Szukaj

Lista ocen Honda CR-V III SUV (111) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 85 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~mechanizator
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
zawieszenie ma juz swoje lata i zarazem jest lata swietlne za wielowachaczowymi zaiwszeniami. Nawet do porownywalnego cenowo Tiguana bardzo mu daleko, Z tego wzgledu ze duzo jezdzilem po autostradach powiedziec tez moge ze auto jest dosc nie pewne powyzej 130-140km/h zle utrzymuje kierunek jazdy. ponizej wspomnianej predkosci jest dobrze. szybkie zakrety to nie to auto, naped 4X4 stary dziala z duzym opoznieniem nowoczesne haldex\'y 4...
5,0
~Jarek 1975
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Sztywny, zwarty. Doskonały na polskie dziurawe (choć z roku na rok coraz mniej) drogi. Dobrze sprawuje się przy 120 km/h na autostradzie jak i 60km/h w krętej leśnej drodze. Auto zawieszone wysoko choć, pisząc szczerze, odnoszę wrażenie że jego zdolności terenowe są mniejsze niż starej CRV Iszej generacji. Tą ostatnią jeździłem po poligonach czołgowych w zachodniopomorskim, lotnym piachu, zabłoconych leśnych duktach a nawet świeżo zaoranym...
5,0
~JK
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Trzymanie drogi doskonałe. W trakcie hamowania delikatnie nurkuje, ale jest to niezależne od początkowej prędkości. Zawieszenie dosyć miękkie, żadnych zgrzytów, stuków, odgłosy jazdy po bruku docierają do środka, ale nie powodują zdudnień. Po dużych wertepach przyjemnie buja, jak w rasowej terenówce. Nierówności polskich dróg, wysokie krawężniki... a co to takiego? ;) Wszelkie drogi gruntowe niestraszne. Wielką zaletą jest możliwość wjazdu na...
4,0
~yyy
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
dobrze się trzyma drogi, stabilny przy jeździe wprost, zakręty też bardzo stabilny, prowadzenie pewne chociaż potrafi wejść w poślizg a 4x4 to jedna lipa w tym aucie. ale ale - silnik b słaby, mulasty, głośny, nieprzyjemny dźwięk, bardzo niski moment obrotowy. a jeźdżę wyłącznie na pb98 I olejach Mobil i to tych najdroższych. silnik przestarzały tylko 1 wałek rozrządu, nie ma hydraulicznej regulacji luzów zaworowych, trzeba oddawać do...
5,0
~starless
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
To mocna strona tego auta. Zestrojenie jest dość sztywne jak na SUV-a. Świetnie trzyma się drogi. Ostre zakręty to fraszka dla CR-V. Zaryzykuję twierdzenie, że jeździ conajmniej tak dobrze jak nowy Passat, a może nawet.... Niestety koła 18 cali i nasze ścieżki asfaltowe nie są dla siebie stworzone. Trzęsie. Musze obniżyć ciśnienie. Mam opony wielosezonowe M+S, nie wiem nawet jakiej firmy, ale przyczepność jest rewelacyjna. Pewne prowadzenie....
5,0
~WWW.AUTOKLAW.PL
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Doskonały kompromis między komfortem, a przyjemnością prowadzenia. W zakrętach auto praktycznie się nie przechyla i można je pokonywać szybko i bezpiecznie. Ostatni test na krętych, górskich drogach wypadł znakomicie. Większość mistrzów prostej, którzy próbowali przeczytać moje tylne tablice nie była wstanie utrzymać się na swoim pasie ruchu. Tłumienie nierówności bardzo skuteczne choć zawieszenie mogłoby pracować nieco ciszej. Myślę, że...
3,0
~crxtprt_xl@wp.pl
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Auto doskonałe na polskie dziury w drogach. Nie boi się również przeciętnych krawężników. Niestety prowadzenie jest nienajlepsze. Ja wiem, że to auto ma swoje gabaryty i stosunkowo wysoko środek ciężkości, ale moja Fabia w zakrętach zachowywała się wyraźnie lepiej. Auto jest też bardziej wrażliwe na podmuchy wiatru bocznego. Do tego stopnia, że na autostradzie w Austrii musiałem ograniczyć prędkość do 120 km/h, kiedy inni na tej drodze jechali...
5,0
~DerDer
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Rewelacja, jak na tak duże auto. Wersja jeździ na kołach 18" ale nie ogranicza to komfortu jazdy a zwiększa jego właściwości jezdne. Bardzo bezpieczne zachowanie się na drodze, żadnych niespodzianek. Nieco "przewspomagany" układ kierowniczy, ale trzyma się normy. Poza tym autem taki jak tym nie jeździ się po torze wyścigowym tylko wozi bezpiecznie rodzinę na wakacje i z miejsca na miejsce.
4,0
~j.pikala@wp.pl
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Auto swietnie jezdzi po miescie, ale prawdziwa radoche odczuwa się wyjezdzajac na autosrade. Ten samochod tak trzyma sie drogi, ze czasem zżera mnie zazdrosc, ze auto prowadzi mnie, a nie ja auto. ESP, system kontroli podloza itd. wszystko sprawdza sie znakomicie. 130 w zakretach nie stanowi zadnego zagrozenia, oczywiscie przy zachowaniu odrobiny rozsadku. Moglby byc odrobine bardziej terenowy...
5,0
~Toni
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Robiłem proby jak to jest z ta włączajacą sie tylnia osia.Wiec na mokrej jezdni ruszam z pelna moca i... z pewnościa jest conajmniej pol obrotu kola bo czuc poslizg a nawet niestabilnosc toru jazdy a za chwile/jednak zbyt długą mysle/włącza sie tyl i wszystko sie uspokaja.Przy oblodzonej jezdni przydal by sie wlacznik reczny.Gliniasta polna droga,po deszczu pod gore - ciągnoł rewelacyjnie.
Honda CR-V III SUV