Szukaj

Lista ocen Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018 (44) - Silnik

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~fin szczecin
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
dziwię się że 130 KM jest o 50 % słabszy od 140 czy 142 KM civca. jedyny plus to może oszczędność paliwa dlatego 3 gwiazdki. Przy ruszaniu z jedynki odgłosy jakby kamyki w puszce latały . Z dwójki to rudno ruszyć. Jak się rozbuja do 90 km/h to ok , 140 km/h też jest dobrze , mam trochę słaby słuch . No i uwaga , inny typ silnika , z wtryskiem...
5,0
~Literka_m
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Silnik ma swoje zalety. Nie będzie pasował wielbicielom dociskania gazu, gdyż 130 koni z dużą budą szału nie robi. W dodatku powyżej 130km/h robi się głośno. Gdzie więc zalety ? Spalanie. Można jeździć naprawdę ekonomicznie. Trasa Piotrków-Kielce piątek po południu - jazda w rządku czyli tak jak wszyscy 90km/h. Spalanie 4,9l. Urlop w górach, ciągle klima, jazda z prędkościami górskimi (60-90 km/h) spalanie 5,5-6 litrów. Normalne użytkowanie...
3,0
~Mm
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Wystawiłem niższą ocenę bo samochodowi brakuje dynamiki przy wyższych prędkościach, te 130kM, takie jakieś nieprzekonywujące, dotegopowyżej 4000obr/min robi się hałaśliwie i jak dlamnie nieprzyjemnie. Poprostu przyzwyczaiłem się do charakterystyki silnika i z rzadka daję po "garach". Z drugiej strony samochód jest bardzo oszczędny średnie spalanie z całego przebiegu (4000km) to 6,4l/100km, przy jeździe w dużej części miejskiej...
4,0
~piotrkow89
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Ciężko napisać coś o usterkach silnika po 9000km, bo do tej pory wszystko bez problemów. Dynamika w porządku. Realnie 10 sekund do setki, z tym że trzeba wkręcać na wysokie obroty, żeby poczuć przyspieszenie, ale świadomie wybierałem silnik wolnossący. Dźwięk na pierwszym biegu przy ruszaniu trochę nieprzyjemny (jak chcemy podciągnąć do 4-5 tys obrotów), na kolejnych biegach silnik brzmi moim zdaniem bardzo dobrze. Poniżej 3tys obrotów...
4,0
~laudar
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Silnik OK, jak trzeba to dość dynamiczny. Nie rozumiem, jak ktoś kupuje auto za taką kasę i później narzeka, że nie ma dynamiki, bez sprawdzenia. Zawsze można odbyć jazdę testową. Silnik jest głośny, to fakt przy przyśpieszaniu i czasami bucząca praca wtryskiwaczy, szczególnie słyszalna przy jeździe na niższych biegach z małym prędkościami, ale po roku się przyzwyczaiłem. Na trasie OK, nawet przy 140.
5,0
~Martinez
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Silnik o typowo hondowskiej charakterystyce, tzn. trzeba redukować i porządnie depnąć na gaz, aby cokolwiek wyprzedzić. Ale przy tym przynajmniej fajnie brzmi, chociaż mógłby być cichszy o parę decybeli. Porównywałem do innych wolnossących benzyn u konkurencji i np. w porównaniu z 1.6 Kia/Hyundai jeździ trochę lepiej.
5,0
~roman
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Przykładowe spalanie - 4 tysiące po autostradach 120-160 km/godz średnia- 7 litrów .Miasto ok 7 litrów. Drogi krajowe jadąc do 100 km /godz zły jestem jak nie zejdę poniżej 5 litrów. Jednocześnie silnik przy moim sposobie jazdy cichutki. Bez turbo na światłach nie mam startu z sinikami doładowanymi , ale wystarczy.
4,0
~Robert
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Przejechałem juź 10 000 tysięcy km i jak narazie nic złego się nie dzieje. Jest trochę głośny to fakt ale taki jego urok. Mimo że to jednostka wolnossąca, uważam że jak się go wkręci na te 4 tysiące obrotów to zbiera się całkiem przyzwoicie jak na te parametry. Nie mam problemów z wyprzedzaniem.
5,0
~Jeep
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Motor wcale nie ma za małego momentu - skrzynia niweluje jego słabość na niskich obrotach. Owszem - potrafi warknąć, ale hałas szybko mija. Ekonomiczny - na trasie trudno spalić ponad 6 litrów, na autostradzie ponad 7 (przy 145km/h), w mieście palę 6,5 rzadko 7
Dziennik kosztów dla Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
7,4
l/100km
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Radek
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Jak to w Hondzie łapie oddech powyżej 3 tyś obrotów. W mieście sprawnie na autostradzie nieźle. Spalanie z Zurich do granicy Włoch 5,5 litra jadąc wedle przepisów(60-120 km/h).W Niemczech 7,2 (120-160 km/h) .W Włoszech 5,8 (60-130 km/h) Więc jest rewelacyjne.
Honda HR-V II SUV