,0
~Jarek
Lexus GS III
Sedan 3.5 4.5h 344KM 253kW
Silnik Ok, bardzo dobrze dopracowany, super spalanie jak na jednostkę 3.5l. Ogromne natomiast koszta eksploatacyjne, jeśli ktoś chce zrobić rozrzad zgodnie ze sztuka to niech się szykuje na 20.000 zł. I szkoda jedynie, ze tutaj ten rozrzad 250.000 i do wymiany.
5,0
~maciej@markerbiuro.com.pl
Lexus GS III
Sedan 3.5 4.5h 344KM 253kW
Dla miłośników motoryzacji jeden mankament.Totalna cisza -słychac szum opon.Brak adrenaliny z rury wydechowej.Poza tym zbiera się swietnie.5,9 do setki i przy mojej b. cięzkiej nodze srednio pali 10,5l/100
5,0
~Lucjan
Lexus GS III
Sedan 3.5 4.5h 344KM 253kW
Cud techniki. Samochod ma przebieg ponad 270 000 km, wystarczy regularnie zmieniac olej i nic nie ma prawa sie w tym aucie popsuc, samochod od nowosci ma robione przeglady w ASO.
5,0
~Jan K
Lexus GS III
Sedan 3.5 4.5h 344KM 253kW
Silnik rewelacyjny, kutura pracy oraz polaczenie z planetarna skrzynia biegow daja niesamowite rezultaty, ponizej 6 sek do 100km/h
5,0
~Pipi
Lexus GS III
Sedan 3.5 4.5h 344KM 253kW
Rewelacja,od zera do 100 normalnie (niecałe 6 sekund) ale od 100 do 200 to robi wrażenie, jak bys jechał sportowym autem
Lexus GS III