Szukaj

Lista ocen Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting (10) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~130rapid
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Nie lubimy się. Honda tak bała się odium efektu ślizgającego sprzęgła w CVT, że poszła w drugą skrajność. W trybie D software naśladuje stary 4-biegowy automat hydrauliczny, w tym jego wszystkie wady. Sprawne przeskoczenie ruchliwej jezdni wymaga kopnięcia gazu z volleya, a efekt wciąż jest opóźniony i średni. Przy podobnym potraktowaniu gazu Yaris Hybrid kwiknie oponami i wyskoczy jak z procy. Czuć wyraźne dygnięcia przy „zmianach biegów”....
5,0
~PeterJazz
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Tutaj jestem w rozterce. Z jednej strony nie miałem najmniejszego problemu aby przestawić się na skrzynię automatyczną i jest komfortowa w użyciu to wymaga zmiany stylu jazdy. Jeżeli lubisz spokojną komfortową jazdę bez nagłego gazowania i wyprzedzania kolumn samochodów to ta skrzynia jest dla Ciebie. Jeżeli chcesz jeździć dynamicznie to niestety ale silnik ma za mały moment obrotowy, więc od momentu naciśnięcia gazu do rozpędzenia się mija...
5,0
~RafałM
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
CVT działa b. płynnie. Oczywiście słychać wycie silnika po dodaniu gazu i utrzymują się wysokie obroty stosownie do stopnia wciśnięcia pedału ale można się przyzwyczaić. Ciekawostką jest to, że wciśnięcie pedału w podłogę nie daje wcale efektu kickdown, żeby to uzyskać trzeba pedał wcisnąć jakby "od góry", wsuwając stopę dalej. Dobrze o tym wiedzieć bo w krytycznej sytuacji może być to b. ważne. Co do trybów pracy skrzyni to: w trybie D warto...
5,0
~Paweł
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
No tutaj inżynierowie się popisali. NIE MA w tym segmencie samochodu, który ma równie precyzyjną skrzynię biegów. Po prostu NIE MA. Drążek jest krótki, ma fajny metaliczny skok, stawia przyjemny opór a jednocześnie biegi same wskakują na swoje miejsca. Tylko Mazda ma podobne skrzynie. Same przełożenia są dość krótkie co w mieście jest niewygodne, ale mnie to nie przeszkadza bo jeżdżę w 90% na trasie. Dzięki krótszym przełożeniom autko pali...
5,0
~RafałM
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
CVT w mieście bez kickdown daje obroty do 5tys. co sprawia że większość aut zostaje z tyłu przy ruszaniu spod świateł. Po kickdown jest jeszcze lepiej (i to w trybie D). Jak na 102 KM nieźle. Przy prędkości 80-100 km/h obroty rzędu 1,5-2 tys. i spalanie poniżej 6 litrów.
5,0
~Paweł
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Tutaj nie ma co gadać. Chyba najlepsza w tej klasie samochodów. Krótki i precyzyjny skok, biegi wskakują same. Działanie jest bardzo metaliczne. Nie przesadzę jeśli powiem że skrzynia pracuje jak ta w Maździe MX5. Jest naprawdę dobrze.
5,0
~Ryszard M.
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Krótkie przełożenia, precyzyjna, brak zastrzeżeń. Zakresy biegów (elastyczny silnik) na tyle się zazębiają, że zdarza mi się włączać biegi: 1, 2, 4 ,6.
5,0
~-x-
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Precyzyjna i dokładna. Zmiana biegów możliwa nawet jednym palcem.
4,0
~Ludoczka
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Głośna przy wciśnięciu gazu do podłogi
Dziennik kosztów dla Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~-x-
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Bez zarzutów.
Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting