Szukaj

Lista ocen Hyundai Tucson I SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW 2004-2008 (49) - Silnik

Na liście zabraknie 19 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Bogusław N.
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Pierwsze 15.000 km za nami. 5.000 po autostradach, reszta po naszych drogach, na długich trasach. Do 3.000 obrotów tylko szum kół po asfalcie. 3 tys. obr/min = 110 km/h. 3.5 - 4.0 tys obr./min słyszy się te 140 koni. Od 130 km/h wzwyż - znowu ciszej. 4.4 tys obr./min - maksymalny moment obrotowy. Maksymalnie dociągnąłem bez problemu do 5.5 tys. obr./min na 5.biegu = 195 km/h (na liczniku). Zjawisko "wolnego spadania obrotów" uspokaja się po...
4,0
~Ryszard z Gliwic
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Bardzo elastyczny, trochę wyczuwa się że przy małych obrotach brakuje momentu obrotowego, w warunkach trudniejszych podjazdów (ok. 15%, droga gruntowa) trzeba wyłaczyc klimatyzację, bo inaczej brakuje mocy. Przeszkadza duża inercja pedału gazu - obroty spadają dopiero po chwili po zdjęciu nogi z gazu! Jest to bardzo denerwujące, szczególnie w warunkach jazdy miejskiej. W serwisie stwierdzono, że jest OK, bo komputer nie pokazał zadnego kodu...
4,0
~toudi1982
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
mogłby być bardziej dynamiczny , czasami mi się wydaje ze silnik 2.0 jest za słaby do wyprzedzania w mieście raaczej się nie nadaje , na autostradzie jak się rozpędzi to owszzem , silnik chodzi cichutko jak stoimy na pasach ,światłach mamy wrazenie jak by był zgaszony , bieg 1 tylko do ruszania i odrazu na wyższe biegi dajemy , barddzo elastyczny na 4 i 5 silnik nie szarpie przy małych predkosciach nawet przy 50, 40 km bieg 4, 5 pociągnie
3,0
~Janek
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Jest wyraźny problem ze sterowaniem wtryskiem paliwa. Przy zmianie biegów w górę, przy obrotach 3000 i wyższych odpuszczenie pedału gazu nie powoduje natychmiastowej reakcji silnika i zmniejszenia obrotów. Obroty spadają z wyraźnym opóźnieniem, co powoduje przegazowanie. Silnik pracuje przez chwilę głośniej, a przy tym zużywa więcej benzyny. Serwis Hyundai´a nie potrafi do tej pory naprawić tej usterki.
4,0
~njacek@gmail.com
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Silnik benzynowy sprawuje się bardzo dobrze (jak na taka masę pojazdu) i jest całkiem żwawy. Przy normalnej jeździe jest cichutko, dopiero przy wkręceniu go na wyższe obroty (>4000) zaczyna się go wyraźnie słyszeć (chociaż niektórym ten dźwięk może przypaść do gustu. Wyprzedzanie na trasie to nie jest wielka operacja i można to zrobić całkiem dynamicznie. (chociaż w corolli 1.6 było lepiej ;])
5,0
~szymon18051983
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
niby dość mocny, ale auto swoje waży-jak jadę sam to idzie przycisnąć i poszaleć, ale z kompletem zaczyna się męczyć; w sumie wystarczy-w końcu to nie CRX; za to jest genialnie bezawaryjny (mimo LPG założnego w roku produkcji!); moment obrotowy raczej płaski-jedni to lubią mi raczej nie pasi (przywykłem do silników wysokoobrotwych); Vmax na autostradzie około 180; mi wystarczy
5,0
~Macias
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
lubi wysokie obroty bo to benzynka inaczej będzie szarpał, silnik zagazowany bierze olej wiec trzeba dolewać i wymieniać co 10 tyś, ale szybko się rozgrzewa i oddaje ciepło do środka, silnik na pasku ale koszt wymiany jest nie wielki i nie ma problemów z wyprzedzaniem ogólnie jestem zadowolony polecam
4,0
~y4r
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Silnik benzynowy 2.0 ma bardzo płaską charakterystykę momentu obrotowego - duży plus. Ciągnie od 2000rpm, często można wyprzedzać bez redukcji (oczywiście to wszystko \"jak na benzynę\"). Na zimnym pracuje głośno, jednak szybko się wycisza po rozgrzaniu. Posiada manualną regulację luzu zaworowego.
4,0
~Bogusław Najnigier
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Mały przebieg, docieram zgodnie z zaleceniem producenta. Nie przekraczam 100 - 110 km/h, ( 2.500 - 3.000 obr/min), nie przyspieszam gwałtownie. W tym zakresie silnik mruczy (słyszę go, pasażerowie - nie). Czasami trzeba "dać kopa" i te 140 koni dobrze sobie radzi. Dlatego ocena "dobrze"
Dziennik kosztów dla Hyundai Tucson I SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Średni koszt przejechania 100 km
160,00 zł
10,1
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Darek
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Do kawalerskiej jazdy za słaby, ale do normalnej jazdy wystarcza. Łatwy dostęp do osprzętu. Na instalacji gazowej BRC 32 chodzi znakomicie ale należy kontrolować luzy zaworowe bo reguluje się je płytkami które od ręki dostępne nie są i nie każdy mechanik to zrobi.
Hyundai Tucson I SUV