Silniczek brzytewka bierze zero oleju ładnie pyka czasami jak jest zimny to cykają zawory ogólnie żdnych zastrzeżen wchodzi szybko na obroty można spokojnie go kręcić na 6 tys. Na V-power racing można zamknąć licznik (220km/h)
5,0
Skrzynia biegów
Jak miałem seryjny olej w skrzyni były problemy z wrzuceniem 1 i wstecznego szczególnie zimą wymieniłem olej i wszystko elegancko. trochi za długie przełożenia
5,0
Układ jezdny
Elegancko sie trzyma drogi zresztą zawieszenie ma fokusowskie nic dodać nic ująć. Tylko oponki zmieniłem z seryjnych na firmowe super sie trzyma.
Komfort
3,0
Widoczność
No niestety martwy punkt na autobahnie gościa zepchnołem na pas awaryjny.
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką ogólnie spox tylko schowki za małe. Morzna w nigo schować 70 Wagonów fajek:):)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Źle wentylowane boczne szyby.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu lux z tyłu mogło by być lepiej
3,0
Wyciszenie
No to jest mankamęt jak cholera powyżej 130 dzwięk jak by się cisneło ze 300 przy 220 niema czasu żeby słuchać:):)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No na mieście hohlun jak nie moge na trasie jak sie trzyma do 130 to śliczne spalanie. Jak się pościgam z kumplami to mi 13L na 100 km zeżre
5,0
Stosunek jakość/cena
Pełna elektryka troche surowe materiały ale opłaca się.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
A więc drążki mocujące stabilizator poszły sie jeb..c na szczeście nie drogie ok 100zł komplet. Katalizator też nie wytrzymał tępa wypalił sie a potem zatkał więc go wyrąbałem i strumienice wstawiłem zmiejszyło się spalanie o 0,5L no i mocy przybyło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważna usterka no to chyba katalizator bo 1100 zl kosztuje
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V GL 88KM 65kW
[l/100km]