Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 (95) - Widoczność

Na liście zabraknie 36 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Smoq
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Wszyscy piszą o bocznych słupkach z przodu więc i ja to potwierdzę. Raz skręcając w lewo w nocy o mało co nie rozjechałem pieszego na pasach. Po prostu go nie widziałem. Z tyłu widoczność jest średnia, ale zdecydowanie obraz zamazuje lusterko wsteczne, które mocno \'oszukuje\' ukazując obiekt z tyłu w zbyt dużym oddaleniu. Z przodu z kolei w ogóle nie widać maski samochodu więc nie wiadomo jaki ma się zapas miejsca. Po 14tys km już się...
3,0
~zwykły
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Chyba jest dzisiaj taki trend na rynku aut, że z widocznością nie jest za dobrze. Ten kto nie ma czujników cofania (ja nie mam) lepiej niech wyjdzie i zobaczy ile mmiejsca jeszcze zostało. Kat nachylenia przedniej szyby i jej wielkość powoduje, że przednie słupki skutecznie zasłaniają drogę. Szczególnie jak sie jedzie po łuku, np. na rondzie. Super boczne lusterka, duże i jazda na nich do tyłu pomocna.
2,0
~karols
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
grube słupki po bokach ograniczają widoczność, już kilka razy omało nie przejechałam pieszego na pasach, teraz przed przejściem kiwam się, aby wszystko zobaczyć. inna sprawa to widoczność świateł na krzyżowaniach, samochód jest niski, a ja wysoka i nie widzę świateł jak podjadę za blisko, więc muszę stawać ok. 2 m przed światlami
4,0
~etomee
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Tył ujdzie przy czujnikach cofania ale przód... Grube słupki mocno ograniczają widoczność. Trzeba uważać na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych. Przodu nie widać wcale ale zwykle mam wrażenie, że jestem już blizej przeszkody niż w rzeczywistości. Trzeba sie przyzwyczaić i jest OK.
3,0
~moris0
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
do przodu słupki zasłaniają przy zakrętach, można niezauważyć pieszego, albo krawęznika, do tyłu to tak raczej normalnie, mam sedana, gorzej jednak z patrzeniem w prawy bok lekko do tyłu bo się zagłówek pasażera z belką srodkową nakłada i powstaje duży punkt martwy jak się wyjeżdza z podporządkowanej
4,0
~Andrzej
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Czujniki parkowania z tyłu praktycznie niezbędne (podobnie jak w większości sedanów i kombi, z którymi 5D konkuruje obszernością). Z przodu widoczność ograniczają dość grube i wysunięte słupki. A że ma spojler na tylnej szybie? Jak się komuś nie podoba niech kupi Golfa lub 307.
1,0
~woka
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Katastrofa do potegi "N". Z przodu martwe pole na odległości chyba 8-10m. Trzeba jechac na wyczucie. Tego nie lubię. Konkurencja np. Volvo ( wiem, że to nie ta półka- Volvo lepsze) ale tam czuje sie jak człowiek. Honda tutaj przegrywa z kretesem.
3,0
~Jacek
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Przodu nie widać, parkuje się na \"wyczucie\". Z tyłem jest podobnie. Niestety nie mam czujników parkowania. Rozważam dodatkowy zakup ale chyba już się przyzwyczaiłem do tych ograniczeń. Lewy slupek przedniej szyby też dosyć znacznie ogranicza widoczność.
3,0
~cinek
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Przednie slupki zaslaniaja pieszych na pasach przy zakretach, nie widac nawet centymetra przedniej maski majac glowe przy dachu i szybie ani bagaznika - tzn widac po zamontowaniu spojlera - bez niego widocznosc zerowa i parkowanie na czuja.
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
7,6
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~geronimo3
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
nie widzę przodu i nie wiem gdzie się kończy. Konieczne czujniki parkowania tylko z wyświetlaczem, nie bierzcie oryginalnych z brzęczykiem - porażka, drą się już po włączeniu wstecznego i nie wiadomo czy już mamy coś przy zderzaku czy dopiero będzie za 30cm.
Honda Civic VIII Sedan