Szukaj

Lista ocen Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018 (46) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 4 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~hondalegend
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
No tu niestety nie jest różowo! To największa bolączka tego modelu. Silnik jest dosyć głośny, szczególnie podczas przyśpieszania i wkręcania się na wyższe obroty, czasem tak nieprzyjemnie warczy :-) Przy równej, spokojnej jeździe mruczy całkiem przyjemnie, przy zmianie biegu wg wskazań "zielonego duszka" też jest spokojnie. Co ciekawe powyżej 100 km/godz silnik nawet przy wyższych obrotach nie wydaje się być taki głośny, bardziej przeszkadza...
4,0
~Baldini
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Wyciszenie jest przyzwoite, takie na średnim poziomie, choć uważam, że w tej cenie powinno być poziom wyżej. Do ok. 2500 obrotów autko jest ciche. Od 2500 do 3500 nie jest źle, silnik już trochę słychać, powyżej 3500 robi się głośno, ale tragedii nie ma. Przy tym silniku + CVT rzadko jeździ się przy takich obrotach. W 90% jazdy są to obroty ok. 1200 - 2300 obrotów.
4,0
~Martinez
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Przez pierwsze km byłem lekko rozczarowany poziomem hałasu, w szczegolności podczas przyspieszania. Głośny silnik i do tego jakiś taki nieprzyjemny ten dźwięk. Na szczęście sugestia serwisu się sprawdziła, auto do ok. 2000 km jest zdławiony przez elektronikę i teraz wszstko się jakby ułożyło, samochód jest wyraźnie cichszy, a silnik pracuje bardziej "rasowo".
4,0
~S_Mike
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Tak jak pisałem przy okazji silnika z tym jest trochę lipa. Aczkolwiek przy spokojnej jeździe (nawet na autostradzie) z prędkością 140 km/h można rozmawiać z pasażerem i do tego jeszcze słuchać radia. W przypadku mojego poprzedniego auta: Mazdy 323F DiTD było to totalnie niemożliwe. Więc i tak jest ogromna różnica.
4,0
~piotrkow89
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Mogło by być lepiej, ale silnik fajnie brzmi powyżej 4000 obrotów. Do 3 tysięcy obrotów w samochodzie jest cichutko. Jadąc 130 km/h na 6 biegu także jest cicho, można spokojnie rozmawiać, nie słychać szumów powietrza. W Mitsu ASX ogólnie jest gorzej (głośniej).
4,0
~Radek
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Do 5000 tyś km było głośno teraz jest zdecydowanie ciszej zaczyna się robić głośniej powyżej 160 km /h.Zauważyłem że wpływ na hałas w kabinie ma nawierzchnia w Włoszech hałas bardziej docierał niż w Niemczech a w Austrii było idealnie :)
3,0
~Mm
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Powyżej 140km/h jak dla mnie jest zbyt głośno, to samo dotyczy dynamicznego przyspieszania. Poza tym dźwięk silnika, podczas przyspieszania nie brzmi przyjemnie, szkoda że w Polsce ten samochód nie jest sprzedawany z silnikiem 1,8 z Civica...
1,0
~Katarzyna
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
praktycznie nie występuje , producent zapomniał o tym elemencie. samochód do niskich prędkości i niskich obrotów, ruch miejski w dalszą podróż autostradą a tym wyciszeniem nie polecam zakupu.
3,0
~Literka_m
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Przy wyższych obrotach jest głosno. Co tu dużo mówić, mój stary Jazz to oaza spokoju w porównaniu do HRV. Auto ewidentnie projektowane na maksymalną europejska prędkość 130km/h. Potem robi się głośno.
3,0
~Robert
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Jak wspomniałem przy silniku i chyba każdy kto ma ten samochód to zauważyl. Kiepskie ale nie sprawia mi to kłopotu a na pewno nie jest to czynnik który by sprawił, że bym tego samochodu nie kupił.
Honda HR-V II SUV