Szukaj

Lista ocen Jeep Grand Cherokee II 3.1 TD 140KM 103kW 1998-2002 (26) - Silnik

Na liście zabraknie 16 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~JN78
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 3.1 TD 140KM 103kW
Na temat tego silnika krążą legendy faktycznie jest to włoski silnik firma zajmuje się głównie produkcją silników okrętowych i faktycznie to jest jakaś miniatura takiego silnika 5 głowic trzeba pilnować oleju i cieczy chłodzącej, bo inaczej będzie katastrofa. Przypomina trochę ten montowany w Ursusach. Co do kultury pracy jest to stary rodzaj wtrysku tak, więc jak zimny to głośny rozrząd na zębatkach siłą rzeczy wymusza zwiększony hałas nie da...
4,0
~Wojtek
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 3.1 TD 140KM 103kW
Zaskakująco dobrze jak na opinie innych użytkowników. Fakt trzeba dbać o oleje. Fakt przysłowie się że jak z Jeepa nie cieknie to nie ma w nim oleju - tez jest prawdziwe (głównie problem z uszczlenieniem filtra i wydmuchiwaniem uszczelek). Na razie z silnikiem żadnych problemów (ciśnienie na cylindrach 27-28 atmosfer!) cos tam zaczyna sobie gwizdac (ale worni moze byc pasek, rolka na osprzecie czy moze mala dziurka na doprowadzeniu powietrza...
3,0
~JeePac
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 3.1 TD 140KM 103kW
Porównując ze znanymi mi dieslami to kultury 3.1 nie prezentuje (dźwięk porządnej sieczkarni:)). Dzięki turbinie niepodziewanie żwawo przyspiesza ale z charakterystycznym opóźnieniem - więc trzeba pewne manewry planować o mgnienie wcześniej. Przy równej jeździe na trasie potrafi być niemal bezgłośny; słychać szum opon i śpiewy mostu tylnego. Bezproblemowo odpala w mrozy (zaliczył -32 stopnie). Tfu tfu bezawaryjny.
1,0
~Lissu gabrys32@op.pl
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 3.1 TD 140KM 103kW
Dwa razy wymieniałem uszczelkę pod głowicą i pękła dwa razy głowica!! To jest ich wada fabryczna maja dzielone głowice i one są z aluminium wymysł Włochów!! Tragedia! Za mną nie było widać świata bo płyn chłodniczy leciał do cylindrów!! To nie jest silnik ze stanów!!
3,0
~Bigi
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 3.1 TD 140KM 103kW
Silnik toporny jak gra naszej reprezentacji w piłkę nożną. Ale o dziwo, biorąc pod uwagę opinie na temat tego silnika, nic przez 2 lata się nie zepsuło. Średnie spalanie to ok. 13-15 litrów. Ale w terenie 380 Nm robi robotę.
1,0
~Staszek krak.
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 3.1 TD 140KM 103kW
Silnik to paść.To jest ścierwo a nie silnik.Żadne dbanie nie pomoże jak konstrukcja to dzieło pijanych Włochów a materiały to jakiś gównolit.Jeżeli to coś działa to pali w mieście do 18litrów ale najczęściej stoi w serwisie
4,0
~Plutonio
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 3.1 TD 140KM 103kW
Jak skrzynia jest dobra , to silnik dziala przyzwoicie. Wyciszenie przyzwoite,choc przy ruszaniu i rozpedzaniu auta silnik daje o sobie znac.Na dlugiej trasie pracuje miarowo i w miare cicho jak na taki silnik.
3,0
~Darek kroll
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 3.1 TD 140KM 103kW
Koszmar w remoncie. Trzeba dbać o olej wymiana co 15 tys. Nie przegrzewać. Może trochę więcej mocy 140KM a po 20 latach to może i 120KM zostało.
4,0
~Mirosław
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 3.1 TD 140KM 103kW
ludzie piszą że dużo pali psuje się i takie tam ja mam już 2 grand 3.1 i jak go sprzedam kupie jeszcze kolejnego takiego samego
Dziennik kosztów dla Jeep Grand Cherokee II 3.1 TD 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
71,00 zł
13,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~christo
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 3.1 TD 140KM 103kW
Silnik często krytykowany. Ja nie mam żadnych problemów. Jeżeli kupi się zadbany i serwisowany egzemplarz nie powinno być problemów.
Jeep Grand Cherokee II