Szukaj

Lista ocen Honda CR-V IV (90) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 47 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~micko
Honda CR-V IV
SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
5 biegowy automat - nie jest demonem prędkości, ale daje radę, zrzuca bieg dość szybko, można bez problemu wyprzedzać; 5 biegów w klasycznym automacie wytrzyma chyba o wiele więcej nić 6 w dsg o bezstopniowkach nie wspominajac; mimo to przydałoby się więcej przełożeń, które zrzuciłby obroty na dużych prędkościach (teraz jest ok 2600 przy 140); ale za 5tys jest komfort automatu - nawet jak wiecej spali to cóż... a co do spalania to pozniej
Dodane 11 lat temu
4,0
~Andrzej
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
przerzucanie biegów to przyjemność - fajnie wchodzą, a lewarek jest umieszczony na bardzo wygodnej pozycji. jedyne zastrzeżenie mam do różnicy przełożeń między 1 a 2 - przy pewnych prędkościach, szczególnie redukując wrzucenie 1 mocno nas przyhamuje (i podkręci silnik do wysokich obrotów), a 2 z kolei nie da możliwości rozpędzenia się, bo silnik będzie poniżej 1,5k obrotów, gdzie brakuje mu mocy.
Dodane 10 lat temu
4,0
~marti5
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Lewarek umiejscowiony w znakomitym miejscu - wysoko, blisko kierownicy, blisko podłokietnika. Skok jest krótki, ale niestety u mnie bardzo drażniące jest przejście z 1 na 2. Ciężko wchodzi i na pewno zgłoszę to przy najbliższym przeglądzie. Do jazdy po mieście rzeczywiście przydałby się automat, bo chcąc jeździć ekonomicznie to trzeba się sporo nawachlować od 1 do 6.
Dodane 10 lat temu
5,0
~rhatek
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Jest super. Na początku trochę dziwiło mnie ulokowanie skrzyni, ale okazało się, że jest bardzo wygodne. Sama praca skrzyni bardzo dobrze. Mógłbym się czepiać o wsteczny, który trzeba mocniej docisnąć, ale ważne jest to, że kiedy się już zrozumie jak trzeba to robić, auto nie wymaga za każdym razem innej metody :)
Dodane 8 lat temu
1,0
~rafał_staniek
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 160KM 118kW
14 000 i skrzynia odmówiła posłuszeństwa. Auto unieruchomione, Honda Asistance i laweta. Honda wymieniła skrzynię na nową. Pomijając ten problem to skrzynia pracuje cicho i płynnie. Czasem tylko przy małych prędkościach zdaje się mieszać i nie potrafi się zdecydować na którym biegu chce jechać.
Dodane 7 lat temu
3,0
~Art
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
A jeśli chodzi o skrzynię to żeby nie było tak kolorowo czuję, że przy niskich biegach haczy. W życiu przejechałem pewnie ok 600 000km i tego typu rzeczy na tym poziomie nie powinny mieć miejsca. Jak ktoś ma takie spostrzeżenia to proszę pisać, bo może to jest mój indywidualny problem.
Dodane 9 lat temu
3,0
~Greg
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 160KM 118kW
No tu Honda sie nie popisała. 9 biegowa przekładnia automatyczna zbyt wiele czasu poświeca na myslenie a zbyt malo na przełożenia. Wyraźnie sie gubi w cyklu miejskim i jak nie jezdzisz na "sporcie" to w trybie ekonomicznym (zielony listek) jest masakra - jak czołg.
Dodane 8 lat temu
4,0
~paweł
Honda CR-V IV
SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
U mnie manualna. Wygodnie umiejscowiony drążek zmiany biegów - blisko kierownicy. Sama precyzja skrzyni i siła konieczna do zmiany biegów raczej przeciętna. Ja chciałbym aby przełożenia były trochę dłuższe wówczas na autostradzie silnik pracowałby na niższych obrotach.
Dodane 11 lat temu
4,0
~Daras
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Obsługa wajchy przyjemna.Biegi wchodzą lekko i precyzyjnie no może z wyjątkiem wstecznego.Zestopniowanie zaskakujące-z jednej strony można całe miasto przejechać na 3 ale chcąc jechać zgodnie z ,,podpowiadaczem,, trzeba się namachać.Pewnikiem chodzi o optymalizację zużycia poliwa.
Dodane 12 lat temu
Dziennik kosztów dla Honda CR-V IV
Średni koszt przejechania 100 km
49,50 zł
8,4
l/100km
12,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~sartek
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Bardzo precyzyjna, wysoko umieszczona, krótki skok lewarka, optymalnie zestopniowana do tego silnika. Najlepsza skrzynia, jaką w życiu machałem, a trochę tego było. Uważam jednak, że w tak dużym aucie warto postawić na automat - byłoby jeszcze wygodniej.
Dodane 11 lat temu
Honda CR-V IV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów