Szukaj

Lista ocen Hyundai Lantra I (60) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 80 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
Hyundai Lantra I
Sedan 1.6 114KM 84kW
Po przekroczeniu magicznej bariery 200000 tysięcy km.zaczął się rozpadać.Najpierw silnik wymagał generalnego remontu,później spalił się komputer,przestał trzymać obroty do wymiany poszedł silniczek krokowy.Jakiś czas później siadł wentylator aż na końcu silnik po dłuższej jeździe łapał wysoką temperaturę pomimo działającego wentylatora i regularnemu uzupełnianiu płynu w chłodnicy,nawet dwu godzinny postój nic nie pom agał w skutek...
2,0
~e-gen
Hyundai Lantra I
Sedan 1.6 114KM 84kW
Samochód był używany więc trudno... coś musiało być popsute skoro go tak tanio kupiłem. DO rzeczy: - wywaolny prawy zewnętrzny przegub=180 zł - silnik krokowy (standard, trzeba go czyścić bo się zatrze i spali) =1300 zł w serwisie, a więc szukajcie na szrotach - czujnik temp.silnika=80 zł w ASO - chłodnica nie do końca szczelna u góry - pewnie też pierścienie :/ bo łyka 0.5 oleju /1000 km UWAGA! napęd jest od Mitsubishi więc z...
5,0
~pejot
Hyundai Lantra I
Sedan 1.6 114KM 84kW
Tylko i wyłąznie przez własne zaniedbanie. Jeżdzę na gazie a nie wymieniłem na czas kabli wysokiego napięcia - było złe spalanie,nierówna praca cylindrów i kilka strzałów w kolektor. Po wymianie kabli i ponownym ustawieniu gazu wszysko wróciło do normy za wyjątkiem tego, iż zaczął mi się "wieszać" silnik krokowy. Pomogło przeczyszczenie. To jednak wyłącznie moja wina. Ogólnie samochód bezawaryjny.
2,0
~wykrzyknik
Hyundai Lantra I
Sedan 1.6 114KM 84kW
Wypadły mi amortyzatory przednie. Mimo, że staram sie omijac dziury a jełśi już w jakąś wjade to raczej powoli to łożyska w mocowaniach amortyzatorów rozpadły się :-) Łożyska w kołach to samo. Padłmi alternator. Zużycie oleju było prawie tak duże jak paliwa. Zawieszenie na nasze drogi zupełnie się nie nadaje. Po zimie wszystko luźne i powybijane.
1,0
~zarzyckij@gmail.com
Hyundai Lantra I
Sedan 1.5 86KM 63kW
-silniczek krokowy (160 tys) -drazek kierowniczy prawy (170 tys) -kable wysokiego napiecia (180 tys) -drazek kierowniczy lewy (200 tys) -rozrusznik (210 tys) -sprzeglo (230 tys) Gdy moj brat byl swoim mondeo mk2 benzyna raz w warsztacie wymienic kable wysokiego napiecia, moje auto bylo naprawiane czesem co miesiac. MASAKRA
3,0
~Moruso@interia.pl gg:6040026.prosze o kontakt w sprawie obrotów;)
Hyundai Lantra I
Sedan 1.6 114KM 84kW
Narazie to mam problem tylko z obrotami na biegu jałowym.Strasznie skaczą,czasem stoją na 900,czasem na 1200,a czasem nawet na 1500obr/min. Czasem też stoją na 900 i jest nagły spadek na 400-500 i auto prawie gaśnie.Jeśli ktoś miał podobny problem to prosze o kontakt: Moruso@interia.pl lub gg:6040026
4,0
~luk72
Hyundai Lantra I
Sedan 1.6 114KM 84kW
pęknięty kolektor wydechu (spawanie 200zł) poza tym, wszystko sie psuje ze starości np. peknięte sprężyny tył + łączniki stabilizatora (wymiana 600zł), przerwany łącznik elast. wydechu (wymiana 200zł), łożyska/piasty tył (wymiana 300zł)
4,0
~arczi.86@tlen.pl
Hyundai Lantra I
Sedan 1.5 86KM 63kW
jeszcze mi się nie zdarzyło żebym stanął gdzieś po drodze (odpukać) do właścicieli -dbajcie a będziecie dłuuuugo jeżdzić no i wymiana łączników i tulei ale to norma na naszych drogach
4,0
~pgr
Hyundai Lantra I
Sedan 2.0 139KM 102kW
Rozrząd, hamulce czy sprzegło niby rzeczy poważne - ale wiek auta i przebieg uzasadniały wymianę. Uwaga na montaż LPG !! Jak ktoś spartoli to będzie miał problem.
Dziennik kosztów dla Hyundai Lantra I
Średni koszt przejechania 100 km
16,00 zł
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~krisss
Hyundai Lantra I
Sedan 1.5 86KM 63kW
jak narazie to nie jestem zadowolony ze skrzynie biegów kupilem auto z padnieta skrzynią po wymianie okazało sie ze ta now dośc mocno szymi
Hyundai Lantra I