To zdecydowanie najlepiej sprawujące się auto jakim do tej pory jeździłem.
Mimo ponad 300 000 km przebiegu nadal nie wykazuje oznak zmęczenia materiału.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy tej pojemności, nawet na LPG, to dużo więcej niż w "europejczykach". Drobne dolewki oleju stały się konieczne praktycznie dopiero po 300 000 km (!), ale spadku mocy jak na razie nie ma.
4,0
Skrzynia biegów
Przy 270 000 wysypały się jakieś mechanizmy i auto niestety, po raz pierwszy stanęło.
5,0
Układ jezdny
Kompletnie bez zastrzeżeń. Jedno z lepszych aut na polskie koleiny, szczególnie gdy się jeździ w pojedynkę. Trochę gorzej przy pełnym obciążeniu, ale i to trudno nazwać wadą
Komfort
4,0
Widoczność
Nieco psują ocenę zbyt małe lusterka boczne, w których niewiele widać a i ustawić je (nawet z "elektryką") dośc trudno.
5,0
Ergonomia
Wszystko do wzięcia na intuicję od pierwszego "wsiadu".
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
To jedyna poważna wada - szczególnie jak się ma auto bez klimy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zaskakująco dużo miejsca z przodu i z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Głośno powyżej 140, ale w mieście można spokojnie przyjąć, że nie męczy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na gazie - rewelacja. w sumie średnio w całym przebiegu wyszło 9,3 l /100 km gazu. Inne koszty też poniżej przeciętnej. Chociaż warto zainwestować w dobre tarcze i klocki hamulcowe z przodu - nawet te kosztowne z dobrej firmy. Na firmowych hamulce to iluzja.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę nie da się kupić auta innej marki w takim rozmiarze, z takim wyposażeniem i niezawodnością
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Praktycznie bez awarii w całym przebiegu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedna kiedy nie dało się pojechać - awaria skrzyni biegów.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 80KM 59kW
[l/100km]