Szukaj

Lista ocen Lancia Delta III (52) - Silnik

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Radzik
Lancia Delta III
Hatchback 1.9 Twinturbo MultiJet 190KM 140kW
Silniki diesla doładowane układem twin turbo w innych koncernach zaczęło się pojawiać max 3-4 lata temu, np 1.6 dci 160 km w Renault, Ford 2.0 210 km czy VW 2.0 tdi w najmocniejszej wersji . Fiat opracował ten silnik w 2008 roku i z sobie tylko znanych powodów montował go tylko do Delty, Saaba i chyba jakiegoś modelu Cadillaca. Pod względem osiągów silnik jest super. Turbo działa od najniższych obrotów - najpierw działa tylko małe turbo do...
4,0
~Kripo1980
Lancia Delta III
Hatchback 2.0 MultiJet 165KM 121kW
Jeśli przeglądy są robione na czas i wszystko jest wymieniane wg serwisu to bezproblemowy. Jak dbasz to masz !!! Od znajomego, który jest pracownikiem Fiata w Niemczech a który też był pracownikiem VW Powiedział iż wielu ludzi narzeka na turbo dziurę ale nie zdają sobie sprawy, że te samochody są tak skonstruowane aby turbo pracował wtedy kiedy ma a nie w jeździe miejskiej gdzie maks 50 jedziesz. Przez to też rzadziej widzi problemy z...
5,0
~z
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
Bardzo elastyczny, w zatłoczonym mieście (KRK) pozwala na spokojne toczenie na obrotach 1700-1800/min. Na trzecim biegu swobodnie można jeździć 30km/h, na IV - 50 km/h w razie potrzeby gaz do dechy i ciągniemy 3-ójkę do ponad 120km/h. Dla miłośników spritntu dodam, że z pod świateł większość cywilnych wozów nie ma szans 8,7 s choć relanie zmierzyłem gdzieś koło 9s. Do tego przyzwoite spalanie, do jazdy miejskiej diesel się nie opłaca. Jedyna...
4,0
~Msz
Lancia Delta III
Hatchback Seria 1 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
Genialny dźwięk silnika i wydechu.Dobra dynamika ale musimy utrzymywać wyższe obroty.Dosyć duża turbo dziura. Średnia elastyczność.Jednak na rozkręconym silniku bardzo dobrze słucha nogi kierowcy.Uwaga na nieodpowiedni olej.Za gęsty blokuje chłodzenie turbo i można zatrzeć wirnik turnospręż.Tak też u mnie się stało.Wymiana co roku to mus.Bardzo dobrze wbrew opini znosi LPG i praktycznie nie ma różnicy w mocy.Za to jest wielka różnica w przy...
5,0
~Azzie
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
Przyznam się szczerze, że to pierwsze moje auto w tej klasie jeśli chodzi o wielkość i \"klasę\". Jak widać wcześniej jeździłem typowymi \"dupowozami\" i uważałem, że samochód jest po to aby przemieszczać się z punktu A do punktu B. Jakże się myliłem! Silnik 1.4 150 KM daje wiele frajdy z jazdy. Aż chce się na każdym wolnym fragmencie docisnąć do dechy. Ustawiłem sobie beep prędkości, bo 130 km/h w ogóle się nie czuje a wchodzi szybciej...
4,0
~limaks
Lancia Delta III
Hatchback 2.0 MultiJet 165KM 121kW
Po przesiadce z 1.9 130 i 1.9 140/170 troszke mieszane odczucia. Silnik ma power to pewne, zrobiony mod na 200/420NM. Ale charakterystyka i kultura pracy niższa od 1.9. Akurat jezdziłem 1.9 motorami 10lat. Cichutki na postoju ale podczas jazdy taki troche twardy i metaliczny, lekko dudniący. No i turbo dziura jest ...wrażenie ze trzeba go kręcic.nawet po modzie jest to odczucie jeszcze. Ogólnie 4/5
4,0
~Waldi
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
Silnik 140KM w/g mnie absolutne minimum w tym samochodzie jeżeli chodzi o benzynowe(jeździłe Guliettą 1,4 170KM i to jest to).Nie jest źle,ale rewelacji nie ma.Zaletą jest jego dobre wygłusznie.Wadą dość duże spalanie i przeciętna dynamika(aby dobrze przyspieszać,obroty zdecydowanie od ok.2tys./min-poniżej mimo dośc wysokiego momentu obrotowego,niestety bardzo kiepsko)
5,0
~Thermano
Lancia Delta III
Hatchback 1.6 MultiJet 120KM 88kW
Prawdopodobnie najlepszy silnik diesla w klasie 1.6 l . Bardzo cichy , z ogromnym momentem obrotowym ( 300 Nm ! ) , startuje zdecydowanie od 1.500 obr. / min. Nieco ospały przy starcie z 1 biegu ( łatwa do ogarnięcia turbo dziura ) , na trasie wystarczająco silny. Dobra kultura pracy , po rozgrzaniu wzorowa .
5,0
~Grzegorz
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
Rewelacyjny turbobenzynowy silnik. Ciągnie solidnie już od około 2000 obrotów wciskając konkretnie w fotel (przy 3000obrotów to juz ogień), a to wszystko przy umiarkowanym spalaniu i kulturze pracy jednostki benzynowej. Myślę, że przy takim silniku nie ma sobie co zaprzątać głowy dieslem.
5,0
~Pablo
Lancia Delta III
Hatchback 1.6 MultiJet 120KM 88kW
Jak na pojemnosc 1.6 litra to moment jest bardzo duzy i wynosi 300 NM. Czuc to. Zastanawialem sie nad wersja 1.9 twinn turbo. Wybor padl na 1.6 i wcale nie jestem zawiedziony. Wczoraj 300 km po autostradzie predkosc 160-170 praktycznie non stop i spalanie 6 litra srednie !
Lancia Delta III