Szukaj

Lista ocen Honda HR-V III (14) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 4 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Zuraw
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
To jest najsłabszy punkt tego samochodu. Taka opinia pojawia sie w wielu testach i niestety musze to potwierdzić. W zasadzie jedna z dwóch cech na jakich mi zależało aby je zweryfikować jest wlasnie wyciszenie ( druga to bagażnik - o tym później). I juz wale nie chodzi o to ze silnik spalinowy natarczywie wbija sie do wnętrza podczas gwałtownego przyspieszania - to fakt, potrafi byc glosny. Ale głośno jest juz od samego toczenia przy 80-90....
1,0
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
W warunkach letnich ocena była wyższa. Najbardziej było słychać toczenie się kół, zwłaszcza na gorszej nawierzchni. W trasie znośnie do 130 km/h. Powyżej też nie było tragicznie. Jednak w warunkach zimowych słabe wyciszenie jest bardziej odczuwalne. Przede wszystkim na zimowych oponach (72 db) w stosunku do letnich (69 db) hałas od podłoża jest znacznie bardziej dokuczliwy, zarówno w warunkach miejskich, jak też na trasie. Huczenie i...
4,0
~Bardzodobrywóz
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Wyciszenie jest dość dobre, mogło by być lepsze wyciszenie odgłosów z zewnątrz przez szyby i drzwi. Jak stanie obok nas jakiś diesel, to go słychać niestety. słychać też trochę toczenie się opon po kiepskiej jakości asfalcie. Samochód uspokajająco komfortowy do ok. 120 km/h, szybciej robi się coraz głośniej. Po mieście na samym prądzie można pokonywać nawet 60% dystansu w ciszy, to fantastyczne.
2,0
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Auto de facto nie wyciszone. W dodatku stukanie tylnych foteli na nierównościach, gdyż metalowe podpórki oparte są na metalowych elementach. Można to „naprawić” chałupniczo (u mnie przydały się dwa kawałki gumowej rurki :-)), ale to dla Hondy obciach do kwadratu.
4,0
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Nie jest tak źle, jak opisują niektórzy „jutuberzy”. Chyba najbardziej słychać toczenie się kół, zwłaszcza na gorszej nawierzchni. Ale przy włączonej muzyce (tak z reguły jeżdże) to praktycznie nie ma znaczenie. W trasie znośnie do 130 km/h. Powyżej też nie jest tragicznie.
3,0
~Gondor
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Hałas od podwozia - 19cm prześwitu nie jest bez konsekwencji. Opory toczenia są słyszalne. Im opona będzie bardziej kleić tym bardziej ją będzie słychać! Powyżej 140 jest głośno - jak ktoś często jeździ z tą prędkością to odradzam zakup.
4,0
~Kamil
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Niestety mogłoby być lepiej. Ale to jest hybryda więc pewnie zwracali uwagę na wagę i stąd brak wyciszenia nadkoli. Gdyby to poprawić byłoby naprawdę nieźle.
3,0
~RafałM
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Tu bardzo słabo - nadkola chyba w ogóle, przy zamkniętym aucie jeśli stanie się na zewnątrz słychać o czym mówią aktualnie w radio (!)
3,0
~Aq
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Takie sobie. Mnie przeszkadza hałas pochodzący od kół. Lubię odgłos silnika, też bardzo wyraźnie słyszalny.
Dziennik kosztów dla Honda HR-V III
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Piotr
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
uwagi dot. wyciszenia przy ocenie silnika, dodać należy szum opon zależny od jakości i stanu samych opon
Honda HR-V III