Szukaj

Lista ocen Hyundai Tucson I SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW 2004-2008 (38) - Ergonomia

Na liście zabraknie 30 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Artur
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Brak sterowania radiem w kierownicy (choćby w opcji) w samochodzie za 80 tys. zł. to nieporozumienie. W ogóle seryjnie montowane radio jest jak z połowy lat 90-tych. To prościutki Kenwood w zwykłym rozmiarze 1 DIN ze zdejmowanym panelem. Pewnie szybko mi go wyjmą... Dziwna rzecz, bo w Hyundaiu i30 jest fajne, wbudowane fabryczne radio. Beznadziejnie rozrzucone są przyciski na konsoli centralnej - np. przednie światła mgielne włączasz po...
4,0
~njacek@gmail.com
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Wszystko jest łatwo dostępne bez wychylania się i poszukiwania :) Jedyne co jest zaskakujące (ale nie przeszkadzające) jest to, że przednie przeciwmgielne są na przycisku z prawej strony (po prawej stronie środkowej konsoli), a tylne po lewej stronie kierownicy (w zupełnie innej grupie przycisków - koło wyłączenia kontroli trakcji, blokady napęd i regulacji świateł). Schowków pod dostatkiem. Fajny i wygodny regulowany podłokietnik (z dwoma...
2,0
~Mr_MT
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Hyundai'e były konfigurowane w dziwny sposób. Niby full wersja, a nie ma komputera, który pokazuje obecne spalanie paliwa ani podgrzewanych bocznych lusterek. Fotele takie sobie, po dłuższej jeździe boli mnie kark. Nie mam też pojęcia kto projektował rozmieszczenie przycisków, włączenie halogenów z przodu jest na środku konsoli, a tylnych po lewej za kierownicą (?). Co do jeszcze ewentualnych minusów, fotele nie są zbyt wygodne, słabo...
4,0
~Lukasz95
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Wszystko pod ręką. Duże i pojemne schowki. Brakuje przycisków na kierownicy a umiejscowienie guzika od komputera pokładowego to nieporozumienie. Mała regulacja kolumny kierowniczej (tylko góra-dół), trzeszczący podłokietnik pomiędzy fotelami ma zbyt małą regulację. Pomimo twardych plastików wszystko dobrze spasowane. Fotele to niewątpliwie plus tuska, podgrzewane i z regulacją odcinka lędźwiowego jednakże słabo trzymają na boki w szybszych...
4,0
~grubby123
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
dałbym piątkę, jak dla mnie super wszystko jest pod ręką,tylko trochę pomieszali przy umieszczaniu włączników świateł przeciwmgielnych, światła przeciwmgielne przednie włączamy włącznikiem po prawej stronie radia, natomiast tylne po lewej stronie kierownicy, na razie z tym się gubię, reszta przełączników i schowków ok, bardzo fajne sterowanie wycieraczkami i spryskiwaczami.
5,0
~Grzegorz
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Koreańce pomyśleli o wszystkim tak, aby było dostępne, ergonomiczne i genialnie proste. Nie musisz czytać instrukcji obsługi, by rozpocząć jazdę. Mnóstwo drobiazgów, które w samochodach niemieckich, francuskich dopraowadzają cię do szału w codziennej eksploatacji - tu są rozwiązane są logicznie tak aby ci życie ulatwić.
5,0
~szymon18051983
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
prosto, czytelnie, pod ręką-wsiadając po raz pierwszy obsługujesz auto bez minuty zastanowienia; minus za brak regulacji poziomej kieownicy i skokową regulację odległości siedziska (z drugiej strony to nie marka klasy premium, więc tylko debil by się tego czepiał jako wady); za auto w tej cenie-malinka
5,0
~głoswolny
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Wszystko pod ręką. Schowków nie brakuje. Fotele bardzo wygodne. Z fotela przedniego pasażera ruchem ręki robimy stolik. Tylne fotele o regulowanym oparciu, a po złożeniu płasko. Wysoki prześwit pozwala spokojnie pokonywać łatwiejsze przeszkody. A to, że nie muszę odśnieżać dojazdu do domu jest bezcenne.
4,0
~dan@mess13.com
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Przelaczniki kierunkowskazow umieszczone troche za wysoko w stosunku do europejskich aut. Pozostale wlaczniko - przelaczniki czytelne i umieszczone tam gdzie trzeba. Choc do dzis nie mam pojecia gdzie lacza sie swiatlo kabiny przy otwartych drzwiach.
3,0
~Grzegorz
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
No tu mogłoby być lepiej. Sterowanie radiem powinno być z kierownicy i część przycisków nie do końca sensownie rozmieszczona. Brakuje kontrolki włączonych świateł mijania. Ale można się przyzwyczaić.
Hyundai Tucson I SUV