Szukaj

Lista ocen Land Rover Range Rover II (28) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Jarek
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
Super-zawsze dojechałem do celu w każdych warunkach! Tak naprawdę, to przed kupnem trzeba delikwenta obejrzeć w warsztacie Land Rovera. To jest skomplikowana konstrukcja, z nietypowymi instalacjami ( zawieszenie pneumatyczne, układ hamulcowy,itp.) W Krakowie polecam chłopców na Pachońskiego, Wieliczka też jest OK. Szczerze napisali listę rzeczy do zrobienia zaraz i na później. Po naprawach nie miałem reklamacji. Wymieniłem: pompę wodną (...
2,0
~niko
Land Rover Range Rover II
Terenowy 4.6 V8 HSE 224KM 165kW
zaczelo sie od tego ze auto sie grzalo okazalo sie ze to pekniety blok silnika(tradycja jak sie pozniej dowiedzialem w tych samochodach)rozebranie calego silnika remont kapitalny zaplacilem 7000zl . tydzien bylo dobrze pozniej znowu zaczal sie grzac serwis rozkladal rece nikt nie mogl nic poradzic wiec otworzylem termostat na full auto zas wedy nie mialo wogole temperatury wiec zaczelo palic niewyobrazalne porcje paliwa poprostu takie przygody...
4,0
~wojtas
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
nie jest nowy, przebieg tez zbliza sie do 250000 ale z silnikiem sie nic nie dziej, wszystkie mosty dzialaja itd wiec czego wiecej wymagac? czasme cos trzeba podciagnac ale nie ma tragedii. wazne zeby raz na jakis czas podjechac do mechanika niech obejrzy auto iz a wczasu zmieni jakąs uszczelke zanim z powodu wycieku cos zatrzemy a potem rety Landek sie spier..... on bedzie tak dbal o nas jak my o niego
3,0
~Zygmunt Gdańsk
Land Rover Range Rover II
Terenowy 4.0 185KM 136kW
Co prawda auto nie psuję się nagle i nagminnie ale części zużywają się zajebiście szybko. Klocki wymieniam co 12-15 tysięcy kilometrów, tarcze co 25 tysięcy. Zawieszenie tego auta to dopiero tragedia! co prawda daje radę w terenie ale jak zaczyna się sypać to koszta równają się z ceną zakupu auta.
3,0
~Waldek
Land Rover Range Rover II
Terenowy 4.6 218KM 160kW
Mi padł przepływomierz, znikał płyn chłodniczy co mogło być objawem poważnej wymiany uszczelki i planowania głowic. W okresie kilku miesięcy wydałem ok. 3000 zł. Aby wszystko było poprawnie, potrzeba jeszcze 3-5 i nowej instalacji gazowej.
4,0
~m57mtdi
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
ze zmielonym mostem 50 km na kołach do domu , skrzynia biegów która była zalana mixem oleju z glikolem a póxniej wodą bo silnik sie gotował nigdy nie wybuchła pomimo moich starań , poprawisz fabrykę - zapominasz o usterkach
4,0
~ewaiq@wp.pl
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
Zużycie kompresora zawieszenia pneumatycznego. Trzeba go wymieniać co 3 lata. Uszkodzenie to powoduje zablokowanie zawieszenia pneumatycznego i maks. prędkości do 60 km/h. Przed dłuższymi trasami za granicę warto sprawdzić kompresor.
3,0
~kamilsitarz@aol.com
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
Silnik i jego osprzęt. Jest to konstrukcja nie należąca do udanych, przez co przy zakupie trzeba wziąć szczególną uwagę ta jednostkę napędową i jej stan techniczny jeśli planujemy dłuższą eksploatację pojazdu.
2,0
~jerrymajkel
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
ufff dużo tego...Słowem wstępu TURBINA!Dalej to już tylko EAS, zawieszenie, tylni most, padające łożysko oporowe skrzyni, problemy z immobilajzerem...
Dziennik kosztów dla Land Rover Range Rover II
Średni koszt przejechania 100 km
68,67 zł
12,8
l/100km
18,1
l/100km
20,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~owner
Land Rover Range Rover II
Terenowy 4.6 V8 HSE 224KM 165kW
Poza częstą wadą silnika (obsunięcie tulei) żadnych powaznych usterek. Skrzynia biegów zeppelina - pancerna. Mosty i skrzynia redukcyjna - jeszcze bardziej.
Land Rover Range Rover II