Szukaj

Oceny Hyundai i30 III Hatchback Facelifting

Podsumowanie 24 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Hyundai i30 III Hatchback Facelifting - Oceń swoje auto
4,75
średnia ocena z 24 ocen
16% lepiej od średniej w segmencie
96%
użytkowników kupiłoby ponownie
Uciążliwe usterki

Oceny Hyundai i30 III Hatchback Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Hyundai i30 III Hatchback Facelifting

4,8
~Dominik
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Auto niecały rok w moich rękach. Przejechane 10k km więc co nieco mogę powiedzieć. Silnik 1.0 120km na pierwszy rzut oka może budzić wątpliwości i nieufność, ale okazuje się, że jego warkot jest dosyć przyjemny, niezbyt nachalny i do codziennej jazdy (miasto/autostrada) się dobrze nadaje. Oczywiście nie jest to demon prędkości, ale zbiera się żwawo, więc czego chcieć więcej. Spalanie na przywoitym poziomie. Skrzynia dobrze zestopniowana,...
4,9
~Rafał
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Wahałem się czy ten silnik 1.5, 110 KM nie będzie za słaby do tego samochodu ale po 1.5 roku i 20 tysiącach kilometrów jestem pewny, że jest w pełni wystarczający. Samochód na pewno na autostradzie wypada słabo, przy 140 mamy 3800 obrotów a spalanie przekracza 7l ( 1.0 turbo 120 km ma 3100 obrotów więc przepaść) więc jeżeli często nimi jeździsz to nie będziesz zadowolony. Do jazdy po mieście i na drogi krajowe ten samochód jest super. W...
4,9
~Igor
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Samochód spełnia swoje przeznaczenie w stu procentach, czyli świetnie sprawuje się w mieście jak i okazjonalnie na autostradzie- nie jest to demon prędkości, ale nie ma się czego wstydzić. Jakość wykonania wewnątrz jak i na zewnątrz jest świetna, tworzywa sztuczne jak i montaż wykonane są porządnie, w przeciwieństwie chociażby do nowej skody fabii, w której wszystko trzeszczy, a kokpit wygląda jak z 2008 roku. Wyposażenie nie pozostawia nic do...
4,9
~Marcin
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Człowiek patrzy na ten samochód i mówi nic szczególnego. Wsiada, zapina pasy, wyłącza utrzymanie pasa ruchu, który to system jest dosyć agresywny, włącza tryb sport i zaczyna się uśmiechać. Ten samochód daje frajdę z jazdy. Chcesz jechać 80 km/h i zejść do 5.1 l/100km nie ma problemu, chcesz jechać 200 km/h na niemieckiej autostradzie i spalić 8,5 l/100km kein problem. Przyspiesza dynamicznie, pali mało, 5 lat gwarancji, ma wszystko co jest...
5,0
~Andree2109
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Samochód przestronny (dla 3 osobowej rodziny wystarczający nawet na dłuższe wakacje z dużym bagażem) i łączący dobre osiągi z zaskakująco niskim zużyciem paliwa. Świetnie trzyma się drogi (dotyczy wersji n-line z nieco sztywniejszym zawieszeniem, wielowahaczowym z tyłu, i kołami 18 cali z oponami Michelin 225/40). W mieście (warszawskie korki) robiąc krótkie trasy do 5 km spalanie w okolicach 8l/100km, ale wystarczy, że są to miejskie jazdy po...
4,6
~Piotrek
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Bardzo fajny samochód na co dzień. Bardzo dużo miejsca w środku, cicho i wygodnie. Zdecydowanie kupiłbym jeszcze raz ten samochód z tym właśnie silnikiem. Do jazdy po mieście i drogach krajowych super, na papierze tego nie widać (12,3 do setki), ale jeździ się nim bardzo przyjemnie bo nie trzeba kręcić go na wysokich obrotach, już od 2000 obrotów idzie bardzo żwawo. Spalanie mega pozytywnie zaskakuje, przy wyłączonym S&S spalanie w mieście...
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 III Hatchback Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
6,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,9
~Grimm
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Auto ciekawe pod względem stylistycznym, dopracowane, ogromnym plusem są ceny części do tego samochodu, co prawda wymieniałem tylko klocki i filtry w trakcie użytkowania ale większość podzespołów eksploatacyjnych podchodzi z wcześniejszych roczników. Co do silnika to ciekawe rozwiązanie bez gpf a ekologiczny. Mało pali, a przy 3 tys. obrotów robi się żywszy jak na wolnossącą benzynę jest bardzo dobrze. Skrzynia 6 biegów coś dla miłośników...
4,8
~Roman
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Samochód wersja Smart z pakietem LED w ciągu kilku miesięcy przejechane 3 tyś.km. Jazda najczęściej poza miastem na odcinkach po 30km. Samochód przy płynnej jeździe do 110km/h potrafi być bardzo oszczędny spalanie poniżej 5L. Bardzo dobra dynamika w trybie sport w trybie normal też nie jest źle, czuć ten wysoki moment obrotowy już przy niskich obrotach. Zimny silnik trochę słychać, po rozgrzaniu cichutko pracuje. Skrzynia manualna pracuje...
3,5
~Michał
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Po blisko półrocznym okresie użytkowania i 3 tys. km przebiegu chciałbym podzielić się swoją opinią odnośnie Hyundaia i30 PD ( rok produkcji/rok modelowy - 2020) - i30 FL (G4). Mam nadzieję że przytoczony opis komuś pomoże w wyborze, który dla mnie nie był oczywisty, a może i nie wydaje się oczywisty nawet obecnie, jednak już w nim tkwię. Dokonując wyboru kierowałem się ograniczeniami budżetu do 70 tys zł, chęcią posiadania auta z silnikiem...
4,9
~Marek
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Samochód oceniam mega pozytywnie. Wszystko pod ręką na kierownicy przyciski i sterowanie klimatyzacją również. Posiada Apple CarPlay co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło. Fakt po kablu ale i tak ładuję telefon podczas jazdy. Może minus za trochę mały bagażnik i zestopniowanie skrzyni gdzie szybko woła o biegi.
Hyundai i30 III Hatchback Facelifting