Szukaj

Lista ocen Honda Civic X Sedan 4d (34) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~civic driver
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Manualna 6 biegowa, mega elastyczna (w mieście jeżdzę na 6ce, zgodnie z podpowiedziami komputera, przy 50 km/h! Prawie jak automat :) krótkie przełożenia. Jedyne do czego się trzeba przyzwyczaić to to, że na starcie trzeba się namachać drążkiem 1,2,3 ...6 - zmiany są jedna po drugiej (mowa o normalnej jeździe w mieście, nie ściganiu się spod świateł). Bardzo przyjemnie zmienia się biegi - może to zasługa rewelacyjnego podłokietnika.
4,0
~Dominik
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Skrzynia CVT 2 gen bardzo fajnie działa. Do tej pory zawsze myślałem i czytałem, że CVT "wyją" Fakt jak silnik wkręci się na 5 czy 6,5tyś obrotów to robi się głośniej ale bez przesady. Wkurzająca jest jak ja to nazywam "dziura cvt". Podjeżdżam do skrzyżowania i wyhamowuje z większej prędkości i chce szybko przyspieszacz jest taka zawiecha i dopiero po niej auto przyspiesza
4,0
~Dominik
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Skrzynia CVT 2 gen bardzo fajnie działa. Do tej pory zawsze myślałem i czytałem, że CVT "wyją" Fakt jak silnik wkręci się na 5 czy 6,5tyś obrotów to robi się głośniej ale bez przesady. Wkurzająca jest jak ja to nazywam "dziura cvt". Podjeżdżam do skrzyżowania i wyhamowuje z większej prędkości i chce szybko przyspieszacz jest taka zawiecha i dopiero po niej auto przyspiesza
5,0
~Robert
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Skrzynia CVT w tym modelu jest bardzo dobra. Nie bójcie się jej. W trybie "D" reaguje z lekkim opóźnieniem, ale w mieście sprawuje się idealnie. Wirtualna symulacja biegów jest świetnia zaimplementowana. Absolutnie nie "wyje" przy przyspieszaniu. W Trybie "S" można odczuć namiastkę sportu. Skrzynia reaguje bardzo szybko i pozwala wchodzić na wyższe obroty
5,0
~Paweł
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Automat. Mam porównanie z DSG oraz skrzynią Mercedesa. Dla mnie w Civic jest lepsza. Nie szarpie, nawet na nierozgrzanym aucie jak to jest w DSG. Sprawia wrażenie ospałej ale przy mocnym wdepnięciu bardzo ładnie przyspiesza. DSG sprawiała wrażenie szybszej ale dla komfortu jazdy, na czy mi najbardziej zależało automat Hondy dla mnie jest lepszy.
1,0
~Waldek
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
CVT, jak serwis wymienia olej po 13 tys. km to albo się nie zna albo wie, że są z nią problemy. Albo nic nie wie jak w tym przypadku tylko bezmózgowo robi co im napisali. Wiadomo, liczy się kasa. W dodatku coś cieknie od spodu, albo źle dokręcili albo coś z silnika leci. Będzie pewnie kojejna droga impreza.
4,0
~mdnm
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Skrzynia niezła, aczkolwiek irytuje to, że na trójce nie pojedziesz 50 na godzinę bo są za niskie obroty i trzeba jechać na dwójce lub będzie rwać. Jest też wrażliwa i w korku często rwie przy ruszaniu jeżeli nie jesteś skupiony na ciągłym ruszaniu i hamowaniu. Ale to są szczegóły - ogólnie na duży plus.
5,0
~Tomek z Warszawy
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Skrzynia automatyczna, bardzo polecam. Przy jeździe testowej jeździłem automatem i autem ze skrzynią manualną i wybór padł na automat i za nic w świecie bym tego nie zmienił. Pomimo że jest to CVT z symulowaną zmianą biegów przez komputer warto, podobne odczucia jak w DSG
5,0
~wojtek
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Rewelacja na miasto w zakresie 20 - 110 km / h nie zauważasz różnicy ciągnie w pełnym zakresie odczuwalnie lepiej niż silnik 1.8 l corolla usa. CVT po osiągnieciu 7000 obrotów lekko puszczam gaz i normalizuje obroty do szybkości i dalej można ciągnąć w góre.
Dziennik kosztów dla Honda Civic X Sedan 4d
Średni koszt przejechania 100 km
35,50 zł
4,8
l/100km
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~Adam
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Słaba. Już pomijając usterkę, o której piszę poniżej, dźwignia biegów chodzi luźno, jakby była na gumie i trzeba wykonywać długie ruchy. W stosunku do skrzyni biegów Mazdy 6, Mazdy 3 i Kia Rio jest znacznie gorzej.
Honda Civic X Sedan 4d