Szukaj

Lista ocen Honda CR-V III SUV (131) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 65 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~wojtek, edy22@poczta.onet.pl
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
W moim odczuciu jest bardzo dobra. Przełączanie biegów jest frajdą. Wskakują na swoje miejsca bardzo precyzyjnie i miękko. Nie mam, jak niektórzy piszą, jakichkolwiek problemów z wyskakujacą dwójką, czy jakimkolwiek innym. Jedynym problemem do którego trzeba się po prostu na poczatku przyzwyczaić - to krótki pierwszy bieg, ale wynika to z charakteru samochodu. Ja nie odbieram tego jako wadę. Ale jesli ktoś chciałby, żeby w CRV była sportowa...
1,0
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
W Civicu bajka, zmiana jednym palcem. W CRV gniot, kpina, dziadostwo, zwłaszcza 1 i 2 bieg, wchodzą bardzo ciężko z dużym oporem i hałasem. Znacznie gorsza niż w RAV4, 10 letniej ASTRZE i FABII. Porównywalna do skrzyni w Sprinterze. Do poprawki. Ponadto w okolicach 0 i minusowych temperatur pojawiający się efekt "ślizgającego sprzęgła". Serwisy głuche i ślepe, a niektóre chamskie i olewające klienta. Daleko tak ze mną nie pojadą.
5,0
~JK
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Może odrobinę za ciężko w przypadku jedynki i dwójki, ale biegi wchodzą pewnie i... po prostu przyjemnie. Skok dźwigni w sam raz. Zdziwił mnie trochę szósty bieg. Spodziewałem się, że pojadę na nim ze 130km/h przy 2000 obrotów (silnik jest wówczas niemal niesłyszalny), podczas, gdy jest to odpowiednik 5-tki w Peugeocie 206. Nie jest to wada. Sprzęgło tak, jak ktoś napisał \"łapie\" dosyć wysoko, ale wg mnie to zaleta, a nie wada.
4,0
~Jarek 1975
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Manual. Sześć do przodu + wsteczny. Wchodzą miękko, poprawnie, żadnych zastrzeżeń. Jak wspomniałem powyżej silnik 2.2 i-cdti wymaga sporego \'wachlowania\' lewarkiem i zmiany biegów, ale to chyba urok diesla. Dlatego też daję 4 punkty zamiast 5ciu. Śmiesznie umiejscowiony lewarek (jak w dostawczakach) ale szybko idzie się do tego przezwyczaić.
3,0
~yyy
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
chodzi cięzko, haczy. sprzęgło zaczęło buczeć przy załączaniu. Nie było problemów ze sprzęgłem, do czasu. Auto odebrałem po naprawie zderzka przedniego (drobna stłuczka). Po odebraniu zauważyłem, że sprzęgło # buczy# przy załączaniu, ale myślę, to drobiazg. Otóż nie, nie drobiazg po pewnym czasie wymiana sprzęgła 1400 Euro.
4,0
~starless
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
W porównaniu z DSG VW jest to zabytkowe urządzenie, automat w stylu amerykańskim- 5 biegów niestety, brakuje 6-ki- silnik piłby mniej. Przu zwolnieniu i kick-down skrzynia z lekka głupieje. Ustawienia skrzyni preferewują styl jazdy- cruising przy ok. 120 km/godz. Zmiena biegi miękko i bez szarpnięć, nie mam zastrzeżeń.
3,0
~petre27
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
do 50-60km/h tylko 3-ci bieg, 4-ka prawie nie do uzywania w miescie jezeli chce sie jezdzic makx 50-60. Biegi 5 i 6 tylko na trasie, ale przy niewielkich wzniesieniach {przy 120-130km/h} 6-ka nawet w trasie jest za slaba.Musze sprawdzic w Niemczech jak sprawuje sie 6ty bieg na autostradzie bez limitu powyzej 120km/h
5,0
~Toni
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Obawiałem sie takiego lewarka w konsoli ale jest ok.Biegi wchodza b dobrze.Zaskoczyło mnie juz kilka razy ze przy minimalnym toczeniu doslownie centymetry jak chce włączyc wsteczny to słychac zgrzytanie zębow. Musi idealnie stac. W innych samochodach jest pewna tolerancja.
4,0
~goliat
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
No wiec tak, autko ma przejechane ponad 200 000km i nadal chodzi, haczy mi czsami na 3 i czesciej na 1, ale jechalem inna crv i jest taka sama przypadlosc, ale generalnie skrzynia biegow jest w super miejscu i fajnie sie nia pracuje. Plus za 6 bieg.
Dziennik kosztów dla Honda CR-V III SUV
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,2
l/100km
10,6
l/100km
11,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~DerDer
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Automat zmienia biegi miękko ale brakuje manualnego trybu i szóstego biegu, który obniżyłby zużycie paliwa, zwłaszcza przy jeździe autostradowej. Przekładnia hydrokinetyczne ogranicza poza tym stosunkowo niewielką moc i moment obrotowy silnika.
Honda CR-V III SUV