Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 (100) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 31 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~zwykły
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Gdzie się podział pojazd Honda Civic, który słynął z najlepszego tego typu mechanizmu? Wrzucanie biegow w tym aucie to istna porażka! Jedynka wchodzi lepiej przy toczącym się aucie niż na postoju, aby ją wrzucić trzeba użyć nienaturalnej siły. Dwójka podobnie, czasami trzeba uważać (jak jest zimny) aby nie wyskoczyła. Głośna praca skrzyni. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że ASO nie widzi problemu. Niby w sumie jak ma widzieć, skoro wie, że...
3,0
~radomirrr@poczta.fm
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
I tu zależy, generalnie trochę jej brakuje do doskonałości, 6 biegów - fajnie, ale czasami dwójka się haczy - wiele egzemplarzy. Zależy czy hatchback - wersje składane w Anglii - gorszej jakości, czy sedan made in Turcja - lepszej jakości, poza tym inaczej rozwiązana kwestia drążka biegów. Biegi wchodzą z wyraźnym kliknięciem, zmiana biegów wrażliwa na temp. przy mrozach gorzej ale to wina może oleju w skrzyni.Gdyby nie okazjonalne haczenie...
4,0
~Paneth
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Niezawodna, odrobinę szarpie przełączając z 1 na 2, niezbyt szybka, samochód traci przez nią na dynamice, co chociażby widać po różnicy przyspieszenia między manualem a automatem. Oprócz wymiany oleju przy przebiegu 90 tys km, (olej wg mechanika wyglądał na na mało zużyty), brak innych kosztów.
3,0
~Tadek
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Mam wrażenie że daleko Hondzie w tym modelu do dawnej precyzji skrzyni biegów, pierwsze wrażenie wydaje się bardzo pozytywne, lewarek ma krótki skok i ma się wrażenie że biegi są wrzucane bardzo lekko, lecz całokształt psuje bardzo często hacząca dwója, szczególnie przy redukcji biegu i na zimnej skrzyni.
4,0
~WronyM
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Skrzynia precyzyjna, biegi wskakują z delikatnym "kliknięciem", krótki skok między biegami - z tym silnikiem zgrywa się nieźle. Jedyny mankament to taki, że czasami stawia lekki opór przy wrzucaniu dwójki. Zdarza się to jednak rzadko i nie jest bardzo uciążliwe.
2,0
~Ralfg4
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Skrzynia jest dla mnie wielkim nieporozumieniem, 6 biegów to duży plus jednak jest twarda, stukająca a jej praca mało precyzyjna. Przynajmniej raz w tygodniu blokuje mi się wsteczny bieg potrafi zawisnąć w próżni i jest problem z wyprowadzeniem jej z tego stanu.
5,0
~kornel
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Automat. Trzeba sie do niego przyzwyczaić, ale biegi dobierane są doskonale. Ponadto ma wszystkie pozytywy automatu (komfort prowadzenia w mieście, zatrzymywanie sie pod górkę, itp) ale także negatywy (skrzynia manualna, zwłaszcza przy szybkim wyprzedzaniu jest nie do zastąpienia).
3,0
~zadowolony
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Poprzednia generacja Civica miała lepsze zmiany biegów, bardziej precyzyjne. W tym wydaniu drążek sobie za swobodnie lata. Za to teraz skrzynia biegów ma 6 przełożeń, które w pełni się wykorzystuje.
4,0
~zestroy
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Ocena 4 za sześć biegów, naprawdę jazda na 5 i 6 biegu to przyjemność. Ale 2 i 3 wchodzą nieprecyzyjnie, zwlaszcza dwójka przy szybkim starcie i wysokich obrotach na jedynce, często nei wskakuje
3,0
~Szrot
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Nie potrafię się do niej przyzwyczaić. Fajnie, że 6 biegów, ale gałka strasznie stuka przy zmianach. Troszke szarpie, ale może to wynika z tego, że za mało jeszcze nim jeździłem.
Honda Civic VIII Sedan