Szukaj

Oceny Honda HR-V – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny Honda HR-V

3,5
~GregorGrzegorz
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Spala skromnie przy leniwej jeździe, Ogólnie zbyt dużo jak na hybrydę, autostrada powyżej 9 l. Zrywa połączenie z Android Auto ( po kablu też). Od trzech miesięcy nie uzyskałem odpowiedzi czemu w poprzednich rocznikach Hondy HRV połączenie działa bez zarzutu. Honda zasłania się zapisem w instrukcji, że nie odpowiada za działanie programów zewnętrznych. Zakładając, że jeśli wina leży po stronie aplikacji Android Auto to czemu połączenie z...
3,5
~GregorGrzegorz
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Spala skromnie przy leniwej jeździe, Ogólnie zbyt dużo jak na hybrydę, autostrada powyżej 9 l. Zrywa połączenie z Android Auto ( po kablu też). Od trzech miesięcy nie uzyskałem odpowiedzi czemu w poprzednich rocznikach Hondy HRV połączenie działa bez zarzutu. Honda zasłania się zapisem w instrukcji, że nie odpowiada za działanie programów zewnętrznych. Zakładając, że jeśli wina leży po stronie aplikacji Android Auto to czemu połączenie z...
4,9
~roman
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Auto które kupiłem 9 lat temu i wybaczam mu wszystkie minusy bo plusów na więcej. Dopiero po 9 latach jak wymieniłem akumulator zrozumiałem że honda wstawiła zbyt kiepski i trzeba już było wymienić wcześniej. Z plusów to pojemność i wygoda . Już przy pierwszym przeglądzie diagnosta nie dowierzał że takie małe gabarytowo auto może mieć tyle miejsca z tyłu i tak duży bagażnik. Podnoszone tylne siedzenia to niesamowita przestrzeń do...
4,5
~Aq
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Przejechałem w ciągu roku ponad 27000 km po drogach wszystkich typów. Na drogach "szybkich" przy prędkościach 120 km/h jest głośno. Głównym źródłem hałasu (na mój słuch) są koła. Poziom spalania na autostradzie przy 140 km/h od 6 (wiatr w plecy) do 8,5 l/100 km (przeciwny wiatr). W warunkach silnie ograniczonej widoczności oraz błota najlepiej wyłączyć układy wspomagania, które alarmują swoją dysfunkcję wywołaną zabrudzeniem czujników. Przy...
3,1
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Kolejna opinia po 2 latach użytkowania. Ogólnie autem jeździ się fajnie, dość ekonomicznie, świetna widoczność. Jeśli nie zabiera się dużych bagaży to też nadaje się na wypady wakacyjne za granicę. Jednak jest jeden element, który de facto przekreśla to auto - akumulator rozruchowy. Honda spartoliła to koncertowo. Jeśli zostawi się auto kilka dni na parkingu/w garażu to prawdopodobnie nie uda się już go uruchomić. Raz kompletnie rozładował się...
4,4
~RafałM
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
To mój trzeci komentarz nt. tego auta, ale po ponad 1,5 roku użytkowania można pokusić się o bardziej kompletną opinię. Krótko: Samochód bardzo ekonomiczny ( w mieście w trybie NORMAL spalanie między 3,6-5,2). Ekonomia zaczyna się kończyć w momencie jazdy autostradowej 120 km/h (już przy 120 jest powyżej 6 litrów), a zbiornik ma tylko 40 litrów. Przy jeździe krajówkami do max. 110 spalanie poniżej 6 litrów, używany jest też tryb EV....
Dziennik kosztów dla Honda HR-V
Średni koszt przejechania 100 km
32,50 zł
7,6
l/100km
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,5
~Stanisław
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Kupiłem używaną hr-v z przebiegiem 42tyś. Teraz ma 65tyś. i w porównaniu do innych aut, którymi jeździłem honda jest o wiele lepsza. Choćby dojazd do mojej posesji 300m w jedną stronę dziurawej drogi gruntowej pokonuje codziennie przez 2 lata bez żadnych negatywnych zmian w zawieszeniu, bez skrzypienia kokpitu/tapicerki. W samochodach innych marek taki tor przeszkód degradował zawieszenie po 10tyś.km. Spalanie, przestrzeń w kabinie i wielki...
2,6
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Wracam z opinią po przejechaniu 10 tys. km i jeździe w warunkach zimowych. Podtrzymuję większość wcześniejszych uwag. Auto bardzo nierówne. Zalety mieszają się z żenującymi wadami. Samochód przestronny, wnętrze dobrze wykończone i przemyślane pod względem ergonomii. Świetnie działa bezprzewodowy Apple CarPlay. Minusem wysokie (jak na hybrydę) spalanie, słaby lakier, nie działająca aplikacja MyHonda+, tylne siedzenia stukające na...
4,9
~Piotr
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Wygląd auta to oczywiście kwestia gustu ale uważam, że HR-V III wyróżnia się trochę w tłumie bardzo podobnych do siebie aut, a z kolorem khaki, nie mam żadnych kłopotów z wypatrzeniem tej Hondy na parkingu. HR-V III ogólnie, po przejechaniu ponad 6 tys. km, oceniam bardzo pozytywnie, przy czym porównuję go siłą rzeczy do HR-V poprzedniej generacji, którą jeździłem blisko 6 lat. Nowa HR-V, przy swoich wymiarach jest autem bardzo...
4,9
~Piotr
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Wygląd auta to oczywiście kwestia gustu ale uważam, że HR-V III wyróżnia się trochę w tłumie bardzo podobnych do siebie aut, a z kolorem khaki, nie mam żadnych kłopotów z wypatrzeniem tej Hondy na parkingu. HR-V III ogólnie, po przejechaniu ponad 6 tys. km, oceniam bardzo pozytywnie, przy czym porównuję go siłą rzeczy do HR-V poprzedniej generacji, którą jeździłem blisko 6 lat. Nowa HR-V, przy swoich wymiarach jest autem bardzo...
Honda HR-V