Szukaj

Ocena kierowcy - Honda HR-V II SUV

Stanisław, ponad rok temu
Silnik 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 65 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,50
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Niewysilony, długo pochodzi
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Radio się wiesza.
5,0
Całokształt
Kupiłem używaną hr-v z przebiegiem 42tyś. Teraz ma 65tyś. i w porównaniu do innych aut, którymi jeździłem honda jest o wiele lepsza. Choćby dojazd do mojej posesji 300m w jedną stronę dziurawej drogi gruntowej pokonuje codziennie przez 2 lata bez żadnych negatywnych zmian w zawieszeniu, bez skrzypienia kokpitu/tapicerki. W samochodach innych marek taki tor przeszkód degradował zawieszenie po 10tyś.km. Spalanie, przestrzeń w kabinie i wielki bagażnik w tej klasie hrv-ka jest nie do przebicia. ALE wyciszenie to w traktorze jest lepsze, trzeba było 7 stów dołożyć i samemu wygłuszyć komorę silnika i nadkola. Silnik 1.5 130 kucyków w wersji SPORT ten sam motor ma 182 konie, a więc jest jednostką nie wysilonoą. Rdzy brak.
Wrażenia
5,0
Silnik
1.5 130km silnik nie wysilony, głośno cykające wtryskiwacze jednych dziwią, drudzy mówią że to dobrze . Napewno pojeździ dłużej niż uturbione 1.0/1.2 130km
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą na klik, krótki skok lewarka. Dwójka u mnie haczy,
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny, Jeździ jak osobówka
4,0
Karoseria
Miękki lakier, rdzy niema.
Komfort
5,0
Widoczność
Tak jak w każdym samochodzie pomijając sportowe. Dla mnie jest OK.
4,0
Ergonomia
Przycisk od nadmuchu na przednią szyby powinien być od stronie kierowcy na panelu. Reszta jest OK.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje, chłodzi, para z szyb znika błyskawicznie. Po włączeniu klimatyzacji silnik nie odczuwa obciążenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Więcej przestrzeni niema nigdzie.
2,0
Wyciszenie
Brak wyciszenia. Sam wyciszałem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do tej pory bez kosztów. Zawór v-tec był wymieniany w ramach reklamacji przy 19tyś.km
4,0
Stosunek jakość/cena
Wygłuszenie, twardy lakier i porządne nagłośnienie, to powinno znajdować się w tej cenie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej pory nic się nie popsuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-VTEC 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
7,4
l/100km
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda HR-V II SUV