Szukaj

Lista ocen Honda HR-V III (15) - Silnik

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Zuraw
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Dla hybryd ta kategoria powinna nazywać się "napęd" bo nie da się ocenić tylko jednego silnika. Honda ma nieco inną koncepcję konstrukcyjną hybrydy niż Toyota którą na co dzień jeżdżę. Tryb działania napędu przypomina rozwiązanie w hybrydach typu szeregowego gdzie silnik spalinowy napędza generator a ten dostarcza prąd do silnika elektrycznego lub buforuje w akumulatorze. Jednak hybryda typu szeregowego dla wyższych prędkości będzie mniej...
4,0
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Wbrew opiniom „pertynów” dynamika tego auta jest na bardzo przyzwoitym poziomie. Wprawdzie nie jest to wyścigówka (nie do takiego celu powstała) i użytkownicy flotowych białych Skód, którzy wyprzedzają w trasie wszystko co się rusza, podobnie jak domorośli „szybcy i wściekli” będą załamani. Jednak do normalnej jazdy auto jest w sam raz. Szybka zmiana pasa ruchu lub wyprzedzenie w mieście? Proszę bardzo. W przedziale do ok. 60-70 km/h to wręcz...
5,0
~RafałM
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Jak na 131KM to naprawdę się zbiera. W trybie SPORT wyprzedzenie zestawu z naczepą zajmuje 2 sekundy. Osiągi do miasta aż nadto, na elektryku rozpędzenie do 50 km/h to coś koło 3 sekund. Trzeba uważać, bo bardzo szybko rozpędza się do 70-80. Auto nowe, więc elastyczność na trasie/autostradzie do sprawdzenia, ale to co ten silnik reprezentuje nie skłania do jakichś wielkich narzekań (przy jeździe w 1-2 osoby). Sporo osób ma pretensje, ze...
5,0
~Gondor
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Bardzo oszczędny i dynamiczny do 110km/h. Oczywiście jeżeli ktoś zrozumie, że jeździ na silniku elektrycznym o momencie 250N/m i przyspieszeniu praktycznie liniowym. Przyzwyczajenia wyciskania gazu do dechy, daje efekt odwrotny do oczekiwań. Od 0 do 60 przyspiesza w 4s. Od 110-140 silnik zachowuje się jak każdy 1.5 wolno ssący ( bo przy tej prędkości koła napędza spalinowka). 130 w zimie to 6-6,5l . Nigdy nie spaliłem tym autem 9l a mieszkam w...
4,0
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Dynamika tego auta jest zupełnie przyzwoita, biorąc pod uwagę pojemność silnika. W zupełności wystarczy do normalnej, całkiem dynamicznej jazdy, szczególności jeśli jeździ się głównie po mieście, drogami krajowymi czy lokalnymi. Na autostradzie auto też daje sobie radę. W trakcie wyjazdu wakacyjnego na Bałkany (90% autostrad) nie miałem bynajmniej poczucia bycia zawalidrogą :-). Spadku dynamiki nie odczuwa się też specjalnie gdy auto wiezie 4...
5,0
~RafałM
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
W mieście aż nadto, na trasie krajowej OK, na autostradzie dopiero powyżej 120 mogłoby być lepiej. Mimo wszystko bardzo przyzwoicie, w trybie SPORT pedał gazu bardzo czuły, jadąc "z nogi" lepiej (paradoksalnie) wybrać tryb NORMAL
5,0
~Piotr
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Moc układu wystarczająca, choć 20 KM więcej by "nie przeszkadzało". Przy prędkości ok. 140 km/h trochę głośny, ale można jeszcze rozmawiać i słuchać radia. Świetny start na "elektryku" od 0 do 50 km/h.
5,0
~Piotr
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Moc układu wystarczająca, choć 20 KM więcej by "nie przeszkadzało". Przy prędkości ok. 140 km/h trochę głośny, ale można jeszcze rozmawiać i słuchać radia. Świetny start na "elektryku" od 0 do 50 km/h.
4,0
~Bardzodobrywóz
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Silnik jest praktycznie niesłyszalny w toczeniu się po mieście, na trasie też jest cichutki do ok. 110 km/h. Pertynowe olabogi dotyczą prymitywnego stylu jazdy z gazem w podłodze, wtedy silnik słychać.
Dziennik kosztów dla Honda HR-V III
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~RafałM
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Elektryk 131 KM daje radę w mieście aż nadto, ale na trasie powyżej 120 km/h mimo że niby wspomaga benzynowy (tylko 107 KM przy masie auta 1400 kg) osiągi są po prostu przeciętne.
Honda HR-V III