Szukaj

Lista ocen Lancia Delta III (44) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 32 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Radzik
Lancia Delta III
Hatchback 1.9 Twinturbo MultiJet 190KM 140kW
Jest dość twardo, a przy tym na zakrętach auto nie zachowuje się najlepiej. Bardzo dociążony przód auta i długi zwis z przodu sprawiają, że auto dość szybko zaczyna mieć na zakręcie ochotę do wyjechania przodem. W benzynach, które są 80 kg lżejsze powinno być lepiej. Niestety zjeżdżam czasem poza asfalt, szczególnie w lato, więc na ten długi i niski nos trrzeba bardzo uważać. Nie pamiętam już ile uszkodzonych ramek rejestracyjnych z przodu...
4,0
~Waldi
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
Dobry,ale według mnie za twardy.Może inaczejbym to ocenil,gdyby nie fotele(alcantara).Pięknie wyglądają,ale zdecydowanie zbyt twarde.Ponieważ przez 6 miesięcy,mój egz.3 spedził w Servisie,jeżdziłem wówczas i Bravo i Guliettą.Nawet Gulietta,która jeździ jak po szynach i która w DNA utwardza układ jedny itd.na nierównościach była bardziej komfortowa.Dla mnie za twardzo.Za to dobrze trzyma się jezdni i ma bezpośredni układ kierowniczy.
5,0
~Thermano
Lancia Delta III
Hatchback 1.6 MultiJet 120KM 88kW
Tu naprawdę jest o czym pisać . Duży rozstaw osi powoduje , że auto płynie dostojnie po nierównościach . Jest stabilne zarówno przy jeździe na wprost jak i zaskakująco dobrze radzi sobie w zakrętach jak na taki komfort jazdy i belkę skrętną ( sprawdzałem na torze Poznań :) ) Zawieszenie jest bardzo ciche , czego nie mogę powiedzieć o wszystkich autach z grupy Fiata . Bardzo mocny punkt auta .
4,0
~mirekwyd
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
Komfort jazdy jak dla mnie wysoki, autko fajnie trzyma się drogi ale nie jest twarde jak rajdówka. Co do usterek to w zawieszeniu zawsze coś jest do zrobienia, zwłaszcza kiedy jeździ się po dziurawych drogach. Wszystkie wykonane naprawy wynikały z eksploatacyjnego zużycia. Jedna gwiazdka mniej za to, że to zużycie następuje dosyć szybko.
4,0
~z
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
Auto jest nowe i trzyma się drogi lepiej niż poprzedni Passat B5, zawieszenie jest bardziej twarde niż miękkie i pozwala na szybka jazdę, całość psuje trochę system ESP/ASR, który przy dużej mocy auto reaguje nieco za często i szybko (a może to kwestia agresywnej jazdy)ale dzięki temu możemu czuć się bezpiecznie, a w razie potrzeby wyłączyć ASR.
3,0
~GUN-freedom
Lancia Delta III
Hatchback Seria 1 2.0 Multijet 16V 165KM 121kW
Może być. Zawieszenie lepiej działa niż w Bravo II- może masa? Ale do wielowahacza z Mazdy 323F BJ, czy Focusa, Mondeo brakuje nie tyle komfort co trzymanie na zakrętach. Ale jest niezawodne, tanie w razie wymiany/naprawy. Ja mam- na szczęście- zawieszenie tylne bez elektro-regulacji w amortyzatorach.
4,0
~Grzegorz
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
Tu pomarudzę ale tylko troszkę. Układ jezdny doskonały do szybkich zakretów, stabilny , daje wyczucie auta, ale... do delty pasuje mi bardziej miękkie zawieszenie, takie bujające. Takie jak to, to bardziej do alfy romeo się nadaje. Ale jest naprawde solidnie dobrze.
5,0
~nawiasmariusz
Lancia Delta III
Hatchback 2.0 MultiJet 165KM 121kW
Po przejechaniu około 80 tyś kilometrów konieczna była wymiana jednej gałki. Uważam, że to naprawdę dobry wynik patrząc na stan polskich dróg oraz fakt, ze większość tego dystansu pokonałem po drogach miejskich.
5,0
~Msz
Lancia Delta III
Hatchback Seria 1 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
Auto z felgami 18 cali - z jednej strony jeździ jak przyklejona do jezdni.Bardzo dobrze tłumi nierówności,a mimo to świetnie pokonuje zakręty.Niestety bardzo musimy uważać na krawężniki - całość rekompensuje wygląd kół.
5,0
~Driver
Lancia Delta III
Hatchback 2.0 MultiJet 165KM 121kW
Na 18" felgach świetnie samochód prowadzi się w zakrętach. Mimo nisko profilowych opon zawieszenie doskonale tłumi nierówności. Po przebiegu ponad 100 tys.km amortyzatory po badaniu w SKP nie wykazują oznak zuzycia.
Lancia Delta III