Szukaj

Oceny Hyundai i30 III

Podsumowanie 137 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Hyundai i30 III - Oceń swoje auto
4,52
średnia ocena z 137 ocen
11% lepiej od średniej w segmencie
84%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Hyundai i30 III – wybierz silnik

Silniki Benzynowe Hyundai i30 III
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Diesla Hyundai i30 III
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen

Najnowsze oceny Hyundai i30 III

4,3
~I30 1.5 tgdi
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Samochód w swojej klasie i za to ile kosztuje oferuje bardzo dużo, fajne światła led, wygląd, AA bezprzewodowy, podgrzewana kierownica, fotele, duży bagażnik, dobrze się prowadzi. Silnik jakby nie jego beznadziejny dźwięk to idealny do tego auta, moc, spalanie. Asystent jest tak agresywne, że na wąskiej drodze chce wyrwać kierownicę z rąk i można do rowu wjechać. Zawsze uruchamia się w eco gdzie nie chce auto jechać, nie spala mniej. Odpalając...
4,8
~tom tom
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Jest to tani zwykły samochód. Do pracy albo dla rodziny jeśli ktoś nie ma szczególnych wymagań, a oczekuje auta ekonomicznego, praktycznego i zapewniającego przyzwoity komfort jazdy to moim zdaniem i30 to wszystko daje. Uważam, że obok dobrych parametrów przyzwoitego wykonania jest to auto bardzo konkurencyjne cenowo czy to porównując do samochodów europejskich czy japońskich. Jeżdżę od początku lata trochę miasta i wakacyjne wyjazdy w Polskę...
3,4
~emiloss_s
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Latem tego roku przesiadłem się z Toyota Corolla XII Sedan 1.5 VVT-i 125KM rok 2022 po przejechaniu nią około 50 tkm, do I30. Zmiana auta była podyktowana tym, że potrzebowałem coś w lepszym dostępem do bagażnika. Stwierdziłem, że I30 Wagon będzie dobrym rozwiązaniem. W 90% przypadków podróżuję sam i są to dojazdy do pracy. Dziennie robię około 120-130km i są to przejazdy autostradą i drogą szybkiego ruchu. Jak wypada auto?? Cóż ... w...
4,4
~Sayto
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Samochód zakupiony przy przebiegu 35000, pierwsze wrażenie ok. Wygląd ok. Mankamenty: słabe radio, niewygodne fotele,długie podróże kończą się bólem pleców. przy 60000 pojawiła się kontrolka silnika ,po podpięciu do kompa serwisowego mechanik zalecił lepsze paliwo, wymienił sondę lambda. Silnik jest zbyt małej mocy na wyjazdy w nasze góry. Problematyczna wymiana żarówek w przednich reflektorach . Wymiana wycieraczek powinna być prosta a w...
4,8
~Dominik
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Auto niecały rok w moich rękach. Przejechane 10k km więc co nieco mogę powiedzieć. Silnik 1.0 120km na pierwszy rzut oka może budzić wątpliwości i nieufność, ale okazuje się, że jego warkot jest dosyć przyjemny, niezbyt nachalny i do codziennej jazdy (miasto/autostrada) się dobrze nadaje. Oczywiście nie jest to demon prędkości, ale zbiera się żwawo, więc czego chcieć więcej. Spalanie na przywoitym poziomie. Skrzynia dobrze zestopniowana,...
4,9
~Rafał
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Wahałem się czy ten silnik 1.5, 110 KM nie będzie za słaby do tego samochodu ale po 1.5 roku i 20 tysiącach kilometrów jestem pewny, że jest w pełni wystarczający. Samochód na pewno na autostradzie wypada słabo, przy 140 mamy 3800 obrotów a spalanie przekracza 7l ( 1.0 turbo 120 km ma 3100 obrotów więc przepaść) więc jeżeli często nimi jeździsz to nie będziesz zadowolony. Do jazdy po mieście i na drogi krajowe ten samochód jest super. W...
4,6
~Patryk S.
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Mój Hyundai i30 Wagon to rocznik 2024 ale po lifcie czyli wg producenta modelowo 2025. Auto kupione 1.07.2024r. a odebrane 5.07.2024r. i od tego momentu kręcą się już kolejne kilometry. Punktem odniesienia i porównania będzie mój poprzedni samochód tj Ford Focus kombi, rocznik 2017 rok z polskiego salonu z silnikiem 2.0 TDCi z manualną skrzynią biegów w bogatej wersji wyposażenia (przynajmniej jak na rok 2017). W chwili pisania tego postu...
4,9
~Igor
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Samochód spełnia swoje przeznaczenie w stu procentach, czyli świetnie sprawuje się w mieście jak i okazjonalnie na autostradzie- nie jest to demon prędkości, ale nie ma się czego wstydzić. Jakość wykonania wewnątrz jak i na zewnątrz jest świetna, tworzywa sztuczne jak i montaż wykonane są porządnie, w przeciwieństwie chociażby do nowej skody fabii, w której wszystko trzeszczy, a kokpit wygląda jak z 2008 roku. Wyposażenie nie pozostawia nic do...
4,9
~Marcin
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Człowiek patrzy na ten samochód i mówi nic szczególnego. Wsiada, zapina pasy, wyłącza utrzymanie pasa ruchu, który to system jest dosyć agresywny, włącza tryb sport i zaczyna się uśmiechać. Ten samochód daje frajdę z jazdy. Chcesz jechać 80 km/h i zejść do 5.1 l/100km nie ma problemu, chcesz jechać 200 km/h na niemieckiej autostradzie i spalić 8,5 l/100km kein problem. Przyspiesza dynamicznie, pali mało, 5 lat gwarancji, ma wszystko co jest...
5,0
~Andree2109
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Samochód przestronny (dla 3 osobowej rodziny wystarczający nawet na dłuższe wakacje z dużym bagażem) i łączący dobre osiągi z zaskakująco niskim zużyciem paliwa. Świetnie trzyma się drogi (dotyczy wersji n-line z nieco sztywniejszym zawieszeniem, wielowahaczowym z tyłu, i kołami 18 cali z oponami Michelin 225/40). W mieście (warszawskie korki) robiąc krótkie trasy do 5 km spalanie w okolicach 8l/100km, ale wystarczy, że są to miejskie jazdy po...
Hyundai i30 III