Niestety natrafiłem na wyjątkowo felerny egzemplarz lub po prostu te samochody dobrze służą do pewnego przebiegu, a potem lawinowo się sypią. Nie polecam więc kupować tych aut z przebiegiem powyżej 200tyś kilometrów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dość dynamiczny
Niestety po przekroczeniu przebiegu 220 tyś zaczął się poważnie sypać. W przeciągu roku miałem kilka napraw i dalej coś mi brzęczy i minimalnie podcieka.
3,0
Skrzynia biegów
Ostatnio gaśnie mi, gdy wbijam bieg wsteczny.
Trochę mało elastyczna.
3,0
Układ jezdny
Dość delikatny i słabe hamulce w opcji bez ABS.
Komfort
5,0
Widoczność
Tu trzeba przyznać duży plus. Jak na taką kolubrynę to bardzo dobrze się ją prowadzi na parkingu. Widać dobrze tył i przód.
3,0
Ergonomia
Efekt psuje fatalne wykończenie w sensie jakości materiałów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Co tu dużo mówić jest to duży i wygodny samochód.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 100km/h zaczyna się robić głośno, a przy 120 już nie do wytrzymania na dłuższą metę. Współczuję tym, co regularnie podróżują tym samochodem autostradą.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gdyby nie instalacja gazowa to poszedłbym z torabami
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
łamią się strasznie plastiki - elementy wykończenia wnętrz, a ciężko je dostać i nieraz trzeba długo czekać na sprowadzenie orginałów z Korei:
1.złamała mi się wewnętrzna klamka od strony kierowcy,
2.połamała mi się boczna osłona fotela
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niestety mam ten samochód rok czasu z małym wąsem i bardzo dużo rzeczy się zepsuło:
1.wymieniłem tarczę sprzęgła,
2.poszła uszczelka pod pokrywą silnika.
3.wymieniałem także pozostałe uszczelki w silniku, bo zaczął brać olej jak smok i strasznie kopcił,
4. padły cewki,
5. regenerowałem przewody paliwowe, bo podciekał,
6. wymieniłem sprężyny z tyłu, bo mi pękła jedna na pół w czasie jazdy,
7. wymieniłem gumy w zawieszeniu z tyłu
8. zacina się centralny zamek od strony kierowcy, regeneracja niewiele dała i czeka mnie wymiana całego mechanizmu,
9. szlak trafił tłumik-spawanie zaczepów i wymiana 1 modułu,
10. ostatnio zaczęła mi podciekać olejem skrzynia biegów,
11. coś stuka w układzie kierowniczym, więc i tu czeka mnie kolejna naprawa
12. a i blacha zaczęła ostatnio ostro rdzewieć szczególnie progi i tylne nadkola
Nie wspominam o naprawach instalacji gazowej, bo
ta również się sypie, ale to nie mogę obwiniać producenta pojazdu, bo to dodatkowa instalacja.