Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 II Hatchback 5d (31) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Praktis
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 CRDi 110KM 81kW
Auto do prędkości 150-160km/h prowadzi się bardzo pewnie. Trzy tryby wspomagania, ja praktycznie cały czas jeździłem w trybie normal, w zimie kiedy po nocy napada sporo śniegu zdarzyło się przełączyć na parkingu w tryb comfort, przy większych prędkościach można korzystać z trybu sport.
3,0
~Skk
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 CRDi 110KM 81kW
Auto nastawione na komfort jazdy, z bardzo dobrym tłumieniem nierówności, dość stabilnie pokonuje zakręty choć układ kierowniczy nie daję pełnego odczuwania tego co dzieję się na drodze, trochę poprawia sytuacje zmiana trybu ukł. kierowniczego "sport", choć do wzorów niemieckich brakuje
5,0
~Jarek
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
tu bardzo wysoka ocena, auto świetnie prowadzi się na nierównej drodze, naprawdę bardzo dobrze tłumi nierówności i nie wygina go na zakrętach. Jedyną wadą jest słabe wyciszenie z kół, zdecydowanie mozna byłoby to poprawić, gdyż trzeba kupować opony o bardzo niskim indeksie hałasu i wiem co piszę.
3,0
~Andreyew
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Mimo wielowahacza z tyłu auto nie prowadzi się najlepiej szczególnie na prostych i przy dużej prędkości. Występuje tu irytujące zjawisko "bujania". Zwłaszcza na polskich nierównych drogach. Z zakrętami jest wszystko ok. Zawieszenie zestrojone w miarę dobrze, nierówności czuć ale nie są denerwujące.
5,0
~Paweł Lesik
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Na początku wydawało mi się że jest lekko za twardo, ale po przejechaniu paru trudnych fragmentów zmieniam zdanie. Samochód pokonuje bardzo pewnie nierówności, ale bez zbędnego falowania, stuków z układu jezdnego, precyzyjnie itp. Dzięki temu, na zakrętach trzyma się bardzo pewnie, bez przechyłów.
4,0
~automaniak72
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Układ jezdny da się polubić ale szału nie ma. Trakcja dobra tylko układ kierowniczy słaby! Słychać czasami jakiś stuk przy pokonywaniu torów lub dziur. Ja już zaliczyłem wymianę modułu wspomagania po 27 tyś km.-- dostał luzów i na szczęście ASO wymieniło na gwaran.
5,0
~użytkownik
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 CRDi 110KM 81kW
Nie jest to samochód do ścigania ale do normalnej jazdy i z tej funkcji wywiązuje się doskonale. Jak do tej pory wymienione tylko łączniki stabilizatora przy 120 tys km. Naprawdę jeździ się nim wygodnie o wiele lepiej od np. Porównywalnych Toyota.
5,0
~Tomek A,
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
poki co - jest swietnie. auto bardzo dobrze prowadzi sie, napewno pewniej niz golf v ktory byl poprzednikiem i30-ki. kierownica w systemie Flex Steer jest idealna, a zawieszenie swietnie spisuje sie (poki co;) na naszych polskich dziurach. tzn drogach :)
5,0
~rafal.api
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 CRDi 110KM 81kW
Tak jak powszechnie wiadomo, najlepszą frajdę z jazdy daje focus, ale to jedyna przewaga tego auta. Hyundai jest dla mnie pod każdym względem rewelacyjny. 3 tryby pracy kierownicy pozwalają na dostosowanie czułości do swoich preferencji

Usterki Hyundai i30 II

Liczba wpisów: 11

Hyundai i30 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~Gazer
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Bardzo mi odpowiada układ kierowniczy, natomiast wątpliwości budzi zawieszenie. Przy naszych dziurawych drogach często wydaje mi się, że dobija bez wyraźnej potrzeby. Natomiast przy ruszaniu i hamowaniu zachowuje się bardzo dobrze.
Hyundai i30 II Hatchback 5d