Szukaj

Lista ocen Honda CR-V IV SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW 2015-2018 (18) - Silnik

Na liście zabraknie 4 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~rhatek
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Przesiadłem się z 1.9 TDI 110 KM, więc to oczywiste, że długo brakowało mi elastyczności i biegi wydawały mi się nieznośnie krótkie. Dziś uważam, że zarówno kultura pracy, jak i moc zupełnie wystarczająca dla użytkownika bez zacięcia sportowego. Przy silniku bardzo ważną rzeczą było dla mnie to, żeby kupić wolnossącą benzynę. No i mam. I jestem spokojny o to, że niespodziewanie wyskoczy mi wydatek kilkunastotysięczny.
4,0
~Sawa
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Zgadzam się że mimo wcale nie takiej dużej masy auta silnik mógłby być nieco bardziej dynamiczny (choć kręcąc go powyżej 4500 tyś nie jest źle). Odnotowałem ogromną różnicę w spalaniu w warunkach miejskich i na trasie. Econ znacząco redukuje osiągi, ale auto dalej żłopie
5,0
~Cr-v:)
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Silnik benzynowy wolnossący, sprawdzona i niezawodna jednostka spełnia moje oczekiwania. Wiem że nie będzie problemów z turbiną, dwu masą, filtrem cząsteczek ja w moim ostatnim dieslu, gdzie na naprawy wydałem blisko 15 tys.
3,0
~Kamil Michalec
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Jednak 155 dla tej Hondy to za mało , jeżdżę tym samochodem w Norwegi , spora ilość stromych wjazdów i zjazdów daje się we wyznaki . Trzeba wkręcić na wysokie obroty i tez Sobie daje radę .
3,0
~mkp
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Jest tylko jedna wersja benzynowa i moim zdaniem jest za wolna. Katologowo 10 sekund do setki to jak na nowy samochód tej klasy za mało i samochód sprawia wrażenie ociężałego.
3,0
~Arturross
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Mało dynamiczny do takiej masy samochodu. Gdyby pewnie była dolożona turbina i 50 KM więcej, to może by to jakoś jeździło.
5,0
~Piotrek
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Silnik nie jest demonem mocy ale o dziwo mimo tylko 192 Nm zadziwiająco elastyczny. Jak dla mnie w zupełności wystarcz do jazdy
5,0
~Piotrek.
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Silnik bezawaryjny, 155km wystarcza do normalnej jazdy bez szaleństw
5,0
~Piotrek.
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Silnik bezawaryjny, 155km wystarcza do normalnej jazdy bez szaleństw
Dziennik kosztów dla Honda CR-V IV SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,50 zł
8,1
l/100km
12,6
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Ali
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Mułowaty za słaby na tą masę pojazdu
Honda CR-V IV SUV Facelifting