Szukaj

Lista ocen Land Rover Freelander I Hard Top (47) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 50 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~obalsystem@gmail.com
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Układ jezdy to jeden z najlepszych z jakimi miałem doczynienia. Na asfalcie trzyma się, jak to ujął mój ojciec - jak \"żaba\", ciężko wyprowadzić go z równowagi, ale jeśli już naprawdę przesadzimy to do działania przystępuje -niestety nieodłączalne - ESP (w Land Roverze zwane TC). W zakrętach zachowuję się pewnie i bez przesadnych przechyłów. Największe zaskoczenie to zdolność tej małej terenówki w terenie... mimo braku reduktora i dołączanego...
5,0
~pawel
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Dobrze tłumi i trzyma drogę. Nie ma nadsterowności czy ściągania na boki przy zakrętach. Wiele razy doceniłem ABS i dobre rozłożenie napędu, gdy auto samo się ratowało z poślizgu na lodzie czy piachu rozsypanego na zakręcie szosy. Amortyzatory są dosyć twarde i wytrzymałe, u mnie wytrzymują już 2 rok (w momencie sprowadzenia 68% sprawności, obecnie 58% sprawności). Hamulce bardzo ostre, całe auto jest w stanie zahamować na jednym (!) hamulcu...
5,0
~Filip
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Tutaj należy wspomnieć o napędzie 4x4, dołączanym automatycznie (nie jest on stały, jak pisze większość twórców ogłoszeń na portalach aukcyjnych). Ten akurat sprawdził się kilkukrotnie, szczególnie zimą, kiedy przejeżdżał bez trudu przez ubłocone i oblodzone jezdnie. Nie można było jednak decydować, kiedy go włączyć, więc jakakolwiek jazda w mocniejszym terenie odpadała, ponieważ w błocie się kopał, kiedy napęd nie włączył się na czas....
4,0
~mr. Hyde
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
JEst to duże auto, troche źle dobrali skrzynie - za słaba do tego silnika. Sprzęgło wiskotyczne może przyspożyć problemu jak się zapiecze. Trzeba uważaź przy maksymalnym skręcie i nie dawać za dużo gazu i ogólnie oszczędzać to posłuży.
3,0
~kelian01
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
przy mocnym skręcie (np na parkingu) zauważalne jest nadwyrężenie wspomagania, to też chyba wada fabryczna, pewnie też stąd bierze się nadmierne zużycie przednich opon , wniosek-nie skręcać kół ma maksa
4,0
~Mariusz ipul@wp.pl
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
To jest mój pierwszy SUV, ale szybko się do niego przyzwyczaiłem, bardzo ładnie leży na drodze a w terenie jak dla mnie jest super. Wreszcie mogę dojechać tam, gdzie jadąc osobówką mogłem tylko pomarzyć.
2,0
~Jasiu
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
niewiem jak jest z europejczykiem ale anglik jak to w naszym kraju bywa każdy na czymś chce oszczędzić nie oryginalna maglownica baardzo duży promień uciążliwe przy parkowaniu
5,0
~Tomasz
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Nie mam pytań dla mnie SUPER . Bardzo duży komfort podróży nawet na długich trasach np Polska Chorwacja itp, z zakrętach się lepiej sprawdza niż nie jedno auto osobowe,
5,0
~Jaro
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
podczas pierwszej jazdy myślałem że go nie utrzymam na pierwszym lepszym zakręcie po kilku przejechanych kilometrach za czołem dostrzegać plusy tego zawieszenia
4,0
~Mario
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Po przekladce pracuje lepiej niz przed. Auto trzyma sie drogi nie myszkuje, a na zakretach jest rewelka. Troche gorzej w koleinach ale to wina szerokich opon na 18 calowych felgach.
Land Rover Freelander I Hard Top