Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 I CW (97) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 64 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Marian
Hyundai i30 I
CW 1.6 CRDi 90KM 66kW
I tutaj mamy największą wadę tego samochodu. Do 120km/h jedzie się dobrze,przyjemnie. Potem zaczyna się popis greckich bogów wiatru...Szum z przodu jest jeszcze akceptowalny,wiadomo,relingi,kombi,klasa kompakt,wybaczam..Ale z tyłu to już huragan. Czasami wstyd mi zabierać pasażerów bo mają problem ze sobą porozmawiać na tylnych fotelach. Wszystko dopełnia (tak przypuszczam) goła blacha podłogi i nadkoli. Na betonówce przekroczenie 100km/h...
4,0
~koleś git
Hyundai i30 I
CW 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Zawsze może być lepiej, ale po dokupieniu maty za niecałe 300zł wyciszającej silnik (na forum przeczytałem że warto i faktycznie było warto) jest naprawdę cicho - silnika praktycznie nie słychać do 4 tysięcy obrotów, potem brzmi w miarę przyjemnie. Do 120km/h nie słychać w zasadzie nic oprócz muzyki, powyżej już jednak silnik i szum opon dają o sobie znać, ale nadal jest ok-po prostu słychać samochód, ale nie jest to jeszcze przeszkadzający...
5,0
~Betegie
Hyundai i30 I
CW 1.6 CRDi 90KM 66kW
Patrząc na cena do jakości (czyli nie oczekując cudów przy "ziemskiej" cenie) jest bardzo dobrze. Przy 140 tys. km i 6 biegu radio nastawione zaledwie na 8 (przy zdaje się skali ponad 30) da się dobrze słyszeć. Powyżej 140 km szum się nasila (nic odkrywczego), ale to dalej szum, nie ma świstów, gwiżdżenia itd. Przy mniejszych prędkościach słychać przyjemny klekor crdi (choć to, czy to przyjemne, to kwestia gustu).
3,0
~tutturek
Hyundai i30 I
CW 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
samochód ma dość krótką skrzynię, do 120km/h w aucie jest w miarę cicho, w okolicy 125km/h pojawia się jakiś \"rezonans\" od silnika który przy 135-140 znika i dalej jest nieco bardziej komfortowo ale przy prędkościach 150-160 jest już głośno. Generalnie przy prędkościach autostradowych auto jest dość głośne a przy tym dźwięk silnika nie jest zbyt miły dla ucha
4,0
~piotr_targoński
Hyundai i30 I
CW 1.6 CRDi 90KM 66kW
Wyciszenie mogłoby być nieco lepsze. Silnik słychać wyraźnie, aczkolwiek nie jest to jakiś uciążliwy hałas. Odgłos nieprzyjemny jest przy niskich obrotach. Przy prędkości powyżej 120 km/h robi się już głośno. Jeśli chodzi o szumy powietrza, odnoszę wrażenie, że tragedii nie ma - sylwetka auta jest dosyć czysta aerodynamicznie.
4,0
~Posiadacz Hyundaia i30
Hyundai i30 I
CW 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Do jazdy po mieście jest bardzo dobrze. Na postoju w zasadzie silnika nie słychać. Niestety wyciszenie jest już mniej efektywne przy prędkościach autostradowych. Powiedzmy, że co 120 km/h jest jeszcze znoście, ale powyżej 130-140 km/h to już słychać wycie i dudniący dźwięk silnika.
4,0
~qp
Hyundai i30 I
CW 1.4 DIHC CVVT 109KM 80kW
do 80/90 km h auta nie słychać, powyżej już jest fatalnie. Głosny silnik i brak wyciszenia kabiny to jedno, a drugie to opony -fatalnie głosne. Co ciekawe zimowki dodawane w salonie (a niby badziewny hancook?) są doskonale i klada moje klebery w focusie na lopatki
2,0
~skwarka1969
Hyundai i30 I
CW 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Jest tragiczne! Już przy 3000 obr. wyraźnie słychać motor, zaś powyżej to tragedia. Jest to najgłosniejszy(oprócz malucha)samochód jaki miałem. Wstyd dla firmy Hyundai, bo to efekt zbyt dużego dopuszczenia księgowych do procesu powstawania auta. Można oszczędzać na innych rzeczach.
3,0
~drajwer
Hyundai i30 I
CW 1.4 DIHC CVVT 109KM 80kW
No to jest bolączka tego auta. Silnik wyciszony dobrze, ale tylko do 120 km/h. Wymagające przyzwyczajenia się odgłosy kamyczków, które obijają się o niewygłuszone nadkola. Niektóre opony też dobrze słychać. Tu zaoszczędzono najbardziej.
3,0
~wert
Hyundai i30 I
CW 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
do prędkości 100km/h jest dobrze, powyżej kiepsko, silnik pracuje na wysokich obrotach (krótka skrzynia), w miarę przyzwoicie (nie mówię że cicho) jest około 130-140. Uważam że kiepskie wyciszenie jest tak naprawdę największą wadą tego samochodu
Hyundai i30 I CW