Szukaj

Lista ocen Land Rover Freelander I Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW 1998-2001 (20) - Silnik

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~grrr
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Miałem FREELANDERA trzy lata (1.8 16V). Przez ten czas, rozsypało się wiele rzeczy: sprzęgło, kolektor wydechowy, termostat, pompa wody, wysprzęglik, sprzęgło wału, skrzynia kątowa (tzw. reduktor), podpory wału, elektryka drzwi bagażnika i trochę innych pierdół. Skrzynia toporna a szczególnie wsteczny. Kupując FREELANDERA warto sprawdzić stan sprzęgła wiskotycznego i je zregenerować bo zaniedbanie tego tematu to + 5000 zł. Kiepski w dalekie...
3,0
~Andrzej
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Wada uszczelki pod głowicą - standard we freelanderach. U mnie była robiona dwa razy - drugi raz na szczęście na gwarancji, koszt ok. 1500 zł. Mimo, iż mechanik zapewniał, że tym razem jest na bum cyk to i tak bierze olej. Poza tym w ogóle nie czuć tych 120 KM nawet jeżdżąc na benzynie.
2,0
~Richard
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Nie oszukujmy sie, silnik montowany w tym LR jest za mały. Owszem jedzie i do miasta jest wystarczajacy ale zadne sciganie sie nie wyjdzie, nawet z piskiem opon nie rusza. Jestem bardzo mlodym kierowca i dla mnie dynamika ma znaczenie, chociaz wiem ze freelander to SUV a nie wyscigowka.
4,0
~jaras57i
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Silnik benzynowy więc w terenie trochę słaby przy niskich obrotach. Trzeba czasem wysoko kręcić a wtedy spalanie kosmiczne. Napędy działają wspaniale nic się nie popsuło, jak dotychczas.Bardzo pewne prowadzenie na śniegu i śliskich drogach. W górach na krętych i szutrowych drogach coś wspaniałego.
1,0
~jaras57i
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Te silniki po przebiegu ok 15000 km wydmuchują uszczelkę pod głowicą.Jeśli traficie na dobry warsztat to naprawa wyniesie ok 2000 zł jeżeli nie mają doświadczenia w tego typu silnikach to nieumiejętnie rozkręcą górę zdziwią się iż poluzowały się tuleje i koszt wzrasta do 4000 zł
4,0
~JanKazimierz
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Silnik chodzi pięknie, trochę słaby moment u dołu ale już przy 3ty zaczyna się szatan. 120 koni wystarcza do żwawej jazdy po mieście jak i w trasie. Do setki ma okolo 11s (sprawdzane) co jest niezłym osiągnieciem jak na taki samochód
3,0
~Piotrek
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Powyżej 120 km/h w samochodzie nie da się wysiedzieć, mogę porównać tylko do sprintera \'95, którego obecnie posiadam. Bardzo kiepska dynamika jak na 120 KM. Zepsuł się napinacz paska klinowego - 500 zł.
4,0
~GRUBY AMERSHAM ANGLIA
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
mam ten samochod od 6 miesiecy,wersja angielska 1.8 petrol,silnik moze nie najmocniejszy ,ale spelnia moje oczekiwania.przebieg 68.800mil.
3,0
~cas4825
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Silnik mało elastyczny, nie można pozwolić sobie na brak redukcji, dusi się w innym wypadku.
2,0
~Seba
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Bardzo slaby silnik. Czasami bardzo boje sie wyprzedzac. Legenda Land Rovera poległa.
Land Rover Freelander I Standard