Szukaj

Lista ocen Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018 (42) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~S_Mike
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Skrzynia CVT działa wyśmienicie. Niektórzy komentują, że działa jak skuter, dzwięk z silnika jest stały i jest to dla nich nienormalne. Z jednej strony trochę tak jest, bo auto stara się utrzymywać obroty na stałym poziomie, ale z drugiej strony wystarczy inaczej nacisnąć na pedał gazu i obroty są inne. Wiadomo przy przyśpieszaniu wyższe. Tak więc przeciętnej osobie nie będzie w ogóle przeszkadzało to że obroty "nie rosną" wraz z...
5,0
~BZ
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Mam cvt, żona prosiła o automat, a ja nie żałuję. Bałem się wycia, hałasu, ale dzisiejsze cvt to już zupełnie inna bajka. Fajną sprawą są też łopatki przy kierownicy - zamiast męczyć nogę kickdownami, gdy potrzebujesz mocy, zrzucasz manetką wirtualny bieg o 1 czy 2 i od razu masz obroty i przyspieszenie. Wygodne.
5,0
~Wiechu Z.
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Zmieniłem całkowicie zdanie o CVT. W tej Hondzie jest super. W trybie "D", miękko, płynnie i odpowiednie dobieranie przełożeń. Jak chcemy bardziej dynamicznie, to w tryb "S" i łopatki przy kierownicy. 7 biegów robi swoje. Z wyprzedzaniem, nawet powyżej 140 km/h nie ma problemów. Oczywiście silnik słychać, ale daje radę.
4,0
~Mm
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Skrzynia ma fajny krótki skok (można ją obsługiwać, biorąc pod uwagę wysoki tunel środkowy jednym palcem, z łokciem na regulowanym na długość podłokietniku) jest wystarczająco precyzyjna. Dałbym wyższąocenągdyby była bardziej "mięsista",
5,0
~roman
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Komfort przełączania . To ja decyduje , a nie automat . Nie ma problemu z 2 na 4 czy 5 . Zawsze przy przyśpieszaniu pomijam niektóre biegi . Jazda na 6 od 60 do 180 km/godz . Po co mi automat . Tylko do korków ? Wtedy automat przebija.
5,0
~Jeep
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Nieprzypadkowo Japończycy trzy mają się cvt. Płynność jazdy jest rewelacyjna. Praca - liniowa. Sterowanie - wygodne i daje pełną kontrolę - na programie S można szybko "zredukować " wirtualny bieg i pojechać mocno i szybko.
5,0
~Mariusz
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Skrzynia biegów manualna o 6 przełożeniach tradycyjnie dla Hondy znakomita. Każdy bieg wchodzi płynnie i z delikatnym kliknięciem. Bardzo poręczny, wręcz filigranowy drążek zmiany biegów umieszczony wysoko, idealnie pod ręką. Super
5,0
~Edek
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Skrzynia zasługuje na doskonałą ocenę , kierowca nie czuje żadnej zmiany biegu , ani redukcji . Informuje go o tym ryczący silnik , który po redukcji zaczyna pracować na wysokich obrotach i przypomina o swojej obecności pod maską.
5,0
~Martinez
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Manualna skrzynia biegów to spory atut tego samochodu. Zmiana przełożeń do czysta przyjemność. Niewielki lewarek, dobrze leży w dłoni, skok jest krótki, a biegi wchodzą z fajnym oporem i kliknięciem.
Dziennik kosztów dla Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
7,4
l/100km
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~andrej158
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Precyzyjna, każda zmiana zakończona delikatnym "kliknięciem". Na początku zdarzały mi się pomyłki - zamiast szóstki wpadała czwórka, ale nie stanowiło to żadnego problemu dla skrzyni...
Honda HR-V II SUV