Szukaj

Lista ocen Honda HR-V III (21) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Nie za sztywny nie za miękki. Bardzo dobre wypośrodkowanie pomiędzy komfortem a zdolnościami manewrowymi auta. Auto nie przechyla się specjalnie nawet na ostrych zakrętach typu górskie serpentyny. Auto ma przyzwoity prześwit (18,8 cm), jak na SUVa przystało (a nie jakieś 15-16 cm jak w różnych damskich crossoverach). Między innymi z tego powodu nieźle radzi sobie w warunkach zimowych. Przy takim prześwicie i dobrych oponach zimowych nie...
Dodane 2 lata temu
4,0
~Zuraw
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Układ jezdny jest bardzo przyjemny. Powiedzialbym ze optymalnie wywazony. Komfort resorowania jest na dobrym poziomie, chociaz na krótkich poprzecznych nierównosciach autko staje się nieco nerwowe. W Arkanie układ jedny sprawował sie nieco lepiej od strony resorowania ale tez trzeba wziac poprawke na wiekszy rozstaw osi w Renault. Muszę za to pochwalic co najmniej bardzo dobra kontrole nad samochodem przy wyzszych predkosciach. Myslalm ze z...
Dodane 3 lata temu
5,0
~Jedlikk
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Jest wygodnie, nie miałem problemów z przechylaniem się na zakrętach do tej pory czego można by się spodziewać w takim typie samochodu. Układ utrzymywania na pasie czasem próbuje być zbyt sprytny i potrafi na chwilę przyblokować kierownicę gdy trzymając się prawej strony prawego pasa, nie włączając kierunkowskazu zjeżdża się na nowo powstały pas, bądź zjazd z drogi ekspresowej. (mam nadzieję, że dobrze to wyjaśniłem :D )
Dodane 4 miesiące temu
5,0
~Bardzodobrywóz
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Zawieszenie jest bardzo dobrze wytłumione, po wertepach jadąc mało co słychać. Tłumi bardzo dobrze, na zakrętach się nie przechyla samochód, przy hamowaniu nie nurkuje. Nie jest bujająco miękkie, bliżej mu do sprężystej i jędrnej charakterystyki.
Dodane 3 lata temu
5,0
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Nie za sztywny nie za miękki. Bardzo dobre wypośrodkowanie pomiędzy komfortem a zdolnościami manewrowymi auta. Auto nie przechyla się specjalnie nawet na ostrych zakrętach typu górskie serpentyny.
Dodane 3 lata temu
5,0
~Shirokin
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Prowadzenie, przeniesienie napędu perfekcyjne. Auto prowadzi się o wiele lepiej niż się wydaje. Szczególnie po wąskich drogach i mieście.
Dodane 5 miesięcy temu
5,0
~RafałM
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Samochód nawet przy swojej prawie maksymalnej szybkości (160-170, szkoda że hybryda ma ograniczenie) zaskakująco stabilny. Aż się chce jechać szybko.
Dodane 3 lata temu
5,0
~Wojtek
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Jestem zaskoczony na plus jak to auto się prowadzi. Myślałem, że będzie dużo twardsze, szczególnie na tych 18 calowych kołach.
Dodane 8 miesięcy temu
5,0
~Marcin
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Samochód stworzony do pokonywania miejskich hopków, krawężników, ładnie wybiera nierówności. Jest bardzo na plus.
Dodane 9 miesięcy temu
5,0
~Kamil
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Bardzo precyzyjny. Zawieszenie mogłoby być bardziej miękko zestrojone. Na słabej nawierzchni dość twarde.
Dodane 2 lata temu
Honda HR-V III

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów